www.Laneby.com Spit It Out Crew!
jag vill ha dig i min famn,vill krama dig varm du är min ork att kämpa vidare du är mitt allt du slog tillt i mitt liv ingen varnade mig jag tackar gud varje dag för att han skapade dig jag var ingen speciell, oh trots mina fel så var jag han du ville ha, du fick min halva att bli hel jag var lycklig igen, det fanns inga fel men sådär i efterhand sattes mina men att ständit stå dig trogen, var de löfte ja gav kommer stå vi din sida aldrig ge mig av jag vill att ditt liv mitt liv går enade i hand att vi ror våran båt; in i hamn för du vet baby du är de finaste som finns vill rista in våra man me ett hjärta runt omkring låt du + jag bli sant en dag du är mitt hjärtas slag, mina andetag
du är hoppet jag sökt, men aldrig nånsin hittat aldrig träffat rätt, även om jag siktat hålla hand vara varm få smeka i ditt hår du & jag förevigt duvet år efter år
för jag sätter mig ner och jag tänker på dig en ängel i himlen jag är död utan dig för du satte dina spår, du gjorde mig så glad du gjorde mig från trasig till hel på endast en dag En blick, ett léende ett ansikte av silke nu hatar jag kärlek - men jag vill inte för jag vill känna värme vara glad och älska någon men hjärtat vill inte samma - får gå med eld och lågor tid är nått dyrbart och kärlek något uppskattat jag har ingetdera för jag blir bara smutskastad vill krama dig hårt, få skrika ut ditt namn om du någonsin är ledsen ska jag hjälpa om jag kan ----för jag vill finna dig till hands och när du vill bli tröstad ska jag visa att jag kan när jag ser i dina ögon, då vet jag ja då finns man, för jag blir alldeles varm
URL-en funkar ej :S
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Ny länk ffs :)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Moderator
2007-10-04 07:53
Beatet är soft faktiskt. Giggen, Du lägger det tight som vanligt alltså:P fett fett! Reff, Tkr den inte är någon speciell, den bara ligger där och är, Laneby, Du lägger det också riktigt tight, ni va jämna så vet ej vem som la det tightast av er så:P Fortsätt med det ni gör boys! Love / Mexxi
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tack så mycket mexxi :) Jo, länkarna fungerar, men inte speedyshare, det håller på att knasa totalt.
Fina texter ifrån båda 2 (: Gillar er båda, kan då fan inte säga vem som är bäst asså, för båda 2 lägger det nicenice Fortsätt rocka grabbar !
tack tack grabbar känns lite slött på whoa nu ? kom igen mata oss med kritiker och samtycken !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Tack så mycket spax
D va bra
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
tack daniel
Riktigt djupt skrivit killar, jag blev rörd =D
jag droppar bomber som hitler
riktigt bra jobb
Giggen - Jag har älskat din laidback stil sen första gången jag hörde den. Och dina texter är underbart mysiga, vill bara sitta och mysa med min bejb när jag hör det här, och även fast jag vet att du är en grym rappare blir jag ständigt förvånad när jag hör dig och dina fantastiska texter.
- Du levererar varje ord till hundra procent, och jag tror dig varje gång. Jag blir enormt imponerad när jag hör dig. Du är bland de bättre rapparna i Uddevalla.
- "du slog tillt i mitt liv ingen varnade mig jag tackar gud varje dag för att han skapade dig" De två raderna fastnade jag riktigt för, speciellt hur du vrider rösten på "skapade dig", me like alot och det känns som du utvecklas för varje dag Sebastian. Riktigt bra.
-
Slutsats Jag kan inte ge dig mer än en tia, jag kommer att lyssna på låten mycketmycketmycket inom de närmsta dagarna. Good work!
10/10
Laneby - Innan fjorden såg jag dig som en duktig rappare, men som du och Durlind presterade under Fjordfestivalen fick ni mig att bli enormt imponerad av er två. Du växer i mina ögon för varje låt jag hör.
- Din röst är ditt vapen, klarar du av att använda din röst i din fördel så är det vad du kommer att lyckas med. Din röst är unik, verkligen. Och även om jag vet att du är en ruggigt duktig rappare nu med, så kommer du att bli något att räkna med.
