Ah, shiet. Rimschemat blev ju helt.. Fuckat.. Intro: Ni vet vilka ni är.. Ta åt er.. *Tick, tack, tick, tack, tick...* TACK! För att ni fuckade mig bakom ryggen// Skiter i er, kommer slakta er med tillhyggen// Ni kommer ångra er, när mitt rykte expanderas// Öppnar du din käft.. Beredd dig på att bli opererad// Presenterar gärna en 32.kalibrig kula för din panna// För allt ditt bull shit, alla ord som varit osanna!// Så backa back, kommer knäcka er nackar// För all jävla skit som ni snackat// Man duger när ni behöver er studiotid// Men nu är det ON, BERED ER PÅ STRID!// Alla gånger som jag backat er, tänk vad jag hade fel// Men det jag blev utsatt för var erat fucking falskspel// *snälla förlåååt* Vaddå förlåt? Jag är mördaren i din skräckfilm// Fuckar upp er med feta rim// Jag besöker ditt hem med en sylvass motorsåg// Kommer dra över er alla, som en massiv flodvåg// -Ref- TACK! För att ni fuckade mig bakom ryggen TACK! För att ni svek mig i mörkret TACK! För att ni slängde mig i leran Tack.. tack som fan…!
Hokkar gärna på Collab!