Producent
2007-11-16 15:00
Dejawho - Fuck You
Vi har bildat kollektiv. Dejawho består av AvM, Joto & Vv.Våra första grej <----- länk Fuck yeah! Tanka och lyssna hårt :D
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Vad uppskattad jag känner mig...
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-17 01:23
AvM jag uppskattar dig :)holka tackskaruha mannen! Överfett som att flyga över ister... Lite mer uppmärksamhet förtjänar vi väl? :>
Langa upp texten oxå? :) Fett detta ;)
Och vem är sista killen som rappar på engelska? Peace yoo!
Producent
2007-11-17 12:26
Joto Jotohananen och Vv vi är vack in business och med våra heta rader har vi säkrat battlevinsten för att vi är rapartister som slår in ditt sälansikte du får inte ut ett ord, ungefär som maggie simpson ni är alla wacka bitches och är inte bra för nu går djuriskt till som med tidelag för att allt vi lägger upp det blir tight och chill och gör så allting går i taket som med spiderpig för min tid den är ju kommen så nu är jag ursinnig så nu ska ni dö hårt ungefär som bruce willisVv Verbal glider in, sätter skräck i småbarn ville du beefa motherfucker du är död nu, så klart! Vv flippar det fett och jag hustlar din bitch ville du bråka? Jag och Joto fuckar din klick. Socialen, polisen jag spränger systemet jag knullar svensk lag och ni hänger i repet skulle du ställa dig upp mot mig kompis dett blir helt fel du luktar bajs, därav ditt namn: Skitcp Det är uppenbart att jag är underbar jag är söt som en undulat och du som Gunde SvanAvM AvM is rolling in, baby what are you supposed to do when my raps are so hardcore that they're actually choking you You got to be joking fool, now it's all over when I am done with you you'll look like you shaved your face with a lawnmover If you give us criticism then we'll be like SAY WHAT FOOL? Start beating you up while we're asking DE JA WHO? I'll be dropping punches and it's not a metaphor, in fact I'll be dropping punches till you'll be knocking on heavens door! You say that you are hiphop like chains on necks Well, I am fucking hardcore like anal sex! Bitch give my your rhymes I've got the munchies and your face it is so ugly that it is banned in 107 countries! Bitch you're not even 50% of what you try to be I'll give give third degree burn from the fire I have inside of me But this is song is not about my interior this song is made to show that we're superior... PERIOD! Varsågod :)
Japp:) lite mer uppmärksamhet kanske?:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar för proppsen... Men nu jävlar ska jag bomba alla i min kontaktlista!
www.myspace.com/avmmusic
Gör så AvM!!!xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AVM var nog den enda som hade flyt.. texten var ajg förvånad att de inte var så bra avm.. den första snubben ahde sjukt bar text.. andra snyubben var si så där.. men det var bra låt.. beatet neej inte min stil... Säg till om ni vill hocka nåt grabbar peace one love
Avm var grym som fan!! Riktigt rolig text, Joto samma här bra text och bra flow, lite mer inlevelse tack bara!, Vv Hade bäst röst o inlevelse, soft låt
2 PJÄSER
sweet ! men lite halvkasst beat, annars bra! keep it up
Do you like maths? if so add a bed subtract ur clothes divide your legs and we can multiply!
tyckte bara AVM la det bra=/ sorry boyoz
Avm, alltid lika skön =) John, du låter bättre än vad du brukar göra, ett + i kanten ;) Vv, samma du med.. Bättre än vanligt =) Big ups!
Sa ju att det skulle hjälpa att bomba min kontaktlista:D Tack för all kritik och alla komentarer, men framförallt all kärlek! Shoot pool, not people!
www.myspace.com/avmmusic
WOW! Fck man lite propps där?:O haha..Tack för att ni tar er tid och lyssnar:) BIG UUP FÖR ER!<3adde90 : jadu smaken e ju som baken.men tack för att du tog dig tid:)Thörnblom : Heeey kul att du tog dig tid:)D_Rabb : Kul att du gillar Man!:)Zlick : Kul att du gillar man! Mer såna kommentarer:)SDS_PMU : Enda som hade flyt?:O haha jaja man får tycka som man vill, jag tycker iaf att alla tre flöt bra:) men kul att du titta in:)
Producent
2007-11-17 17:42
Fett med kärlek till alla! Varesig ni gillar eller inte :) Sprid skiten vidare om ni diggar!PMU syns i borlänge mannen ;)
shiiet va fett denna e galet bra fan ni lägger allt rätt men diggar AvM vers mest hehe PAYS
kommenterar snart :)
Njaa, låten var bra gillade inte vissa delar, gilla ett par rader från er alla. beatet var lite wack och inte ngt i min stil :P
UPP!
www.myspace.com/avmmusic
Det var bara Avm som man diggade tyvärr, men Joto och Vv ni var helt okej :) Joto hade najs text :) Vv:s va lite si så där jag diggade den inte så mycket, men det var helt okej av dig, och man ser att det går framåt för dig :)
Tackar Mangan! Fler?
