Henka - Alla är likadana(word-rec prod) jupp, jag hatar sånna hära teman, men det är ibland roligt att göra.men ja, jag var sugen på spela in så det blev på ett word-rec beat.erm, inte så mycket mera att säga!Låten!texten:har du nånsin kännt ditt egna hjärta blöda?att bördan över huvudet gör så du längtar att bli dödadeller väntar förväntas fullt att bli förlåtenoch bara ser dig själv övergiven och du gråterför dina misstag för allt du gjort mot andraför dina brister och svagheter klart du blir förbannadnär folk pekar ut dom åt dig o trycker ner digså jävla mycket att du inte ser vad lyckan ger digdu bygger din egen värld på fördommar för andrapå deras brister o svagheter klart du blir förbannadatt folk beter sig så det skulle aldrig du göraaldrig mot någon, de skulle du aldrig göradin bästa vän snackar skit bakom din ryggklart du vet om det du snackar ju bakom hansmen båda håller käften om det - det är lika bra.Så här är mitt liv jag lovar ditt är likadantFan.. jag blir less på alla som snackarom att dom kan lita på folk alla är likadanaalla snackar skit, även du medså sluta tro på dina lögner det blir bara värrehar du nånsin kännt att du är ensam?i ditt rum på natten när mörkret är din enda vändu fryser, fönstret är öppet - du somnar långsamtdu sover i din säng, men ändå längtar du hemstirrar upp i taket miljoner tankar håller dig vakenoch du kan inte få en blund på hela nattendu är trött.. går som en zombie hela dagenmen på kvällen får du inte en blund på hela nattendu känner dig värdelös du tar några ölför att vara lite självgod, men du känner dig sårad föratt du inte blev nog packad för att kunna sovadu känner ingen vind längre å det du ser är stumma fåglarÄr det så du känner? du orkar inte gråta längrekänner oro för du blivit sårad av dina vännerdu förlåter men du glömmer aldrig för du är sårad idageller vill jag att alla ska ha det lika dåligt som jag
förstårligt budskap i texten, grymt skön. soft flow och bra inlevelse i verserna. men reffen. tycker du flowar lite konstigt där.annars skön låt, upp för denna!
okej heeenriikoo !jag tycker du hade riktgit bra inlevelse! men jag tycker faktiskt mer om dina skrikiga skryt rapps låtar! :D
men låten var fan skön din bög :)