danke dankish
www.youtube.com/prendel
prendel P20 Jo jag mäkte att du levererar mer kärlek. jag gillar bättre när folk tar saker och ting seriöst.. fortsätt på de här sättet så finns de inget tak på hur långt du kan¨g¨för du har ett skönt flowe och en skön röst...
Angående mixning så kan jag hjälpa dej.. kanske inte mixa allt åt dej. men hjälpa dej med tips och lite mixningstänkande..
om man får vissa bitar på plats och verkligen får in tänket när man mixar så brukar de vara relativt lätt...
så adda mej gärna på msn:
[email protected] så ska jag förklara så gott jag kan. om jag kan så hjälper jag dej gärna till ett bättre ljud för de förtjänar du värkligen efter denna netplay,, och jag tror nog att mina tipps kan lära dej å du har säkert frågor. men du kan ju endel redan hör man de e bara att du måste få in tänket och flödet...
/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Kul med mer comments.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Mr-Banditen P27 ska absolut adda dig. Ska bli kul å få sina första mixningstips i historien :D
ha en bra kväll
peace
www.youtube.com/prendel
Tjenna! kan du inte lägga Upp Älskar att vara Tjock? plz? skulle vara nice och ha den som mp3
nej tack den suger
www.youtube.com/prendel
nej den suger inte o du kan inte vara seriös :P haha du e bäst hjärtat! älskar dig
Med en påse över huvet så kan allt funka...
jag kan va seriös baby. bara att jag inte vet hur. hahaha
www.youtube.com/prendel
vågar jag uppa? nej
www.youtube.com/prendel
haha älska prendel! :D.. Jag gillar dock "1:a versionen" av dra åt helvete, lät lite segt på denna..
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
okej tackar
www.youtube.com/prendel
uppa
www.youtube.com/prendel
ingen mer som vill höra?
www.youtube.com/prendel
jag gillar i stort sätt alla låtar ! :) fett soft netplay! kommer självklart läggas in i ipoden! :) vilket underbart flow du har! peyz!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
tyckte det va lite baitat från BT :p "värd din vikt i guld" :P "Året 5060" men jag gillar denna netplayen som fan! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
5060 gjorde jag samtdigt som bt släppte sin, jag ville ändå göra klart den
www.youtube.com/prendel
wtf skriv nåt jao
www.youtube.com/prendel
tack så mycket ramin
www.youtube.com/prendel
vafaa.
www.youtube.com/prendel
upp?
www.youtube.com/prendel
last one brä
www.youtube.com/prendel
Låter riktigt fint, håller med som vissa säger att det är nice att du börjat göra mer seriösa grejer... Du flowar shysst och vissa låtar låter riktigt bra :-) Stevie är en liten sångfågel men jag tror det skulle låta ännu bättre med en tydligare reverb i mixningen, men det är såklart smaksak, vissa vill ha det torrt...
peace abo
http://www.myspace.com/2ma2ma
tack så mycket. en kommentar wihii!
www.youtube.com/prendel
Tråkigt att folket är så jävla torra, prendel du förtjänar lätt 50 till !
jag droppar bomber som hitler
haha tack
www.youtube.com/prendel
Jenna <3 Christian = Sant =D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
japp :)
www.youtube.com/prendel
ett sista fucking upp
www.youtube.com/prendel
Prendel, ska jag börja uppa åt dig istället? hahaha
Jag är faran som lurar i natten!
Okej prendel Upp ? :)
Jag är faran som lurar i natten!
Har någon kvar den här? Skulle verkligen vilja få tag på den igen, tack!
Ny länk =)
@ Defunctus bitches
Tack som fan Crimson! Letat efter denna sen 2008 :D
Spår 7 och 9 fattas :/ Någon som har dom med? Vore kanoners!
Hade missat: http://www.megaupload.com/?d=FXUUERR0 Där var hela :) Nice!