I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

IceTail - I gotta.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

Promotor

2007-09-16 13:19

IceTail - I gotta.mp3

Icetail skickade denna till mig när vi snackade om att köra på engelska, tycker denna var reeeedigt skön o frågade varför den inte har dykt upp på whoa... Så jag frågade om jag fick langa upp den, så nu är det bara o tanka den!!

Speedyshare....

2007-09-16 13:27
riktigt feet låt konstigt att den här inte har kommit ut förut.
ice är grym ! :D

peaec!

2007-09-16 13:31

detta var inget jag tyckte om . dåligt uttal och dåligt delivery

2007-09-16 13:33
feet bra beat val. bra flow, inte så myk att säga braa kepp up ice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-09-16 15:26
fna du har så rätt :)

2007-09-16 15:29
Jag vet ;D men det är så jävla svårt att låta som en engelsktalande när man är svensk :P men keep up the good work ice :)

2007-09-16 15:34
låter som du har adlips på hela versen låter inte så bra, hade låtit bättre med färre, bra ide på låt iaf, uttal\delivery behövs tränas ofc men det låter som du kan bli bra du har skön röst, keep it up peace.
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Moderator

2007-09-16 15:43
fna precis min mening men övning ger färdighet :) tack iaf !

Peace !

2007-09-16 15:52
säger bara en sak håll dig till beats eller iallafall bätte på göra beats än "rappa"
feel tha beaaat maaan

2007-09-16 17:54
det är ett vältdigt tjat om utal kalrt vi svenskar inte altid har det bästa utalet. men det tycker jag är bra. det identifierar oss mer som svenskar. det viktigaste är att rappen duger. skulle vi börja kristisera en invandrare för den individens "utal" då han rappar på svenska. så kommer det uppfattas rassistiskt. det jag menar är att kolla på hur han rappar. och så vidare det är det som utmärkern en tallang och hur bra lyriker han är. har stört mig lite på det så det var värt att nämna. och det där med "invandrare" var bara en liknelse.

nu till låten tycker du rappar bra. men du kan utvecklas :) du är gryym på beats. men frtsätt rappa så blir det bättre ;) ha en trevlig dag

fridens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.