Kan lägga upp texten också för halvdöva :Vers.1 Jag förmedlar mina känslor, när tankar blir texter, formulerar meningar som blir sanna aspekter. För jag låtsas som de regnar, och jag vänder ryggen till, och stannar på min plats där jag sakta bygger ett liv. Om jag så måste, så förblir jag stelnad och förfrusen, å när du pratar om ett liv, så måste du mena tusen. Det jag vill få fram är, det finns alltid konsekvenser, å du kommer bli slagen av tanken, den dagen som ronden vänder. Du kommer inse att livet inte är en lek, och hoppas du inser de innan det är försent.. Man måste återfinna ljuset, om lågan har slocknat, man måste återfinna balansen, eller skåda sig knockad. För din undanflykt ska inte behöva vara ett barskåp, men så är det för många, som inte kan tala klarspråk. Världen är full av folk, som kan men inte vågar, Jag frågar vad är fel, men ingen har ett svar på frågan.Ref Jag är inte bäst på något, knappt bra på något alls, så är det för många, men man måste bara ge det en chans. Eller leva i ett mörker med slagord som bibel, du måste kämpa så får du något bra gjort i livetVers.2 För du åtgärdar problem, men du går i fel vägskäl och du vänderpå klacken och går när du väl är där. Du har en personlighet men du underskattar värdet av den. du fejkar ett leende när du muntert tappar själen ur dej. För egentligen är det ingen som förtjänar döden, alla har ett personligt värde, och den kan ingen sätta sig över. Jorden är plats för alla, det är därför den finns till, Döden har tagit många, men här finns det fler som minns dig. Det har gått till överdrift, att kliva över lik, för att bli rik, när man borde bjuda sina bröder vin. Det finns alltid folk som är bättre än andra, men du är bra på ditt, och du bestämmer vart du hamnar. En klapp på ryggen, gör med än du tror, livets blomma blir vattnad, och nya rötter gror. För jag är inte bäst på något, knappt bra på något alls, och så är det för många men man måste bara ge det en chans.Ref Sen är de ju mellansnack å outro.. men de orkar ja inte skriva upp..
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund