Oslagbar Kombination - Avskedsbrev (word-rec prod.)
Vi båda hade lite och skriva av oss efter saker som hänt senaste tiden, vilket resulterade i en låt. Vi har inte spelat in något tillsammans på jäkligt länge och varit rätt oaktiva. Så lite ringrostiga kanske !
Vers 1:Foerplay Vers 2:servo Beat: Word rec-Piano Mix:Jag (ljudet lite dovt? vet inte riktigt vad det är)
Speedyshare
Myspace
Texten: foerplay; Nu har vi kilat stadigt ett tag, men det börjar bli för mycket Måste ta ett steg tillbaka, och prioritera det jag tycker.. -Är viktigaste för mig, och det jag älskar mest i världen För till slut så blir det kaos, och du är inte värd det Vi har haft våra stunder, minnen som jag inte glömmer Med dig och polarna, men nu är det dags ätt stänga dörren har skadat så många, men allra mest mig själv alla rykten som du gett oss, feels like im stuck in hell så hoppas du förstår mig, och accepterar mitt beslut För efter det här, så ökar klyftan mellan jag och du jag andades din luft och visst du gav mig all den glädjen vet att jag kommer sakna dig, men att saknaden blir förgäves Det blir att börja om på nytt, helt back to scratch bygga upp det jag rasat, och en bättre atmosfär men tack iaf, för alla minnen som du gett mig det här är avskedsbrevet...från mig till mary jane
servo; Japp nu är det dags igen för oss att säga hej då du var vårt allt en gång så jag hoppas att du kan förstå acceptera vårt beslut och finnas kvar som en vän inte vi som en, inte nu och inte sen Alla kvällar som vi delat, är minnen som alltid finns kvar du gav oss mycket kärlek, men du gav oss även mycket hat det är för våran skull, det blir som det blir nu allting som vi hade kommer ändå aldrig suddas ut allt dåligt ska göras om, detta blir min nya nystart hoppas att ni stöttar mig och jag hoppas att det slutar bra allt för mycket skit, har redan hänt detta år du och jag åt varsitt håll, jag springer och du går Du var soft, men det är du än i dag men det blir för mycket skit, om det fortfarande är du & jag så jag tar min penna, tillägnar det här åt dig hej då min prinsessa, hej då mary jane
Ge oss en kommentar.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|