LilleZoo - Diss (Makalös)
hej hej grabbar å tjejer. Ja som rubriken lyder är alltså det här en diss till makalös. Varför? Jo för att killen har klankat å stenat mig så länge han har varit här å nu tycker jag att det är dags att sätta punkt. Specielt när han går å snackar skit om min flickvän där nånstans går gränsen.http://www.speedyshare.com/420986144.html låten. Hata på mig för detta men jag kommer alltid att älska tillbax.FRED där är texten. Stackars lilla gubben för nu beefar du mot mig, Du skulle släppt din först men du har inga tankar kvar,"NEJ" Här får du nåra tankar som du kan samla tills jag dör, Så bara sitt å lyssna så att någon jävel hör, Jag är en äcklig hora å ja knullar för en 5:a, För en 5:a får du mycket men du e du hemma, Du rappar genom näsan å jag kör genom munnen, så baka baka kaka å swusch in i ugnen, Lägg ner ditt jävla snack om att tjejer är fittor, Jonna skulle ta dig å hon e 8åror, du kallar mig för hora å du säger att jag e dålig, å jag får väll hålla med där å det tycker jag e sorligt, Jag är en liten fitta som springer runt å glider, Men om man är som du, så fattar jag att man lider,
Nu din lilla fitta spring nu din väg, Spring nu å grina hem och iväg, så sluta snacka skit "ha" om nån du inte känner, Å alla ni som lyssnar upp med era händer,
Jag lägger en andra vers fastän första räckte bra, Du kan tycka jag e bög, å du kan tycka att ja e en hora, Men om jag är horan här så är väll du min lilla kund, Du hörde att jag sa lilla för du har ingen större sak, "snälla lillezoo varför manglar du mig totalt", "jag skulle aldrig ha sagt hora, ska du ha betalt","haha" Du ber mig langa beats och du vill ge mig betalt, Men snälla lilla gubben då e du ju horan inte jag, Jag snackar skit om dig å jag snackar skit om mig, Jag är en liten fitta och jag är riktigt dålig, Jag suger kuk å slickar fitta å allt vad du säger, Och i din beef mot willes så gick du på repeat, Det enda du fick fram det var horfittskit, Kan du göra mig en tjänst å börja rappa genom munnen, Och du sitter å snackar bull om att du är fån slummen,
Death is the only way to true happiness
Juste introt har lilla tusse lagt, BIG UP!
Det duger för att piska makalös iallafall!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Nya modet att dissa makalös =)
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
hahah riktigt bra älskling, BIG UP! (Y) nu får man ju nästan hoppas på ett svar, så ska vi se vad han tönten säger tillbaka! x'D ska bli rätt komiskt .. menmen, detta va prima skinka som vanligt :) fortsätt såhär så når du toppen! :)<3<3<3<3<3<3<3 simma lugnt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha sry kompis flow missar lite här och där och attityden va inget att hänga i julgranen + nu pratar jag för mig rösten gilla jag inte alls texten va inge bra heller keffa rhymes ... sry men tror faktist makalös tar dig i beef men men kämpa ! peace
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Bronka: haha u know it biatch ;) brotha (L) eNojman: haha jo killen sätter sig i skiten som vanligt älskling: tack så mycket! älskar dig killen har sagt för mkt skit om dig
hahah, jag som hade tänkt droppa mot honom, men nu när du oxå gjorde de så skiter jag i det :P men iaf, du plockar han iaf :D för han är makalöst dålig oxå :D hans namn säger allt
Krille: tack så mycket :) haha, jo det e ju vad han är, aha aj då sorry om jag förstörde för dig nu :P
hahahah nä lugnt mannen, jag bjussar på den här segern ;)
detta va riktigt dåligt:P
Lyset: tack för att du lyssnade iaf
antar att du nyss börjat?:P
nyss börjat med det snabba flowet iaf, nyss fåt hemma studio oxå, men har hållt på ett tag, 5månader maybe 6
