Nero - Dead Presidents (Politiskt På Engelska)
Hej, Nyinspelad Låt. Väldigt politisk, Handlar om Hyckleri Mot islam, kommunism osv. Också om Läget i palestina, och Israelernas ockupation där. Spelat in låten över Nas' klassiker Som också Heter Dead presidents, Min egen verision med andra ord. Tack Till Broshan För mixning,http://www.speedyshare.com/148203207.html One.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Nero Ja tycker den va bra :) ha d bäst brotha <3 Du har riktigt bra röst / bera & max ! Kompis props!
Jasså?
Först och främst måste jag säga att jag älskar politisk rapp(håller på med det själv!) Du har skön röst nodoubt och fifan vaa mjukt och fint uttal! Kan dock slippas på men så är det med alla swe rappare! Rappen blev lite monoton efter tag och man sjunk ner i beatet och rösten blev bara en bakrund man kan lyssna på. Texten vaa nice jag digga!
Värt att säga är att jag också är muslim och kommunist! Che gueevaaraa breee:D:D
They say a hundred million Dead look What Communism's Done/ its not the communism killing its the bullet in the Gun/ U.S. In the Middle-east is that Democracy killing?/ Got me thinking that its more like Hypocracy Really/ Mr. president, tell me what happned at 9/11/ mr. minister, tell me if ill go to hell or heaven/ Did you know that Operation is a muslim Medication/ But they dont think that information's nessesary Edjucation/ I bet you Heard How TemplarKnights Cleaned the world from sinners/ But then went cannibal like animals, Ate corpses for dinner/ The devil whispers in your ear thru the voice of the media/ Mental shackles They controll u with the shit that they feeding ya'/ Grab a rifle with a scope to a roof or a hill/ Not the Faces on the dollars, money's not what i mean/ i want dead fucking presidents to represent me/ Ref. x. They say a child getting shot for throwing rocks is a terrorist/ Cause uncle sam is holding hands with the zionist imperialist/ Taking over muslim land do i even have to mention/ breaking rule 49 from the Genéve convention/ what rules the world today? Not politics be real/ its the allseeing-eye on the back of the dollarbill/ what if guantanamo bay had eyes and soul/ The fucking walls would freeze to ice, the shit is that cold/ Laws of gravity Pulling bleeding children to the ground/ Playing the symphony of death with the barrels and rounds/ Virtual existance, yeah like we living in the matrix/ man im, running on walls and ripping ribs out of agents/ am i the only one not controlled by governemt spells/ i scream Viva Fidel!, and murder the infidels/ i said i want dead presidents to represent me/ i want dead Fucking presidents to represent me/ One.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
meedi Tack För propsen och den konstruktiva kritiken.
peace,
nää nu har den åkt långt ner på listan, upp.
Du har go röst som fan och uttalet sitter där precis som deliveryn. Thumbs up
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Producent
2007-09-20 22:31
Nice man keep it up..straight!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
du vet att jag älskar dig min bror. :D låten var bra, som sagt kan rösten har varierat sig lite. flowet satt näst intill perfekt och beatvalet var underbart.
one
Thx For the Love allihopa, uppskattar Kritiken!
74 Downloads, de va inte dåligt. hade uppskattat lite kommentarer också.
Oh shit! Tyngsta skit jag nånsin hört från en 15 åring, Alltså, fattar inte hur du kan uttala engelskan så bra på ett beat, jag tränar själv men det låter fett wack när jag försöker flerstava, jävla tung text, hör massor av ord jag inte ens förstår :P Och ibland låter det som du mumlar till på orden, men det var fett skönt. PS. Jag har också det beatet =)
snusdosa P15 Tack tack, Aa det är lätt att man Mumlar till när man spelar in. Ska tänka på det,
Upp,
det här e väl ändå jay z - dead presidents, med nas cuts bara? fett att du kör politiskt på engelska...du tappade dock flowet nåra ggr...men fan skitbra fortsätt så..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Både Nas Och Jay Z har gjort varsin verision över detta beat, jag gillar inte Jay's. Men nas's är en klassiker, darför skrev jag nas's klassiker. Tack för kritiken.
Bump,
Upp, Kommentarer nu!
skön snubbe :D bra jobbat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mycket, upp
älskar politisk rapp, bra uttal skön rest:)
4/20 24/7
tack tack, Någon mer kanske?
skön låt, men jobbiga "p" ljud ibland
• honor. loyalty. reputation. respect. •
aah, nee jag köpte allt utom Puffskydd. Darför låter P konstigt. Tack iaf,
En sista uppning, innan jag låter låten glömmas.
Bror , du vet att jag älskar din musik , och det kommer jag alltid att göra. Mycket bra rakt igen om , nån flowmiss här och där , men sånt händer även den bästa! Keep it real !
Lillbroshan - (En hand två fingrar
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Yeah, Big up, du lägger det nice, men det känns som om att du måste jobba mer på uttalet i alla fall, och precis som någon här ovan nämde bokstaven P, Det som var chill, är att detta låter verkligen inte som alla andras lite eget ändå, tycker jag. men något som jag också saknar är ilskan, du vart lite för lungn för min smak, tror din röst kommer bli 100 gånger tungare om du tar i lite mer. just i det här samtalsämnet. annars var det helt Ok, PEACE!
