Fat-G - haha TNS lixom? (diss) Fat-G - haha TNS lixom? (diss)http://www.speedyshare.com/551250344.htmlJag som dissar TNS bara för att han luktar och för att jag känner för det.Elr för att han inte våga battla så jag slängde upp en diss :DGe kritik och sånt ..Peeace hare gött .
Hahahahahaha fan asså. Ajja nu ska jag gråta lite för att du dissade mej :´(Riktigt fet text btw ;)Du tror att du är G men du är inget alls /Du jobbar på gatan så du får ta kuk i din hals /Leker gangsta japp för snubben jagar i flock /Nu får han pisk av mig, även det kom som en chock /Låt mej ta din mick och slänga den för dig /För det du inte vet är att jag får din tjej /Stackars Tommy han tror att jag skakar i skorna /Men gå ut till gatan och träffa alla dom andra hororna /Han är ingenting dissade NemC för ingenting /Men du la inget bra där alls bara massa nödrim /Du snackar om vapen men får aldrig känna på en /Du är efter lixom " 1 2 3, men snälla vad kommer sen?" /Efter i huvvet nu har du gjort bort dig stackarn /Du får smaka på kniven du battlar mot mäster slacktarn /Stackars Tommy, du vet jag ber dej aldrig om ursäkt /För du snackar så mkt bull och har en stor käft /
Jaja .. tackar för det du skrev antar jag? ..... NOT