Tshino Gahlook Neggah - Det Regnar i 026
Slänger upp denna för de själar som orkar ta sin tid till att lyssna på låten och ge den en chans!Hoppas den är okej i nåns öron där ute :P Vers 1 : Tshino Vers 2 : Neggah Reff : Gahlook http://www.speedyshare.com/766409975.html http://www.speedyshare.com/766409975.html Visst kanske man inte träffar fullträff på mixning, flow allt! Men de är bara sööft att få ut saker man ha innanför pannbenet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tshino du är fet som fan nu, har alltid gillat din röst det vet du.. var verkligen posetivt överraskad! Gahlook har jag aldrig hört, men det var väl ok! Neggah var också helt ok, som sagt Tshino du rockar skiten ur den här låten keep it up brow :)
Don't!
Tshino mannen, tycker det är soft som fan jag, Och Neggah din Attitydare :P soft som vanligt, diggar, Peace boys
Beatet : Fett jävla skönt iallfallTshino : Riktigt skönt jävla flyt och texten var ju bra:)Gahlook : Fan vad länge sen jag hörde dig. Mixningen förstörde lite grann låter fan som du är typ 3 personer. men annars bra andra versen låter bättre än den första!Neggah : aldrig hört dig innan tror jag, rösten var nice och flytet var nice. 7/10:) PUSS
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Nynge P0 : jo jag vet att mixningen var halvkass, hade bara ett par skitlurar. men det var kul att använda "sångrösten" ;)
<¦¦¦¦¦ Microphone Fiend ¦¦¦¦¦>
Fat! bra chinito.. :D
Sprid kärlek med känsla..
fint grejjat grabbar, klart 10/10 av mig! UPP!:)
Jag bryr mej inte om ni tycker jag är dålig- Musiken är endå mitt liv och mitt allt!
Tshino: Du lägger det tight och bra, schysst flow. Gillar de! Neggah: Gillade inte din röst allt för mycket men du lägger det också tight och flowar bra med några få missar. Gahlook: Låter bra, förutom att mixningen drar ner det mycke mycke. Allt som allt en schysst låt, kommer inte sparas men som sagt, den funkade, inget mer, inget mindre. Peace
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Mitchy : STORT TACK :P MStyle : brushän thnx oväntat att du va här inne o checka in, men de va roligt att höra ifrån dej, vi saakna dej här hemma :( Stay up !Slize : thnx man , ah fhan de ska vi göra.abslout !! inte glömma Limpressed : Det är roligt att du tycker om låten man, och att du gav så possitiv skrift i tråden thnx !Kepi : Stay up :P kul att höraNynge : Låter gött mannen Stay up! thnxDisiple : o26 :P attetyd Stay up thnx för du checkade låten!NEGGA GAHLOOK : Så Jävla brao grabbar, ära att kicka me er "Evigt tacksam" Stay up....o26 Hehe nu skrev man en jävla dagbok hära ehhe....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skitfett beat, och refrängen gillade jag.. skönt tema. 026... Ni får hyfsat mkt sagt, men tekniskt sätt kan det förbättras.
Rätt soft låt. Inget direkt som jag tycker va grymt bra förutom beatet då. Men ni la det skönt. Soft reff!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
Tshino ditt bästa flow du laggt hitls faktist iaf av det jag har hört detta pasasde dej perfekt asså, bra känsla. texten va bra och du verkar få sagt det du vill. PROOPS!Neggah Skööön vers du verkar oxå få sagt det du vill och ditt flow sitter som det ska finns inte mykke att tillägga. PROOPSGahlook Perfekt din reff höjer låten som fan och får den att kännas välldigt proffsig. riktigt bra röst och bra kännsla PROOPS! generelt: bra låt 7/10
Hate it or Love it im Still nr one!
upp!
Hate it or Love it im Still nr one!
Första personen var helt ok.. Gillade inte den andra lika mycket. Men inget dåligt.. Reffen var riktigt bra..
www.Myspace.com/Danilbeats
sweet :P thnx
Tshino - hyffsad flyt o allt,,helt okey ljudkvliten ,Neggah aah fn diggar dig de vet du mannen, Gahlook tycker de låter soft manne, skönt beat o fn helt klart godkänt peacee alla!
Kalliistudios© 2:avåningen
beatet var soft. tshino tyckte jag la det as skönt najs flow.. och dom andra kännerja inte igen.. men dom va osså bra.. kepp it up brow
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Upp .... :P
Tshino, länge sen man hördes av. Har inte hört dig på as länge, ska bli kul att höra. Thshino: Du har utvecklats hör jag, jag tyckte du hade stora flowmissar och lite för mycket text på vissa ställen så att de lät dåligt. Gillar din röst, men du kan öva på flow. Reff: Rätt bra, bra röst, har inget direkt att klaga på Neggah: Tyckte först du hade lite weird röst men jag gillade den ju mer jag lyssnade. Du hade bra flow, det var nice lagt. Tyckte ibland att de lät lite för mkt "spänd röst", men annars fett! Beatet tyckte ja var soft fast de här är ingenting jag skulle lyssna på, är inte riktigt min stil. I helhet så var låten nice! Upp guys
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Hobbe : tack ..kul att se dej här ah de va tag sen hehe, ah fhan de ska jah tänka på...föröska träna upp abslout...wuurd :P! Bless
det var länge sen man hörde dig tshino .. ditt flow är fortfarande inte så jätte bra men har utvecklats lite, diggar allt förutom flowet, dom andra var också feta, men digga inte andra snubbens röst, reffan var fet !!
det är kul att det var folk som diggade det här. :) Tsino, alltid lika kul att skapa något med dej neggah: du har en soft röst, det är bara att fortsätta fortsätt lysnna nu alla ;)
det är kul att det var folk som diggade det här. :) Tsino, alltid lika kul att skapa något med dej neggah: du har en soft röst, det är bara att fortsätta fortsätt lysnna nu alla ;)
Ruskigt nice grabbar! bland det bästa jag hört med er:)
Nice som fhan att... gamla boys..hooka tiden att lysna på denna o ge den e chans....uppskattas :P Gahlook ... de vet du man, alltid alltid!! desamma Blir borta frn musiken nu tag...flyttar o grejjer, men sen blire nått nice, ska föröska förbättra flowet som saaagt som jag hört inte är brao :P Bless
:P nu är man här o häääärjar igen
I miss yall too man.. Får hooka upp nästa besök jag gör.. eller om du e i gbg nån gång, Pz out!
Sprid kärlek med känsla..