I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hallbäck - Pile Of Shit

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-15 23:27

Hallbäck - Pile Of Shit

Hej hej .. Nu har jag äntligen recca nytt.. var ett tag sen nu .. Men jag satt hemma och skrev lite på kul, så kom min kompis in (Hugo) och sa att nu jävlar får du recca.. så det gjorde jag... Här är resultatet! Hoppas det diggas!

Droppa en kommentar för fasiken ! ..  Puss Hallbäck

Hallbäck - Pile Of Shit

Hallbäck - Pile Of Shit

:D:D

--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--

2007-09-15 23:27
haha kom igen nu!

2007-09-15 23:36
helt okej :)

2007-09-15 23:41
joo du vet vad jag tycker!
bland det bästa du lagt enligt mig:) kämpa vidare!
peace

2007-09-16 00:12
kul me nått nytt från dig brur! kommer me kommentar senare då jag har lite mer tid. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-16 12:00
diggade denna :D tycker du lägger de väldigt bra faktiskt! brukar inte gilla sånna här låtar men denna gjorde du fan bra! de va ett jävla bra tag sen sist du la upp en låt :P men som sagt bra låt!

peace
Romazze

2007-09-16 12:33
UPP på denna!

2007-09-16 12:51
Pile Of Shit !

fett gjort Hallbäck ! kul att höra nått nytt av dig man !:)
börjar du om på nytt igen nu eller ?;)

Piiz man !
ROUSU

2007-09-16 21:22
Tack Huju! .... och durlind.. väntar in dina kommentarer :D haha.. 
Och Romazze.. Njaa.. jag  är inte för sådana här låtar heller så mkt.. men jag diggade beatet för mkt så jag kände mig nästan tvungen. och det är som du säger. ett braa tag sen jag lade upp nåt och nu kände jag att nu var det lite för längesen så.. så blev det.

Rousu: tackar och tack för att du tyckte det var kul att fö höra hallbäck igen :D fett skoj .. Joo jag hade ju planerat att köra på lite mer med musiken nu.. hoppas på det iallafall..

Tack allihopa so far !  

Upp nu ;) Peace

2007-09-17 10:55
Tungt! ;) längtat efter nått nytt och det här är bra! Håller med alla andra om att du borde köra mer ! är för trött för att skriva mer (A)

Peace <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-23 17:14
brö brö! tackar så jättemkt för alla kommentarer... lite tråkigt med så få bara... :(  MEN MEN..... tack jimmy  och leifi! Pz