Makalös - Du högg mig i ryggen
Tjoo, skrev ihop en text och spelade in, dehär är slutresultet. Tack till Jacob Värmhed för mixxningen : ) http://www.speedyshare.com/479931897.html Lyssna och lämna kvar en kommentar ! ;D pzzz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beklagar, tung låt faktiskt.
Tungt. Men lite offbeat kanske
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tacktack. fler kommentarer ?
du vet vad jag tycker, lär dig rappa
Death is the only way to true happiness
ja du har sagt de. behöver inte höra de nå mer från din käft
låter bra bra.. tycker låten va lite låg.. typ beatet å acapellan asså .. men annars va de bra =)
skön röst och skönt beat, men flytet kan bli bättre..
hets, stress, fest!
För det första ska du lära dig ta all kritik annars kan du spela upp det för nån som inte fattar rapp. Beat: Inte bra beatval tyvärr. Text: Öva mer på att skriva texter. Flow: Gillar inte det alls det låter fett tråkigt. Men annars kan din röst bli soft, och själva budskapet är väl sådärr, men din inlevelse är helt åt skogen. Ändra röst lite då och då för det hjälper mkt.
Does it look like I care?! o.O
tack tack : ) jo ska tänka på såna där grejjer i fortsättningen.. mer kommentarer folk ?
gillade inte beatet riktigt känns som att det aldrig kommer igång riktigt fast med din delivery så blir det endå en helhet av det hela för den är så brutalt tung ! enda lilla misstaget är flowmissarna här och var men du blir bara bättre och bättre :)
richyrich bitch !
tacktackbruch.. jo ja vet.. bättrar mig :) upppppppppppp
Ja tyckte inte om känslan, känns som du bara säger allt o försöker få det i takt Keep it up ! PZ
äsch skit i att deppa över slynan, nita killen och gå vidare (Y)
Vet du vad jag tycker? Tycker detta är tragiskt, skitbra text skön röst men mannen du är i total otakt Jag tycker du ska lägga tid att spela om detta, vet att det kan bli bättre
robin texten var bra men du var lire offbeat. men de blir bättre och bättre. de är braaa. keeep uå bruchpzz
jahopp detta var dugligt
:D
riktigt bra! beklagar...
NS
shit, när tog de slut då robin?
tacktack alla som diggar :) ja har planer på att spela om den.. blev inte så nöjd som ja kunde blivit.. men sen så kmr vi till dehär: lyssna vad jag säger i början, denhär låten går ut till alla som nån gång varit i den situationen. den handlar alltså inte om mig. utan om dem som känner sådär :) vill ha kritik .. så ja vet vad jag ska bättra på :) upppp fellas
138 downloads men 13 kommentarer ? whoa kom igen nu !
upp!
tacktack :)
Jag diggade de faktiskt :D
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
tactack :D fler kommentarer whoa ?
du är så jävla dålig, du lägger det otight som fan, offbeat å allt annat som man kan göra, rappar genom näsan också, hurfan kan folk tycka detta e bra? nej nej funkar inte alls.. men träna så kanske du blir lite bättre nångång *HOST*
shit ? ska du klaga så tyst ist. håll skiten för dig själv..
upppppppppppp!
kan du inte ta kritik eller lilla Makalös?! HAHA
Thereseee p15 hahahaha, du tycker det? Har du lyssnat på nån av din killes låtar? Jag hörde en låt om olycklig kärlek och gud vet allt, fast han har dig? Äkta! haha, jag var nära på att kasta datorn i golvet för att det skulle sluta, tycker du är töntig, bara för att din kille ogillar Robin gör du också det. btw, snygg bild......
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Glömde låten, som någon annan sa, try to forget, lättast så. tyckte den var skön, röstläget bra men kan nog bli fetare!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew: nu tar du det jävligt lungt mannen, mina låtar är inte alltid äkta ditt jävla cp, försöker hitta insperation ditt jävla fittface. du e cool bakom datan va? men möt mig irl istället för att jiddra med bruden, robin suger kewk så förlåt.
Ska va ärlig.. Hade du haft mer Feeling i detta hade de blivit fett. Du börjar lära dig skriva main..:) Tkr du växer, men nån off ibland men mer feeling så skulle de blivit fett, för de låter lite lamt annars. men Tkr den Va skö. Pz OUT and Big Up Makalös
Rap
jiddra med bruden? wtf, går du på anabola eller jag har sagt att JAG TYCKTE att det var töntigt att skriva massa skit om robins låt bara för att du inte gillar honom? Du behöver fan chilla ett par grader... Möta dig i IRL och göra vadå? Ska du slå mig för att jag inte håller med dig och din brud? Vem fan är det av oss som jiddrar egentligen, du säger att jag är cp, ett fittface? Försöker du hitta insperation genom att göra såna låtar som inte är äkta? Förklara gärna!
hahaa jag tycker han suger för att han har kallat mej hora,fitta,luder osv :)
matheew: vi tare i GB..
upp!:D
ja sluta jiddra i tråden ffs. vill höra vad folk tkr om låten ? tack ni som diggar. jo ja blev inte fullt så nöjjd jag kunde blivit.. ska spela in den igen. o så lägga ner mkt mer tid på inspelningen :) uppppp whoa more comments ?
aa tack så mkt. kommenterar som dina ANTON som får en att förbättras .. mer kritik ?
ja, att du suger? förlåt :Pmen jobba på
vill inte höra din åsikt ? har redan sagt de till dig så shut up
upppppppppppp!
DuVetVemMayn, 15 bast precis fått moppe och ngn fjortis till flickvän, sluta jiddra damn man.