Zycore - Jag försökte
Okej det var ett tag sen nu - men nu är det dags igen. - Rap / Sång - Zycore - Beat - 'I tried' instrumental - Mix - Giggen Handlar om saker som hänt och hur jag känner idag för allt. Enjoy! - Speedyshare länk - Speedyshare länk - Rookie.nu - Myspace (Kommer där senare) Har sagt det förut, men skadar inte att säga det igen - konstruktiv kritik tack!
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Du lägger det med stil! men tänker på ante b när du börjar nästan likadant! sången är ju absolut din starka sida men rappen är bra med! bra text! aja denna kommentaren kanske du hade klarat dig utan men orka vem orkar vara en fitta
B.G.L fooeshooe <3
Tack för alla kommentarer
& Såg att länkarna blev fel - Här är rätt
-
Rookie.nu -
Myspace
oj!! Det här diggades riktigt mycke Z! Reffen är ju stensäkert lagd! verserna kanske inte är riktigt så bra som reffen, men över standardnivån här på whoa, helt klart! Keep it comin` bojy!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Moderator
2007-10-29 14:32
Okej, refrängen mördade.. no doubt.. MEN, Giggen, muthafucka.. du förstör det grymma med hela låten, du leker för mycket med mixningen, för mycket pause, EQ-förändringar mitt upp i barsen osv.. Det håller inte, tyvärr. Rappen funkar men inget överdrivet.. helt ärligt så har du ca 420 pauser för mycket, det låter inte bra.. Ang. ljudet så är det iaf bättre än vanligt men allvarligt nu Marianne, chilla ner på pauser, EQ, reverb, delay osv på beatet när du inte riktigt hajjat grejjen... hajjat hur det skall göras, fortsätt lek men släpp inte allt du lekt med om du hajjar vad jag menar.. konstruktiv, japp. Pz!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Astmatic & Perfektion tackar. Och jag håller med om att det är mycket pauser.
Och d-low - jag har inte hört antes låt , så jag kan inte säga något. denna har legat och puttrat rätt länge nu.
Jag försökte stå Men klara inte av för alla gånger jag föll Jag försökte stå Men slutade försöka när min ånger gav upp Idag är jag dehär Den jag alltid velat vara som Och jag försöker stå - Vi andas och andas ut Och framtill dess - (dess) Skyddar jag mitt Håller hårt om de jag har och de jag idag har blitt Och framtill dess - (dess) Skyddar jag mitt Genom regn (regn) och rusk (rusk) och vind (vind) Har inte släppt ett tag - för vinden har vänt för ofta Och när såren skaver och vintern har känt de dofta Jag har vänt min rygg, har känt att nu är de nog Och jag trodde att jag bränt min sista bro Men men - Men tårar har slutat rinna Men jag hoppas att du kan minnas Att jag alltid kommer vara samma kille Från den första hösten - till den sista vintern Och när jag påbörjar, den allra sista vilan Kommer du då att glömma bort, eller kommer du minnas mina Sista andetag, sista natten med mitt gäng Kommer du sörja mig - när mina sista dörrar stängt - sjung Tog mig i kragen - skaffade mig ett liv Men allting vände när jag baxade mig en - Hur varje beslut - kunde förändra våra liv Men vad som kunde hänt - kunde hända tog mig hit Med lite alkohol i blodet, glömde vi vad som hände Men mina vänner - jag finns här om vinder vänder Om regnet öser ner (ner) Om de vi fruktar söker er (er) Om de vi älskar vänder om (vänder om) Om ni saknar att ni kände dom (kände dom) Om varje andetag blir svårt och ta ( Om varje andetag blir svårt och ta ) Dom jag litade på, bara vände och stack Utan ett öga tillbaka, allting hände för snabbt Så att jag sakna min vän, men du hade din chans ( Så det är över ) - Mayn vi sabbade allt Utan att ångra våra handlingar, fortsatte våra liv Trots allt som hänt, så fortsätter vinden hit - Vi kommer mötas igen, (igen) nånstans på vägen Kommer vi hälsa på varandra eller minns vi det som hände (hände) När jag drog upp allt du sagt om mig Har inte snackat sen dess, och gör det nog aldrig igen - Inte som förr, när vi hängde hade det fett Du stack härifrån med en enkel biljett
Texten är bra, mixningen sämre. Refrängen var nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refrängen var helt aiight .. Du pausar ju upp hela tiden i rappen & det förstör jävligt mycket av känslan.. Känns som du inte kan hantera flow då.. Annars helt ok.. Måste bara fråga, är din röst så hela tiden? pz..