- Din text är riktigt skön, och man hör och känner att även om det är lycka på något sätt ni ska förmedla så hör man någon sorts smärta i din text. Något jag tycker är riktigt skönt, för jag får bilden av att du är lycklig nu - men slitit en del för att komma dit du är nu. Mycket fint.
- Slutsats
Ni två går ihop så jävla bra, Laneby får samma som Giggen - i like you two.
10/10
Go fo it
Spit it out
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack niclas, mycket kärlek dina ord värmer <3
Langar en komment på den här imorgon grabbar ;)
Riktigt skönt ^^
nikoo ;D
clean
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aiit thx!
Nu snålar vi inte :)
Sämst :/ Laneby låter som en p11.
HANINGE
sorligt att du ska hålla på att förstöra bara för att vi åt upp er i beefen :)
Fan så bra gubbs =), men det har ja vetat enda sen ni spelade in, lät gutt bra redan då. jag gillart som fan, fortsätt så här! Pz,
aiit thx sandgren :)
nice låt, digga giggen mest.. fast om de hade varit för mycket av giggen hade de inte varit lika bra- gillade hur ni switchade sådär i reffen.. de vissa saker ni kunde ändrat på.. Laneby låter okej, hör inte va du säger ibland men de funkar- tycker du låter lite gnällig, de har jag sagt förut men de är väl förmodligen ya rap style, aja upp, pz!
http://myspace.com/monzdidryk
Zycore alltid lika roligt att höra va du tycker älskar dina komments ! värmer som fan du ska ha stort tack för dina stora ord ! Wirram du är ju alltid lika rolig du, BTW va tog ditt och ditt lilla gängs svar vägen har inte hört nått på år och dar så käkmade ni blev !... booiiiw this is reality och vi käka dig in på benen !MAESTRO att du kommenterade blev ajg grymt chockad över men tack ska du ha för en fair-play kommentar ska se va vi kan åstakomma i framtiden !!För resten av hela whoa dö inte ut på denna nu !
redan bombat dej me lite shiit över msn giggen så du vet ju vad jag tycker, däremot ska jag skriva upp de jag minns av de jag sa här för laneby med då ;P haha ;) först och främst hatar jag beatet så enormt mycket haha så hela det är ett stort minus för mig och känns som de drar ner låten i mina ögon på nått sätt då ni skulle kunna ha ett bättre beat men med samma rappkvaliteèr.. MEN! giggen, du gör de stabilt bra känns dock lite som fattas mot när vi recca våra låtar me bsp i slutet av sommaren du veeet ;D fast sen tänkte jag om, det är nog inte så utan säkerheten e kvar men annan stil på shiiten och att i mina öron drar beatet ner de så jag kan inte se de som att de skulle kunna va i samma klass =/ men men det e bra iaf, du har mycket fin text med! laneby, jadu vet verkligen inte vad jag ska skriva riktigt.. du låter säkrare för exakt varje liten vers du lägger under den senare tiden här och det är bara fortsätta så för som jag ser de har varje vers du laggt sista tiden vart bättre o bättre för varje gång, så ja i mina ögon är nog detta kanske de bäst du laggt, om inte så bland de bästa. enkelt sagt, enkelt skrivet.. de e mycket troligt att de e de bästa jag hört med dig rappmässigt. mixningen var stabil rakt igenom efter att du höjjde lite och så som jag sa david! bra! sen att majoriteten snackar om vem som var bäst i låten här i tråden :P fattar inte vad dom menar, ni gör ju låten tillsammans varför ska en vara bäst då? Jag menar ni som gör låten måste sträva efter e ju att båda e bra och gör sin insatts så att hela låten blir bra och inte vem som ska va bäst. och jag tror eller nej jag VET att ni tänker på de förstnämnda för i mina ögon va jag sätt tidigare och i mina öron idag så låter de så! dvs ni lyckades med det! btw höll på att glömma att säga att introt e mysigt och reffen funkar bra! så nu fick jag me allt tror ja haha :D Freeeeed! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett med kärlek till dig durlind! <3 tack som fan!
Durlind tack för alla varma och sköna ord de ringer som musik i runt trumhinnan på mig.
Maestro, tack till dig också :)
det var då jävlar vad snålt med kommentarer
fett snålt asså:( störtgriiin !
tack så mycket josefin :)
David Alltid Lika skön :) skönt beat/txt samt Flow som alltid :P pejjs!
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008