HaxXx och en Johnny Bee - Rockstarsession
Hejsan det här var en HaxXx, jag och min bror har gjort en liten session jag vill ni ska kommentera lite på :)
den är feett grym asså :D
Vers 1 & intro HaxXx
Vers 2 Johnny Bee
Mix: Johnny Bee Beat: Rockstar Instrumental
------> länkish
Text
HaxXx eyy jag flyger fram, glider fram, precis som ett fartyg// samlas på helger bara för att göra satyg//
haxx han är snyggast, starkast och lite cool// grabben orka slåss jag rycker tag i en pistol//
jag kör frågesport över instrumental// om du bråkar med mig hur många tänder har du kvar?//
kattsmugglarn hobbe haxx och det var hela styrunn// jag far till amsterdam en gång och jag är redan stamkund//
men nog om sånt jag söker fortfarande jobb// tar vad som hellst går även bra att skura golv//
om du ska köpa nått köp då inte av benne/ för innan du fått biten har han kapat den på hälften//
Johnny Bee då var det daxXx igen med min brush haxXx min vän// jag kör på dubbelrim och jag kör hela takten//
det där var slakten, jag mördar hela trakten// jag går in på klubbar bara för å strypa vakten//
med ett beat en haxxx och en johnny Bee// sådär ja då har vi sveriges bästa mc´s//
jag skämtar inte varför skulle jag göra de// jag gör bara låtar för att ni ska kunna smöra mer//
och detta är uttjatat men jag är faktiskt Johnny bee// köper du benne på stan för du inte all in clusiv//
då var det sluttjatat, det här är en session// med denna låten har du fått en rapbattlelesson
Pz och mycket kärlek :)
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
|