be the change
ÄNTLIGEN!!! Detta har jag väntat på, men väntar man på nåt gott så väntar man aldrig för länge. Reffen e ruggigt bra, d bästa jag har hört på länge. Mixningen kan jag bara hålla med allt d dom andra har sagt om pauserna. :\ Texten e fin å bra Känns som om du har laggt ner mera tid på sången än på rappen :\ saknar rappen lite :) hehe Finns inget å klaga på detta e ett mästerverk :D 10/10 Älskar din röst <3 Love u <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Z detta låter riktigt skönt. Kanske inte ditt bästa men detta va bra skönt:P
Sen kan jag svara på JackVegas fr¨åga å svaret är: Yeapp det gör han:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Reffen var faktist riktigt bra, riktigt bra. Gillade inte rappen lika mycket dock, kan vara det med pauser som ni nämnde tidigare. Men det funkar, fett fett. Peace!
tjena bror! den här låten är så grymt jäääääävla cool! din sång i reffen är gudolmlig liksom verserna ! riktigt bra ! stolt över dig ! big up!
ROUSU
haha niclas den är så skön !
ROUSU
Ohfan :) tvärfet :) Lite mycket pausar som några redan påpekat! Reffen är tvärfet. Keeep em coooomming
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahahahahahaha! Sorry, hahahaha jag var bara tvungen! Lägger som bokmärke, lyssnar senare. :)
the fire feeds on faggets
den e bra zeta! men va hände me de andra introt:( de va ju skitmys hah:D aja till låten, reffen dödar verkligen den e bäst me låten! tokbra här! verserna e bra, men tkr faktiskt att rappmässigt har du gjort bättre saker.. detta känns som de e lite mkt pauser i o så men trotts att jag tkr jag hört bättre saker me dej så är det ju bra de här! textmässigt ser de bra ut med! sammanfattat: en bra låt, helt klart! hört dej rappa bättre i andra låtar men reffen var underbart bra på denna. känslan finns där i både reffräng som vers, så tycker att man ska kolla över helheten av låten och inte bara en sak liksom och då är denna i mina öron helt klart bra! /D
Moderator
2007-10-29 17:01
Som dom flesta redan sagt, refrängen är riktigt riktigt härlig men verserna är sådär alltså. För mycket pauser osv som sagt.
myspace.com/jiahprod
tack för alla kommentarer, och jag antar att rappen inte var något vidare alls i denna då :/
Du kan verkligen inte sjunga.. låter jätte konstigt! Som sagt, sjukt mycket pauser också.. det enda som är godkännt är texten. Big up! :)
the fire feeds on faggets
yeah yeah Zycore, nu ska du få grillas ;) hehe ne då, jag tycker den är tvär fet faktist, fick höra den igår redan, Angelica o Carro med, till o med två korkade brudar höjde på ögonbrynen för den här :P med korkade menar jag att dom inte fattar så mycket och är mer inne på Darins typ av musik ^^ men nu ska vi se hur vi ska börja här :D hehe, Flow: tycker du flyter på fint, jag håller med om att de va ett o annat brake lite här o där som kunna vart bättre, men tycker helt klart att det är tvär fett, stilen passa dej liksom, så inget mer o invända där Reff: yeah, den är bäst på hela låten, sjukt bra, din starkaste sida på låten iaf, Beatet: var skönt som fan, kan väl inte säga så mycket mer på den fronten Text: ah tycker den är riktigt nice, fin o kännslomässig :P bra jobbat här :) Mixningen: ah som jag tycker o sa till Giggen så ere en av dom bästa mixningarna jag hört, gött o sitta så lång tid med o mixa en låt, 8 timmar :D fett nice de, själv så hade jag brytit ihop :D haha Men sen som Durlind sa att på B.R.A kommer det många långa mixnings nätter :D hehe, men sjukt mixning, riktigt klar o fin hemma hos mej, låter äkta :D hehe, Aja de va allt för mej, jag diggar skiten iaf :D fortsätt droppa mannen, Peace
reffen var najs som fan.. men tycker du tappar på verserna, pz
jorå helt klart bra låt över de flesta på whoa sjukt grym är du... som sagt lite mkt pauser som många har påpekat men endå rappen var de inget fel på den var ingen jätte succe men de är grym ändå niclas... sen är ju din röst ett extra plus den är så sjukt mysig. jobba på och släpp flera låtar för du är grym vill höra mkt mer av dig:D mixningen var bra tycker jag.. peac main! take care.