//Crooked//
aight tackar crooked, Men som sagt innan. Så är de inget fel på mitt sätt att uttala p. utan att jag köpt allt utom Puffskydd, Dumt nog. tack iaf.
aight, upp på denna! men köp bara puffskydd lät bra annars! skön text, bra flow
• honor. loyalty. reputation. respect. •
Thx thx, aa ska investera in det snart.
riktigt impad av att du är 15 år och så jäkla duktig riktigt utal med. tycker vissserligen inte det rä det viktigaste utan att du kan rappa och det gör du men du rappar tight så lyckat ill med musiken :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för all love folk,
Du har schysst delivery och bra uttal, men låten är lite taskigt inspelad. Du kan försöka avverka fler rader i varje tagning för att få mer flyt i orden. Texten borde du jobba på. Som den är nu är den rätt osammanhängande och mest ett ihopklipp av massa relaterande rader, även om en del är väldigt sceniska. Men du borde försöka dra allt efter en och samma tråd i framtiden.
Omen22 X19 Tack tack, det är sån kritik man vill ha. Konstruktiv,
Det här går inte, stör mig på att du snott dina rim och punkter av immortal technique. Låter som du försöker vara en kopia av immortal men det är dock något du inte kommer kunna bli. Du har inte shysst delivery när du kör något någon annan redan gjort way before you och för bra för dig att skapa ett namn i.
jag nekar inte att I.T. varit ett stort inflytande på mitt sätt att tänka när jag skriver musik. Men att sitta och säga att jag har tagit och kopierat punkter och rimm av honom är en lögn, Påstår du att alla Mc's som nämner World trade center attacken har kopierat från immortal technique? Eller Alla som nämner något vänster-politiskt över huvud taget har tagit från honom? ska jag säga vad jag har tagit från, Det jag sett och hört. Det är vad jag tagit från. Tack iaf.
Du är inte en rappare du är en immortal kopia. Visst samma handling men när du rimmar med samma rim i samma handling som immortal gör så är det dåligt gjort. Som sagt det finns massa rappare som rappar om politik men ingen gör det lika grovt liknande varandra som du gör med immortal. Sammt känns det som att du ger fan i vad du rappar så länge du får rappa. Ditt tonval i rösten låter monotont och så får det inte vara absolut inte i politisk rapp. Du ska övertyga andra om att det du säger är sant inte få dom att somna efter några rader.
Skönt gjort mannen, gillar sånt här, ditt buskap i texten e najs. Delivery kan du jobba vidare på, säger lite som han över mig, att du kan ta i lite mer som man verkligen känner d ru förmedlar. Rösten e skön, good..o beatet e najs. Överlag en helt okey låt..Kriga vidare./Jooe...
fan vilken 15-åring du är. slösa inte bort din talang på skit, i tell you. gör inte det. tips: - variera dig: rimschema, röstläge, tonläge.. omväxling förnöjer - spela in verserna i en tagning, detta kräver att du planerar raderna så du kan andas mellan dem. låter inte bra när du kommer in med nya tagningar 10 gånger i en och samma vers - skriv personligare texter, detta känns som att man läst 10 gånger förut. man kan snacka elfte september och dissa kapitalism och försöka avslöja illuminati osv, men gör det ur din synvinkel så folk fattar vem DU är, vad DU tycker och tänker - mer inlevelse. du skriver om ämnen som berör och då kan du inte låta så oberörd som du gör här. det låter som om du läser ur en bok. få in mer ilska, desperation, whatever. som jag sa, slösa inte bort din talang på skit och sitt inte här på whoa och försök imitera rappare du tycker är bra för här finns ett ytterst få antal såna. antar att du inte gör det heller.
"Du är inte en rappare du är en immortal kopia. Visst samma handling men när du rimmar med samma rim i samma handling som immortal gör så är det dåligt gjort. Som sagt det finns massa rappare som rappar om politik men ingen gör det lika grovt liknande varandra som du gör med immortal." Nigga please.. OK, han har skrivit en politisk text. OK han har ett stelt flow. Det gör honom inte till en Immortal Technique kopia. Btw, vad är det för grej att kritisera egentligen? Om han nu skulle gilla det Immortal Technique gör, varför skulle han inte få försöka efterlikna det? Dessutom börjar man ju alltid med något, och formar sin egen stil efter det. Ingen börjar som ett original, och alla har fått sina stilar från någonstans. och btw.. att säga att han är en kopia av världskända rapparen Immortal Technique som nybörjare vid 15 års ålder är väl ändå rätt så jävla bra..? :P
Omen22 X19 Som sagt jag stör mig på det har inte sagt att alla gör det. Nej jag menade absolut inget positivt med att han efterliknar immortal. Han gör det dåligt då enda som påminner om immortal är temat på låten och rimmen han tagit av im.
Vad är det du blir så fruktansvärd upprörd över?
Nu har du skrivit samma sak två gånger om fast bara med andra ord. Okej, Vi säger såhär.
www.letssingit.com Hitta Texterna från immortal technique's låtar, hitta rimmen jag har snott från honom. om du hittar att jag har snott rader från honom lägger jag min mikrofon på hyllan.
om vi säger såhär, Mainstream skit idag. Handlar alltid om samma saker. Ice, hoes, Money, guns, drugs. Härmar alla Dom varandra? Härmar alla rappare Kool G rap för att dom rappar om vapen? Eller råkar Rimma Gun, På Fun? Eller run?
Jag uppskattar kritiken, men inte påhoppen.
LANGA NY LÄNK! SPEEDYSHARE FUNKAR INTE
aa såg att den ite funka nu, nån som vet en annan bra sida man kan ladda upp på?
äntligen funkar speedyshare, tankat och lyssnat. SKIT FET! redigt bra uttal