detta var inte bra alls. flow missar och ingen atityd som paul sa. nejnej. makalös tar dig sry... men kepp upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackan: tack för att du lyssna , love
tror att det här kan bli jämt :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Tusse: haha ;) maybe baby
haha faan va kass. DU SUGER PUNG
PISS OFF MF'S
Låter okej main:P Men diggade inte misninge=/ Men keep it up:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Bullbasar: alla har sin smak Lillebror: tack så mycket :) ja mixxningen e lite wack :P
tyckte den här var soft.. älskar beatet.. o snacka skit om någons brud, de kan bara sluta med en sak.. o de är fan däääng
Tkr du la de rätt bra här lillezoo, har inte hört Makalös så vet inte om du tar han eller ej, men vart är attityden i denna mannen? flowet var ok nån flowmiss här o där, men keep it upp, och ett söt intro av Robert haha;D
4/20 24/7
tulleman: exakt,ja beatet e skönt as fuck :D ja för fan man snackar inte skit om nåns brud. FeLix: Tack tack :) ja ja vet inte riktigt, försökte mig på en aningen ny sorts diss teknik, ungefär som Juices diss till RNX, lite 90tal style.. så ja glömde bort attityden :P tack alla som kommenterat, love!
upp!
ALLLA DISSAR MAKALÖS hahahaha
Utalas säta pe
hahahaha, svär fett synd om er XD blääääh alltså skam fan skämmer ut rappen....haaaaaaahaha
ja vetinte hur makalös låter såkan ej avgöra men du börjar får flow nu!
keff text iaf, pallar inte ens lyssna
http://www.myspace.com/danokin<br>
tack alla som kommenterat:) tack rasmus
inte bra, träna på ditt flow, träna på rim.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
nejnej åhh vrf dissar du han ?skaff ett liv fan texten så dålig accapellan va låg låter bara töntigt
/DanniBrown
haha.. keff text, riktigt fattigt flow, tråkigt beat, något av det sämsta jag hört inom rap. :)
man hör knappt va du säger fast man har texten framför sej fast på reffen hör man bättre, nej tyvärr du misslyckades totalt. synd
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
har inte hört makalös, men detta var inte särskilt bra enligt mig, menmen!
Främst sångare, rappar för flowet
HAHAHAH. alltså ja säger såhär. behöver ja ens svara :S ? du säger ju för fuck att du är en fitta o en hora o allt va du säger.. palla lägga ner tid på dig
Du dissar dig själv, makalös vann
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
NicoelRico: ja förnedrar mig själv japp, det e liksom meningen, hade fan inte mkt att göra...
Går inte att jämföra med din diss till Juice!
R-N-X: haha :P kanske inte xD tack som fan
inte bra, Verkligen inte bra. Tycker både du o "Makalös" är talanglösa. Dåliga "punchlines" ingen bra mixning, inget BattleBeat direkt. Aja, fuck it.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Piru: nej inget battle beat de fattar jag :p testar abra en annan sorts beef, lägger han ett svar kör jag gammal hedlig beef
eeh, som jag skrev i en annan av dina låtar, eeh du suger. Du är ju verkligen inte bra, inte tillräckligt för att ta makalös iaf. texten sög, reffen var sämre. orkade itne lyssna hela äns..
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
de e lungt mannen, alla har vi våran smak
Ens* Det handlar nte om smak "mannen". Lyricen var inte bra, det kan du inte ändra på, flowet och röstläget var irriterande imo.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jo det kan jag hålla med om, lyricen var inte bra, i den här låten så dissar jag mig själv mest, men man får läsa mellan raderna somsakt, röstläget å flowet yeas kan vara irretireande, men jag försökte med en ny beef teknik med et ticke battle beat så ja glömde röstläget :p men om han svarar kör jag beef på gammalt hedligt sätt, med bättre lyric
lille zooo, din tönt, ja säger det en gång till. JAG KOMMER INTE SVARA FÖR DU SUGER KUK. du säger allt själv.
haha inte lika mycket som du tönt!