Neggah - förlåt älskling
Länge sen jag droppa nått nu.. men strul med flickvän så jag gjorde denna..Länk! Säg vad ni tycker sen skulle vara fett:) one !
myspace.com/herrolsson026
text :
Ge mig en chans, låt mig förbättra mig //
Att jag inte lovar, har jag tänkt på själv //
men tänk såhär, du känner dig obekväv //
jag faller på ner på knän, älskling säg vad det är //
jag vill hjälpa dig, jag ska vill inte fitta mig //
men jag vill inte att mitt liv ska rasa igen //
Du har alltid stötta mig, lyssnat när jag behöver hjälp // Så mycket dugjort, får vill återgärna det till dig //
vill inte avsluta, det vi påbörja. vill inte tappa allt //
Men hand i hand, klarar vi allt tillsammans //
Förlåt, för jag förstör, gör dig besviken //
Jag sviker, och viker ner i diket //
Filosoferar, om mig och din inom en framtid //
Jag är en fitta, det vet jag, en värdelös sannig //
Älskling, lyssna vill inte vara elak //
Vill inte såra dig, besvikenheten är inte menad //
Förlåt för jag lovar och inte håller det //
När jag skiter i vilket, fast jag lovade //
Förlåt, jag vill hjälpa dig, men vet inte hur //
Förlåt, när du inte gjort nått endå är jag sur //
Men du, jag älskardig, snälla förlåtmig //
Hur ska jag försårey, när du inte vet själv //
Ta min hand, tro mig allt kmr bli bra //
Det kommer vara alltid du och jag som jag sa //
Duvet hur jag är, kan aldrig säga nej //
Rebecka hedkvist du är mitt allt, jag älskardig //
så jävla skön, gott beat, fin text, go delivery, flowet är fint med, 10/10
yo neggah, skön låt, du flowar skön och flyter med i beatet men det var några keffa adds du hade med.. men i helhet så är texten grym och håller ett tema och du vet vafan du håller på med det skaru ha creds för mannen. all kärlek brobless
shu
fint neggah en av dom bästa av dig:d ciao:D
litendbz X1 det glädjer att läsa den kommentaren kompis :) tack respekt !
jeppizh X33 Tack kompis kul att läsa!
addsen kan bropå att jag mixxar och spelade in med mp3 lurar så mixxen kan vara lite fuckad :D men tack !
leviz X0 Kul att höra kompis, tahant om dig !
mer ! one
BABY! fett skön! blev helt ärligt tårögd, påminner om mej o, ah... d är inte viktigt. :) den rörde! Mixen: Perf Addlips: Perf är helt nöjd me allt, den tog slut lite fort, outrot asså, men jah kan lova, jah blev kär i låten, <3 o26 4-Life!
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
Wille, tack så jätte mycket bror:) Det luta säg åt en till vers, men blev aldrig så .. kul att du gillade bror all respekt ! <3
fett fin mannen ! du har utväcklat som fan ! skönt flow skön text najs beatval de satt som perfekt fan :) pz <3
Damn din röst är tung, nice! Rappen va najs dock brister det ibland på flowet men annars va d bra asså, försök flyta lite cleanare, ge det mer tid när du skriver men jofan detta va grymt hola!
meedi tack så mycket ! :D fred !
verserna var rörande. texten berör. reffen är kärlek. nog en av dina bästa, utan tvekan! upp upp
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
asså jag tycker itne om din röst :/ tyvärr..för texten å flowet är bra.. men njaa.. sry..
5 fingrar, 4 chanser
jag hoppa av stolen vid vissa "förlåt" helvete sänk acapellan, hoppas hon gillar låten iaf! lycka till
work some magic
fan tung! bra innehåll, i feel the pain! hoppas de löser sig ..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
brodin, som jag sa mixxad i mp3 lurar :D men tack för du lyssna iaf:) tack för ni lyssna :) mer ?