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-17 23:20
Kul att ni gillar folk! Det uppskattas verkligen alltså :) Är det nått ni inte gillar är det bara att säga vad så försöker vi förbättra det ;D Upp på denna!
för att vi är rapartister som slår in ditt sälansikte du får inte ut ett ord, ungefär som maggie simpson för att allt vi lägger upp det blir tight och chill och gör så allting går i taket som med spiderpig You got to be joking fool, now it's all over when I am done with you you'll look like you shaved your face with a lawnmover
: Lätt fetaste raderna i låten, Första killen hade ett skönt flow tycker jag:) Den snubben som rappar engelska la det tight, uttalade orden bra osv.. "Mittensnubben" var inte lika tight men han var inte tvärkass om man säger så :P Keep it up! Pejs / Enter.
Dra åt helvete!
De här va lite mysigt. men den enda som jag faktiskt riktigt gillade va Avm Han glänste i denna låt.. och de två grabbarna på svenska ja ni va oki. men inget jag personigen höjde ögonbrynen för.. sen så har jag hört Spiderpigg raden tidigare men kan inte komma i håg vem det e som jag hört lägga den.... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tackar flickor och pojkar! Fortsät älska och hata och fortsätt med den älskvärda kritiken
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-18 12:28
Entertainment fan kul att du gillar mannen :)Mr-Banditen "because, AvM is the leadsinger of my band" (8) Nej men kul att du tog dig tid.. :) Du får gärna ta reda på vem som la raden före mig så jag personligen kan slå ihjäl snubben :P
jag ska kolla upp vem som lagt raden. men har för mej jag hört den här på whoa men e inte säker ska kolla upp
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
hahahah e de ända jag kan säga till mej själv. det e ju du som lagt raden. i någon session grej. med samma verser som du har här bara att på denna är avm med på hahah.. skapligt förvirrad jag e...
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Producent
2007-11-18 13:44
Mr-B Jo det blev så :) Tack för att du tog dig tid att kolla i vilket fall :D Mer på denna! Den blev vi nöjda med :)
Joto: Du lät nice som fan på denna, kul text :)
Vv: du var mycket bättre än vad du brukar vara! den här va fan bra! Puss i pannan (K)
Avm: Bra som fan! bra flow osv! KUl text:D You say that you are hiphop like chains on necks Well, I am fucking hardcore like anal sex! Hahaha så jävla klockren! ;) Det här var bra gjort grabbar :)
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Tackar för alla som tar sig tid och lyssnar! Kärlek till er<3
Banditen får dagens Stjärna! !*!
www.myspace.com/avmmusic
SDS__PMU P77 äre bra för han rappar på eng hahaha?
men jag erkänner han e bra dom andra va också bra aja det va bra iaf...peace
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Producent
2007-11-19 07:55
Poppo Thx määäääjjn! (ja, jag överdrev) kul att du tittade in fan :)F_low AvM är tight som fan så jag förstår att vi jävligt tighta andra snubbar verkar mindre tighta för att AvM är så jävla tight :( Är alla med på att stretcha ut AvM lite?
Fan va bra ni har blivit boys :D
yeeah kul att den verkar upskattas:D vi kör en liten smyg UPP!!!!!!!
AVM rockar på denna, nu kan du känna dig uppskattad yao ;) nämen ärligt talat så var detta fett som fan faktiskt, bra gjort från alla tre men det var AVM som utmärkte sig lite lite extra mycket där med sina sköna rader,"Bitch you're not even 50% of what you try to be I'll give give third degree burn from the fire I have inside of me" aaaoouch...behöver väll inte säga nå mer?? keep it up boys and do ya thang. bless*
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Producent
2007-11-20 11:19
Cluttmeister det trodde man inte i åttan och nian va? ;DMr_FlyB Thx man :) Du bidrar till flera sköna hits med din uppskattning :)
Mr_flyB: Jag känner mig faktist jävligt uppskattad. Tack som fan!Clutt: I feel the love, I feel to love
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2007-11-21 07:46
En sista upp för min del!
aouw den va sköön ;D det började lite trögt sen blev de bättre :))
Bitch give my your rhymes I've got the munchies and your face it is so ugly that it is banned in 107 countries! haha.. Tung vers tommy =)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Producent
2007-11-22 11:22
alnones. fuck yeah :) Tackskaruha ;DDominic syns i borlänge ;)