Buckshots Fuck haga (haga diss) Rond 1
Lägger nu upp vår diss till haga mc´s. Villy och grabbarna.... Detta e första dissen för er som inte hört den! Såg att det var några som ville ha den upplagd! So here we go!http://www.speedyshare.com/948905659.html 1. Porre (W- K) 2. Mighty M 3 King Reverse 1 bboy 4 King Alicate Bless
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
kommentera
Ni kan ju inte rappa för 5 öre
long live our dearly beloved prophet Gad!!
Kanske roligaste idag att du heter "BS-Porre" Är du bisexuell? :(
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
Ratax: Står för Buckshots din efterblivna gris
Nähäääääääää? Men det är mkt roligare med min version ;D
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
Mabou va den enda som va bra.. Gambia power :D..
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
För det är haaaaagaaaa emceeees!
HAHAHA detta var nog det sämsta jag hört någonsin.. sen kommer nån helt plötsligt och flowar skitnajs mit i allt! kontrast.
Säger det porre, din hypande snorunge, Inte bara "JAG" som säger att ni och speciellt du suger. Fler tycker samma, gillar det :) Svaret kommer inom kort , har inte varit hemma. HAGA MC'S!
long live our dearly beloved prophet Gad!!
Okey Okey Pontus, pallar inte hypa dig ngt mera. Jag har 32 Bars inspelat, Villy har 32 Bars inspelat. Med topp mixning och topp kvalité, därför jag inte lägger ut den är för att du inte har ngn kvalité alls inop rap/hiphop. Tänker inte slösa all min tid på en snorunge... Tror ingen annan heller vill det. Och jag slår tjejer? Ja det gör jag, jag slog ju din morsa så hon knappt kan gå. Det är ju sant? till skillnad från dig som hittar på massa skit och lyssnar på falska rykten. Sen till ditt totalt schyssta uttal på engelska, lyssna på din outro på dissen till mig när du säger "thing" låter mer som fing. Vad ska jag säga?, du har haft tur att någon alls vill dissa en "Wannabe" Nu vet du. Big up till HAGA!
Slår min morsa? vad snackar du om din bullmus! De e inte ett rykte, du slog din brud, började skrika på henne att det var hennes fel att du dissade alla dina "polare" du gapade så mkt att polisen kom... minns du bättre nu?
Bullen håll keften din keffa sopa, du är bara rädd för att åka på torsk. säg som det är, så spela in din jävla låt med villy pajjas fitta
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Porre låter munnen rulla, o den andra snubben, hörde din låt, har inga kommenterarer mannen.
Va det inte här för meningen att whoa skulle få kommentera fuckshots låtar? Men okey.. Ni använder det som priv chat ffs.. Ingen kommenterar direkt från whoa. Alla vet nog vad det betyder xd
Eftersom du bara säger att jag låter munnen rulla så antar jag att du vet att jag har rätt, och att du skämms över att du misshandlade din flickvän...
haha vilken jävla hat tråd :D
STANISLAV ÄR BÄTTRE!!! HAHAHAHAHAHAHA
Ville, du vet också att det e sant, att rim messigt e bullen helt katastrofal! Och att han fightas mot sin flickvän, och sina polare
Ajdå :/ lät inte bra.. Men Keep it up :)
Dina tänder är wack mannen, gå till en tandläkar mottagning// Mina rader är så tighta att dom är med i NE's rättstavning//
reklyn: Det e mixxningen...
Nej det är baaaaiten! porre aka Bisexuella baitarN^
Första snubben - löjig som fan intro' du kan flowa men tränna ett tag till innan tror dig va nått Andra snubben - digga rösten men du flow missa lite här o där Trejde katten - lägger det bäst men håll dig till ett spåk när du skriver en text Fjärde katten - inget vidare I helhet 4/10
What U know about that?
