Makalös - Faller igen
Tjoo, behövde öppna mitt hjärta lite.. lyssna på låten o lämna kvar en kommentar :) LÄNK propps till jacob värmhed som mixa låten : ) PEACE
/DanniBrown
tyckte att flowet va fett bra texten var jävligt bra inte så mke å klaga på : )
/DanniBrown
va ärdet för fel på kvalliten de är 192 kbits så va menar du ?:)
/DanniBrown
kvalitén på mixningen är inte att hurra för precis nej. låten var inte så himla bra, playat beat till max.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
dehär beatet.. föll ja för bryr mig inte om att de är played, diggar de till max.. uppp whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra bra bra robin :)
PISS OFF MF'S
tack så mkt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice, skönt att höra att du utvecklas bru! Keep It up! peys!
beatet är som sagt, rätt playat men det spelar ingen roll så länge du gillar det.. i övrigt har du sjukt skön röst och texten är bra! de enda jag vill klaga på är väl mixningen egentligen, låter typ rörigt. men keep it up
hets, stress, fest!
tack :D
mer kommentarer whoa :D
det är riktigt najs stundtals . men sen blir det för mkt flowmissar , sen refrängen är inte den bästa men du utvecklas hela tiden och det är kul broe :) Peace well done & big ups !
richyrich bitch !
tack tack, jo ja vet :P
ville prova ngt annat som reffreng :P ville veta va folk tkr :)
fett bra har du blivit brushan :D <3
tack så mkt :)
det låter helt okej.. hörde någon flowmiss någonstans men du blir bättre. fast ja tyckte att reffrängen saknade lite mer tryck eller lite mer inlevelse typ .. peace!
ahaa tack endå bruchan:)
tack tack alla som diggar :)
kommmmmmmmtarer :D
varför har du tagit namnet makalös? de är ju upptaget,
ojjj jah hörde inte låten sry? men de var hyfsat bra med flow missar stund tals som sagt,,,,
aaa jo i know..
Din bästa låt helt klart ! ngr flowmissar fanns det ju men en stor utväklig skedd i denna låten en låt som man kan tänka sig spela upp på datorn eller mp3 igen ;) goood m8 ! cya in school tomorrow ! peace and luv
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
tack så mkt paul.. jo men snabbt inspelad.. , pz
upppppp !
riktigt bra låt!.. bästa som jag hört med dig tror jag =)
NS
tack olle :) de glädjer
lite röörigt yoo, nice tonläge dock så hörs det att du gör till din röst meeeeen det är fortfarande soft.. jag vne . .asså bra bra jobba på tränar mer på flowet
http://www.youtube.com/meeyeer/
yess yess.
potencial är ordet
http://www.youtube.com/meeyeer/
Sluta göra om din röst för satan ! jag menar nu när du börjar få pelj på hur du ska ligga on på beats å det börjar bli bra ska du slänga den där rösten åt hellvette! det går att va laidback utan att få rösten bli skrovlig... å det blir inte bättre med mixen låter som accapellan är på samma volym som 1 dubb.. keep up
jaså de säger du.
ska tanka när jah kommer hem ;) pz
054 - KARLSTAD <3
good good :D
blä. usch å fy
Death is the only way to true happiness
DuVetVemMayn P15 ! varför ens ödsla tid på att kommentera o lyssna om du tkr att de är så kefft ? .