Real Talk - Försvinn (Lex & Garra) wzup folket, langar upp ännu en låt här från Real Talk!vore kul med lite utförlig kritik och vad ni tycker om låten.men tänk då på att bedöma rappen osv och INTE förkasta låten PGA av att vi rappar om Gud =) känns som en del skriver att de e dåligt bara för att dom tycker de e löjligt med kristendom!hoppas ni diggar. mer info finns på hemsidan. www.realtalk.se (ny design på hemsidan inom 24 timmar efter att ja droppar denna tråden =)länk:http://www.speedyshare.com/673140582.htmlVers 1: LEXvers 2: LEX & GarraVers 3: GarraRef: bådabeat: shadowville productions.yeye tanka nu! kommentera sen!
texten: Vers1 (Lex) Real Talk kommer in och ni vet att vi gör de hårt Ni vet vad vi står för och ni vet att de e svårt Att följa guds ord när världen är såhär Hur ska man klara sig när världen är som den är
Jag menar, vad ska man ta sig till Har du tagit ditt beslut, ja menar vet du vad du vill Hänger du med Jesus eller vill du följa strömmen De här e verklighet du måste vakna upp ur drömmen
Djävulens anhängare får anstränga sig De krävs väldigt mycket för att ni ska bränna mig Ni kommer inte lyckas ja har Gud på min sida Se de som salt i era sår de kommer svida
Ja vill kunna dräpa varenda demon För ja ser till och med mörker i ögonvrån Och ja hör ödets symfoni på en gramofon De börjar bli kallt så ja drar därifrån
Ja tänker inte ge mig förräns satan är fångad Han är en matador ja e tjuren han blir stångad För den lyriken ja spottar den e radikal Ja tänker inte ge mig förräns helvetet bli svalt Reff (Garra) Försvinn vi vill inte se dig mer Försvinn vi blir bara fler och fler Vi böjer våra knän och vi tillber Så satan ger vika för våran armé Vers2 (Lex & Garra) Ja droppar hårda rader om Gud så det smäller Medans hundarna i helvetet dom bara skäller Dom är arga... Dom vill bita dig Dom är arga... Dom kan inte slita sig De är fast i avgrunden och kommer inte åt dig Om ja känner hat, så Jesus förlåt mig Kan inte hjälpa att ja känner som ja gör Förkastar allt ont dagen tills ja dör Ja vet att man ska vända andra kinden till Men det är som att segla när vinden står still Iallafall när det kommer till satan För han plågar mig, så ja vill slå tillbaka Ja springer på en väg och satan han jagar mig Han tror han kan fånga mig ja stannar upp och skriker nej För tjuven kommer för att stjäla slacka och förgöra Är så trött på att se han bara komma och förstöra
Vers3 (Garra) Ja tolererar inte mera slakt i från dig Stop i Jesu namn, och försvinn ifrån mig Ja kontrollerar varje steg som du försöker ta Lika bra att packa din lögn och bara dra Du försöker sprida din lömska i alla som du kan greppa Ja ställer mig upp för Jesus det är bara för dig att släppa Vi kommer i grupper, det är stabila trupper Som strider för Guds stora högkvarter
Så vad ska du göra... ja vi är många Stick, försvinn, det finns ingen här att fånga Ja var svag men Gud han har gjort mig stark För mina fötter står på Guds heliga mark
Tummen upp bra shit, men hatar era dialekter, flowet skulle man också kunna ljustera lite på :)PEACE
Djävulens anhängare får anstränga sigDe krävs väldigt mycket för att ni ska bränna migNi kommer inte lyckas ja har Gud på min sidaJa tänker inte ge mig förräns satan är fångadHan är en matador ja e tjuren han blir stångadFör den lyriken ja spottar den e radikalJa tänker inte ge mig förräns helvetet bli svaltDe är fast i avgrunden och kommer inte åt digOm ja känner hat, så Jesus förlåt migKan inte hjälpa att ja känner som ja görFörkastar allt ont dagen tills ja dörJa vet att man ska vända andra kinden tillMen det är som att segla när vinden står stillDe raderna fick mig verkligen till att stelna typ. :|Du blir bara bättre och bättre, gillar att du sjunger om jesus och Gud, respect! :D Garra, har aldrig hört dig innan, men direkt när reffen kom digga jag dig! Verserna var okej!Du försöker sprida din lömska i alla som du kan greppaJa ställer mig upp för Jesus det är bara för dig att släppaVi kommer i grupper, det är stabila trupperSom strider för Guds stora högkvarterDet bästa från dig! Peace and love!
lil_h : gillar ditt sätt å skriva i trådarna, bra kritik och tydligt!
tack
upppppppp