tog det 8 timmar att mixa den här skiten? :S usch nån e inte bra på mixa isåfall :S
be the change
JackVegas- P21 du måste skämta va? Giggen har gjort ett bra jobb, aja men ska inte skita ner tråden nu,
ledsen att säga det, men reffen är det sämsta jag har hört;/ hört mycket bättre med dig. rappen är du tight på här, o tycker ej det är något fel på mixningen direkt, pauserna som sagt, annars fint :) bra jobbat =)
Jag gillar de verkligen, men jag måste hålla med alla andra. Det skulle bli bättre om det inte var riktigt så många pauser i låten :) UPP GOTT FOLK!
jag droppar bomber som hitler
denna låt var riktigt nice.. gillar din sång som fan.. rappen var nice med.. men lite mycket pauser som nån ovan sa.. you got talang:D pz/Q
http://www.myspace.com/quizze
zycore, du är för skön! vill masturbera till din reff :P...sant att du leker ut mixen lite faktist :P men som sagt..reffen guldvärd!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Hel nice reff och det ända jag skulle säga om verserna är att det blir/känns tomt när du håller upp så mycket. Såg att några andra hade skrivit något om "pauser" så jag behöver nog inte säga mer om det. Men förövrigt låter det bra, fin text. Btw. Kan säga att jag diggade den som mest när du drog den live hemma i mitt crib mayne. // keep it commin | Holla
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Det här är tvär soft zäta! måste också säga att vissa pauser va lite små jobbiga så där! vet att du inte behöver göra så! Men kämpa vidare :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
första versen e keff emellan åt, men i överlag är den bra.. andra versen e fett keff med alla wacka uppehåll i din rapp som återkommer hela tiden.. tredje versen är den bästa versen... mixningen e wack som fan när den spårar ur sådär ibland... reffen e fett jävla smörig... men den är bra, du sjunger jävligt grymt faktiskt... när kommer det några kaxiga låtar då? ;)
http://www.myspace.com/akinonline
Den var jätte bra :)
Klockan är tio över tio.
Hehe gillar det! skön reff.
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
låten var fett, reffen dödade ! men som alla andra har sagt, för mycket pauser och shit, tycker du lagt det bättre men det här är helt klart bra !
Äntligen, väntat på en låt från dig. Jag diggar inte mkt i detta forumet, men jag gillar verkligen det du droppar. Allt är riktigt bra tycker jag. Känsla som fan!
oh sheah fan va nice var skit länge sen jag hörde nått från dig;( men nu jäklar kan jag njuta igen ;) men jag cheakar den på fredag inge ljud på denna dator aja den är säkert skit bra Fred.
www.myspace.com/friphmusic
Bra, men alla pauser sabbar låten. Mixningen är inte heller av det bästa
doonplume@hot...
du är fan sjuk niclas... gaah vilken refräng!!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
tackar foolk ! Uppskattas verkligen ! Mer ? :)
inte mkt att säga. men låten var hel skön håller med fonky giggen du har en jävla massa pause'er lite jobbigt med så många men gillade låten å reffen spec!:)
MKT bra Mr:Z (Y)
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
Älskar den här låten asså, in på ipoden dirr och lyssna lyssna!:D
tackar, keep em comin'
come on ?
brysh, fet låt som jag sa på bussen :) keep it up mayn, men måste hålla med vissa om att giggen pilllade lite för mkt med låten... annars var det stenfett!
tacktack :) fett snålt med kommentarer bara