reverseee oneee brorsan du langaaareeen niiice broder....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Första killen, dina rader sög lika mycket som din morsa gör för 200 spänn. Flowet var riktigt nybörjaraktigt & din engelska var pricken över i:et HAHAHA Andra killen, Jo du bröt lika mycket som jag när jag var aktiv med inbrotten & dina adlipps låg så dåligt till att det låter som att det är två personer som försöker rappa samma text men hamnar helt olika. Tredje bögen, Pinsamt, pinsamt, pinsamt! Många flowmissar & lika taskig attityd som dem andra som försöker rappa. Det låter som att du tror att du är nått du värkligen inte är!! HAHA Fjärde grappen, Din röst påminner om något fruktansvärt & dina rim var preciss som alla andras riktigt värdelösa, du sög!!!!!! Ni värkar ha fått för mycket luft i er!!! Lägger upp en låt & tror att det är en stor beef där hela Sverige ska skaka nacken åt era värdelösa rader men så är det inte! Haga knullade sönder er på alla sättovis, dem har laggt ribban på en nyvå ni aldrig kommer nå upp till. Lägg ner musiken & sattsa på golf eller nått istället!Värdelöst!!!!!!!!
HomeOne
det här sög ju hästlängder!
ne, galet dåligt .
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha! vad är det här? vad är det här? ingen av er lägger något speciellt! prova på kärlekslåtar istället. Jag menar, ni lägger upp er själva, skulle döda er på ett ord: BAJS. DEAD! PEACE OUT
Real power can't be given. It must be taken.
ratax: vad ee baitat?
Ratrax , som förövrigt e TJOCKIS TIMMY: Minns du när du blev smackad av José utanför östergården och började grina, jag var där så förneka inte... Minns du när du blev Smackad av Edmond för en tia, minns du när vi skulle battla utanför sibylla och du bara försvann, hahah....Villy som lever på flow och röst:Flow: ditt flow e enformigt, och e exakt lika i alla dina tracks!Röst: Du påminner på något sätt om mange smith, fjortisaktig och dryg.....Ord : Där ligger du WAY OFF: Du använder samma shit i fler låtar, t.ex: Som en toa så blir du nerspolad(mot mig) Du är en skit som man bah spolar bort (mot Jocke) Om jag inte minns fel blev DU toadoppad och spolad när du gick på ygdrasill. "Nu står det klart varför halva crewt hoppade av" (mot mig) "Nu står det klart varför halva crewt hoppade av" (mot abbe) OJ det var ju samma?? Nu är det iofs halva HAGA som hoppat av. Dom flesta har joinat Sömnlös, eller bara gått sin egna väg, ni e 3kvar i haga (förutom dig), 2 av dom har du snackat skit om.... Crilly, du har sagt till ett par st att du inte tycker han kan rappa. (bra polare du e som snackar bakom ryggen) Bullen: Ja han har du sagt till en annan person att du inte änns vill droppa med? Och Danne svensson, haha danne som inte nått målbrottet svensson! han finns det mycket att säga om...Danne Svensson : "Känns som jag dissar skiten ur backstreet boys" sa/sjöng du.. Nu till en sak? Minns du när du var tillsammans med hanna och var en sån toffel så du till och med började lyssna på backstreet boys? "ooops" Nah mannen du har mussepigg röst och är en snitch... Du fick ju stryk av en person (behöver inte säga hans namn eftersom HAN inte är inblandad) och sen anmälde du honom, och förlorade även rättegången... Sjungande danne svensson, det e sånna som er som förstör hiphop, som sjunger mer än ni rappar.... Vi lägger det äkta med rim, och saker som e relavanta och faktiskt HÄNT er, old school beat, skratching i reffen... the real shit! Jag kan slå vad att 90% av whoa inte ved vem ice T är, ni som hört namnet, vet säkert inte vad han e kännd för, 90 % av er har säkert inte hört The Bronx med KRS one, en av dom låtar som startade real hiphop.... 