R.M.F - Bästa som jag lagt Yääää! RMF släpper en ny låt nu när snön har kommit och sånt.Text: Jag min, hans sin. Jag skrev refrängen.Mixing: HeddeBeat: Nelly Furtado - Maneater (Instrumental)Intro: Danne.sVers1: HeddeVers2: Danne.sRefräng: Hedde + Danne.sOutro: HeddeLänk: http://www.speedyshare.com/672707804.htmlHat och sånt vill vi inte höra, men kritik önskas.Vers1Hedde glider in med självsäkra steg -skönare flow än någonsin så det här blir en säker succé -Jag vill inte ha hype eller hjälp på vägen -till pengar för du en simpel hip-hop faget -och jag är hedde jag menar bäst i världen -fast jag är en vanlig kille från huvudstaden av sverige -min rap flyter på som en badanka i vattnet -medans din skit sjunker som kvicksand i savannen -jag är omtyckt -- och hörs överallt -du är inte bra nej fan du är överkass -jag visar överklass medans du visar bondestyle -du klagar bara men jag tänker what the fuck? -kolla på mig -- när jag kör min grej -bryr mej inte om din tjej -- makes my day -måste sluta rappa innan jag blir allt för känd -bara för att jag är jag är inte du min vän -Vers2Jag steppar in -- och vinkar åt publikenOff mannen taggar till VIP sweetenDanne hära -- ska berätta några raderSlipper stå i ledet Jag hettare än 100 graderKepsen på sne skriver massa autograferHedde maaa määän föralltid min partnerChecka klockan -- ja tiden är ungAlla här vet att låten är tungMina vänner -- kommer alltid förstVår sommar vinter och höst När jag rappar -- får jag Tyresö i brandjag är rapparen som får musiken i hamnjag är den bästa jag plockar dom flestajapp jag är hetast mina låtar är fetastNu är jag klar -- jag drar min sista barrappen är det bästa som jag harRefräng:Alla jävla wannabes vill ju bara va som mig/ bara va som mig, bara va som mig/ Ingen jävla rapper vill vara som dig/ vara som dig vara som dig för du kan inte kicka din rap i takt/ rap i takt , rap i takt/ Min rap är sagt som sagt bästaste lagt/ bästaste lagt bästaste lagt/ 2x