Grymmt bra, bästa inlevelsen, imba pjuwn pjuwn, Du läggere så niiice brow, (Y) Propps från 20% :D PEYZ LOVE AND TAKE CARE AND DROP MORE SHIT MAYNE :)(L)<3333333
Och vem är du ?...
Producent
2007-10-07 16:40
det va tight man..nice delivery!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Skön röst man! Personligt, nice! Hoppas hon gillar det!
Gillar inte din röst, sorry mayn!
den va fätt skön hoppas de löser säg peeayz :P
mysigt neggah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mer?
upp ?
Öy grabben , denna var grym, bra text,bra flyt,bra beat.. Hoppas tjejen din förlåter dig nu.. denna var ju verkligen bra.. Tappade just tal förmågan =/ ssååå bra satte den sig i mitt hjärta.. jag lovar å svär, detta skulle Rebecka falla för direkt.. de skulle jag ha gjort om en kille gjorde en sån till mig :)
bra där anders, hon förlåter dig garanterat (: , UPP!
Lätt bästa jag hört från dig.. utveckling..:) GOGOGOGOGOGOOO 026!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klockren, absolut best, lyric, Flow, ALLT KLOCKRENT Avundsjuk :/
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
tack alla :D mer ?
jag diggar faktist, bra job med den här:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tack otis:)
jag vet inte hur du får till den där obehagliga rösten :/ men annars var väl låten HELT okej. inget mer, inget mer alls. hehe
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha kopiera tråkigt att du inte gilla rösten:) tack för du lyssna iaf:) respekt !
en av dina bästa låtar neggen ;)
Neggah , tycker att du lägger den fett "MEN jag stör mig på din röst den låter så överansträngd :(" men 5/10 Pzzz
ya0 ...
Tack styff ! dED, tack så mycket, rösten ansträngde mig med försök till "inlevelsen" haha;D men tack för du lyssna kompis! one
Neggah bry dig inte om Ufot ( maestro ) , han är bara kaxig i trådarna för han torskat battles .. Låten är helt ok tycker jag , men tyckte de låter lite fjantigt när de låter att du typ gråter i början , vissa kanske diggar de men inte jag , låten är bra , men hört bättre med dig : ) !
soundcloud.com/jerrones
Jerra :) joo ångra att jag tog med det faktiskt ;) haha:D tack för du lyssna kompis :) freeeeed !
sköönt faktiskt du lägger sånna sköna låtar vissa delar gilla ja inte men fn du börjar bli grymm på sänna här låtar alltså peacee mannen
Kalliistudios© 2:avåningen
Neggah, det är bland det bästa jag har hört ifrån dig! Gillar det som fan, texten berör, reffen är nice. det är kärlek i texten helt klart! Ditt flow är riktigt nice, och beatvalet va soft! Den här gillas! <3
-Kolla han! ..det är Joqe
det va najjs, ganska skön, bra mix, bra flow, bra text! Men ett problem, det låter lite som om du har en klubba i munnen när du rappar! och jag vet, man hör att det där inte är din vanliga röst.! prova recca med normal röst, inte förvränga den själv eller något! Men annars, känsla i låten, de gillar jag! Pz ,Upp!
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Kul att läsa tack för ni lyssnar :) upp!
Härligt negga ! skön text, mix är jag kass på att komentera men tycker att de låter bra :) Love Bro! <3
tack bror :) mer?
sry men kan knappt höra va du säger måste ha texten bredvid isf nej detta ve nåt jag inte alls digga, men men peeys
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
min man , upp.bästa ja hört
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Maagnaa, tack för du lyssna iaf:) Lvs kul att höra maaaan !:D <33
Sista uppen, sen låter jag den dö ut:)
neggah..det går framåt :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
tack foerplay !:D jaadu meastro.. 22 år ? och så omogen.. en bög hund? haha inge bättre och komma med? Fixa frillan och skaffar dig ett jobb tattre..