I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Agent Caveman - Soul Vibration

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2007-11-10 10:47

Agent Caveman - Soul Vibration

en bit av en låt jag håller på med, säg vad ni tycker.

http://www.speedyshare.com/922964342.html

2007-11-10 15:14
Jävligt skönt flowe faktiskt. och riktigt skönt beat.

men vissa ord så svackar du på utalet. och de låter inte speciellt bra...

sen så hoppas jag denna va omixad för ljudet va katastrofalt.

men jag gillar gunget och texten flöt på bra. de här kan nog bli en riktigt bra låt om du får ordning på mixning och utal

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Rappare

2007-11-10 18:18
jepp det är så sant så sant. tackar för kritiken.
min mick är relativt cp och låten är bara inspelad 1 gång, jag kan absolut inte mixa så jag försökte mig inte ens på det, om du vill hjälpa så hade det varit mer än bra. puss

2007-11-10 19:02
Oh det här är ett av mina favorit beats. Dock kommer jag inte igåg vem som gjorde det. men i min winamp playyer står det Bobo soul vibration. Det är ett sinnessjukt bra beat, har redan skrivit en text till det men kan inte spela in den nånstans...
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Rappare

2007-11-11 12:09
ok, jag har dock ändrat det och klippt det lite kortare för melodin ändras helt plötsligt i originalet.

2007-11-11 17:26
humptyhump 

Jo jag hörde det, en bra klippning måste jag säga..
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Rappare

2007-11-12 17:42
kass med kommentarer. måste man göra dissar för att få folk att skriva?