Lunne - Ber Om Ursäkt
Nu kommer en till ny låt ! Hoppas ni gillar . Rap / Lunne Text / Lunne Mix / LunneLåten Hata eller älska
gillar inlevelsen du har. reffen är klockren tycker jag och verserna är feta. kul att du kör igen. kör gärna vidare också ;) soft!
Bästa låten jag hört med dig Lunne, verkligen.. Beatet är skitskönt och verserna är toppen! Vem har proddat? Reffen okej den med! Kul som fan att se!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack, riktigt kul att läsa :) mer ?
gillar din musik mannen :) du är riktigt bra, flowet, texten, allt är fett :) Peace
Johaaan
Grymt bra låt lunne, denna kommer diggas ett jävla tag texten var skit bra, reffen var KUNG verserna la du perfekt. så jävla kul att du har börjat göra låtar igen!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
texten e faat
work some magic
Kul att den gillas :)
kommer säkert mer inom kort !
Jag diggar heela låten , deliveryn är Madfeet, känslan och rösten. plus att txten är riktigt bra Dvs Reffen Oxå , Grymmt Gjort Lunne I´m Out
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
nån fler som vill kommentera ?
naaaajs man
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
jag vet inte om jag vill kommentera men jag gör de ändå haha, nice man:D
Denna e tung , värd mer uppmärksamhet. :D
http://www.myspace.com/aiinac
SHIT MANNEN riktigt fet!
Hammmmmmmmburgare + en cola
fan va kul att ni gillar :) Fler ?
den här var fan fet ! har bara hört en låt med dig och det var med kriss och där digga jag dig inte särskilt mycket men här .. hela låten var riktigt fet ! =D fortsätt så man ! Peyz !
Lite kommentarer till skulle sitta fint !
Aldrig hört nåt med dig förut, men de här var fan helt ok! :) Gillar texten.. reffen är fet. Keep it up, pz
Kul att du tittade in och kommenterade :) kommer fler låtar snart !
den verkar gå i graven på 1 gång .
Jävligt Skön Lunne Den äger Ju Skön Som fan Gillar den !
klockren låt, grym inlevelse o texten va perfeckt. Bra låt!
Tack, kul att ni gillar den :)
sista ! sen får den gå i graven !
Riktigt skön låt, gillad första reffen mest ! 9/10
Upp för fan ;D
fin låt lunne :) skönt med något annat från dig med ^^ gillar denna
hahaha.. Jag brukar alltid skriva lite negativ kritik så att personen i fråga ska utvecklas, men nu hittade jag fan ingenting att klaga på... Fan :( Kort sagt, denna var riktigt klockren Lunne! Ditt flow är bra, Lite varierande måste jag säga, t ex ibland flyter du på rakt av och ibland kör du laidback. nice! Deliviryn kan inte bli bättre, du har härlig känsla och du anpassar den efter raderna. Texten är också riktigt bra, du skriver en text med bra rim utan att förstöra sammanhanget. Imponerande kort sagt.. Du har även en härlig röst och du kan mixa den bra. Tack och hej
denna är värd ett upp NUFF NUFF
Fett kung Bra text Chill Fortsät med det :) Du äger fortsät