InHo - Dansk Skalle Till Halvdansken (svar Infinite Struggle)
Svaret till infinite struggleRap&Text - InHoBeat - KaggenMixning - FoolProof Productions (Johan)InHo - Dansk Skalle Till Halvdansken (Svar Infinite)Text:Okej, Låt mig punktera denna landskampmot den bleka feta fittan innfinite struggle som är halvdanskDu ville battla så jag vässar min blyertstar och sänker ditt flyt när jag spetsar din flytväst
du är en blandning mellan Piff och Puff och Alfons Åbergoch din mammas största önskan är att hon hade haft kondomeroch du är yngre än mig, jo det hörs tydligtmen jag tror mer på puberteten än förkylning
du kan inte rappa eller rimma och ändå söker famemen tänker inte till och därför möter migför min talang är till och med större än din viktökningSå tänk på det nästa gång du försöker dissa Linköping
Och dina rader är feta, feta som Paris Hiltonoch säger lika mycket vettigt och tydligt som Maggie SimpsonSå Det är bäst att du håller käftSå det här blir comeback som i Rocky 6
jag klipper till dig med en planka i ansiktetså att jag skickar dig tillbaka till framtidenlutar mig tillbaks, tar nåra kalla öl du kan kalla detta Ragnarrök---------------------------------------------------------------
du tar han sjukt lätt, men njae diggar det inte men som sagt du pissa han i munnen
För o säga det så! Det var ju inte ens någon match:DBra om killen som utmanar ens kan rappa:D HAHAFör övrigt håller jag med tidigare inlägg fast pissad i munnen låter äckligt :S :DLKPG!!!!
okej.. thx guys