80% av er medlemmar diggar säkert 50 cent... inget fel med det, bara det att det är inte HipHop....Inget fel på whoa, diggar de nu, MEN men... Så innan ni ska börja kommentera en HIPHOP låt, tänk er för vad hiphop e! Så nu till er som kommenterat som inte har ett shit med saken att göra!Smutsigpoesi : Direkt bait från Jaouli eller? Suger våra rim som min morsa suger för 200 spenn... FFS din morsa betalar 200 spenn för att suga, så shut the fuck up.....A-M-C Som får propps för hon e brud: TRE PUNKTER . . . Du e så kass så det inte går att beskriva, hörde din diss till SofijaH tre punkter till . . . Fast du la det iofs skönt mot bullen så keep it up! och du har en skön dj, som mixxar ditt shit!''Mighty-M Möt våran mighty m på gatan eller micken så får vi se vem som e det "mäktiga m:et" för han knullar dig GARANTERAT på battle.... Jag menar själva snubben ser ut som ett rövhål---->http://whoaimg.basthard.com/hi/249738.jpg Minns när det blev tjaffs mellan haga och BS, och Threszou la sig i, ni vet soldaten från kongo, som förövrigt e en buckshot.... då blev ni jävligt tysta, han puttade en av er typ 20 meter bakåt med ett finger... säger inte att jag e hård eller farlig, verkligen inte.. men det bevisar hur hårda HAGA e.... Eller den gången då Haga gick på en i buckshots när han var själv, och slog honom, han bara garvade åt den som slog slaget, rätt i ditt ansikte stod han och garvade, hah, säger en heldel! Nej kort och gott haga: Ville, som blivit mobbad, lågt iq så han har aldrig gått i vanlig klass, fjortis röst försvinn Danne Svensson som e ooooootroooooligt dålig, du har rappat länge man, men du utvecklas typ som en död häst... Bullen, ja kvinnomisshandlare, blaow Krister, hahahahahha Och det där med fjortis och ville, bara kolla medelåldern på medlemmarna i teamet haga mcs på playahead, 13-14 år... Aja tagga tagga bara försvinn
Det där var bara en kort del, hade skrivit mkt längre, men det gick inte att posta, men det dör var typ det relavantaste!
abbe garvade? haha han rammla ner å fick tårar i ögonen, va du där eller? Vet många som kan intyga på det. å vadå mobbad? vad babblaru om ? haha Och vaaaafaan kommenterar du oss i din egna tråd för? HAHAHAHAHAHA pinsamt, bara för att du inte kan rappa så sitter du å snackar skit om oss lixom..
Ratrax , som förövrigt e TJOCKIS TIMMY: Minns du när du blev smackad av José utanför östergården och började grina, jag var där så förneka inte... Minns du när du blev Smackad av Edmond för en tia, minns du när vi skulle battla utanför sibylla och du bara försvann, hahah.... Lilla porre, haha, Adrenalin... klart man flippar när man får ett slag i bakhuvudet? Edmond för en tia? fan snackaru om asså? :p Och jag skulle aldrig battla? eller? Jag var rätt onykter... och drev lite med abbe :)
Producent
2007-11-18 14:23
Och btw, Små hundar skäller mest, eller vad är det man brukar säga? :) Kom med nåt konkret och inte en massa löjliga personangrepp :) Och vad har vem som har slagit mig med det har att göra? :o Bara undrar asså ;)
Seriöst porre hur pallar du sitta och ljuga på whoa? Säg till vilka och när jag har snackat skit bakom ryggen på ville? du måste ju va mupp om du har fått för dig något sånt.. jag och ville har känt varandra sen vi typ 2 bast.. jag har något som kallas en ryggrad du vet.. Hoppsa du kan backa upp det du säger.
Där fick du allt för mycket luft i dig, har jag baitat jaouli? haha jag vet knappt vem det är så snacka inte, satte du dina 3 pungter medans du lyssnade på Fronda? Haha du värkar lägga ut det så fint om Villy & alla men vem fan är du att dömma? Jag soppar gatan med hela erat crew både på beatet & på gatan! Sug kuk & dö din jävla horunge!
HomeOne
Crilly sa inte att du snackat om ville, du värkar vara rätt strait, och stå för det du säger... det var ville som sagt det till en viss person
aha mena du att jag sagt att chrille inte kan rappa? fan babblar du om?
aa...
Ofta jag skulle säga så när jag har bett han feata mig ett antal gånger? haha
ni ska inte lägga ut ngn mer skit här på whoa, hoppas jag? så slipper man att av mistag tanka skiten..