I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Test på engelska, behöver konstruktiv kritik !

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-07 14:54

Test på engelska, behöver konstruktiv kritik !

Jag var hemma hos min kompis igår och vi skulle testa att kicka på engelska, jag tyckte det va fett kul så jag tog vara på "skoj-inspelningen" och nu vill jag veta vad jag behöver träna mer på o.s.v (:, tacksam för seriösa svar.

Länk:
http://www.speedyshare.com/162570196.html

OBS!!, Denna är inte mixat med omsorg !

2007-11-07 15:01
Texten:
Sup mayn, you know whoirris/
Biggedy Nilo the invincible kid/
I'ma Back for more n i got more to give/
So watch ur back if u don't mean a shiet/
Quick as a lightning i blast ur brain/
Hollat me when u reach the wall of fame/
I'm still a soldier n i know my street/
Peeps try to get me but i'm still flyin free/

Sup dawg, you know who we are/
Biggedy n Young from the Dirty South/
Squad up cause u will need ur crew/
When we massdestroy yall wannabees cruel/
Sweden, Malmo, and u know how we do it/
Bounce baby girl, just do it do it/
U're not good enough to fuck with the South/
Another club banger from the B n im out/

2007-11-07 15:30
Jag tycker kvallan var fett keff. Engelskan, nja, tycker du ska öva lite på den. Lät nästan lite hackigt och för ''svenskt''

2007-11-07 15:38
vet att kvaliten är dålig, men la inte ner jobb på det för jag vill egentligen bara ha kritik på engelskan.

Tack så mycket :)

2007-11-07 15:48
du ska vara glad att du ens fått 1 kommentar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-07 16:10

Okej, du vill bara ha kritik gällande din engelska. Aiight, du borde be om kritik om resten också men men. 

Din engelska, hmm, vissa ord sätter du, vissa inte. Skippa den svenska texten när du kollar på film osv osv. Bra sätt att träna sin engelska. Och, stay in school ;)

2007-11-07 16:17

engelskan är väl okej, men som sagt, om du vill få till det med nån låt i framtiden, måste du sänka accapelan och få till det med kvaliteten, adlipsen måste också vara bättre, men engelskan var nog rätt okej.. men om du själv inte kan fixa mixning och sånt och sänka accapelan finns det nog nån snäll som kan göra här på whoa... bättre kvalite behövs verkligen!

människan är en jävla idiot, så vafan är du?

2007-11-07 17:52
mjo, men jag kan mixa och sånt bara det att min kompis inte har något sådant program, han har bara ett gratisprogram och det går inte att fixa sådant i det programmet.

Förövrigt, tack så mycket till er som svarat seriöst för era svar (:

2007-11-07 17:53
"This file has been downloaded 18 times"

Snällt av er att inte ge mig kritik, när ni ändå lyssnar tänkte jag.

2007-11-07 18:55
snorbuse .. han ville ha kritik

2007-11-08 11:27
tack så mycket andrey, ja som sagt, han hade inget bra program så jag kunde inte mixa det som jag brukar göra.

2007-11-08 11:50
indeed andrey. skulle låtit bättre om du använt annat en windows inspelningen och speakers :P tycker du ska göra om låten och finslipa lite.
Remember remember. öhh?

2007-11-08 20:07
Gigget, okej (:, ska spela in nytt när jag får tid så slänger jag upp det här i samma tråd ? :)

hoppas att ni lyssnar igen då ^^