"Limpressed - Fattig eller rik" och "Limpressed - Vad tänker du på"
Har skrapat ihop 2 låtar ikväll. Blev ett halvhastigt jobb och resultatet blev inte allt för avancerat. Lägger upp låtarna här på Whoa för kommentarer och kritik även fast det vart fattigt på det på mina senaste inlägg. Kommentera nu Whoa!!!Limpressed - Fattig eller rik Limpressed - Vad tänker du på Peace / Limp
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Gillar ditt flow på dem här två låtarna bättre än dem förra du lagt upp. Keep up the good wooork maan :)
jee diggar fattig eller rik BIG UP
Tack så mycke :)! Mer?
Upp!
duuuvet att jag giiilllar liiinus :D
Oj som fan. Glömde att ge fett med props till Norsken som stått för beaten i låtarna. Big up!
digga "fattig elr rik" mest, för gilla budskapet i texten somfan, sköönt beat osv :P gilla svenska delen bässt för gillar inte engelsk hiphop så mkt men d äjuue smaksak då ;P men den låten va helt klart Ok :D "va tänker du på" den diggas åxå, skön text å kickar d asbraa :P den låten va Ok den åxå :) aight ha d braa Pääys
Tack :) Mer ?
Kom igen nu Whoa!
Vafan nån kommentar kan ni fan droppa!
Upp så ini helvete.
Flowet skönt på "rik el. fattig" .. sänk adsen tycker ja:) annars helt bra faan, ska lyssna på "vad tänker du på" nu.. mer anvancerat flow nu, o du sätter det.. klockrent! ey linus, d diggas, lyssnar ju inte på hip-hop i vanliga fall.. men ja kan ju skiten..haha peAce,,,
Live If You Want To Live
Thx rappe :)
upp igen råå !! :)
Det är oNorsken här på Whoa som proddat det.
Tänker inte ge upp på denna. Upp!
upp.
suck. UPP
hahah upp.
kom igen nu för fan whoa, droppa nåt! :/
KOM IGEN WHOA!
jag tycker du lägger det nice. Faktum är att jag kört på samma beat själv, men du lägger det fan bättre. En sak värd att kommentera dock, är att du borde definitivt skaffa en ny mikrofon alternativt spendera några extra ögonlock på mixingen.. Annars schysst budskap och allt.. Keep it up, pejs
Jo det håller jag med dig om fullt ut. Jag ska kanske börja spela in i en annan studio med andra förutsättningar där det kommer låta bättre! men tackar för kommentaren :)
Fattig eller rik var fet! men gillar inte reffen så mycke på det beatet men du la det soft, Vad tänker du på, kan nog va det softaste jag hört me dig skulle jag tro.. fast det är ju mer min stil också :) Kanske kunde lagt ner nån minut till på mixningen eller så men annars vare mycke fett!! peace
Allt är sant på internet.
Måste fan uppa ! :D vad tänker du på, var jävligt tung :D
Allt är sant på internet.
thx mayne :D
upp. :/
upp!!
upp era lata bitches.
sista uppen.