Vaktmästarna - Tänk alla gånger
Shoobah, här kommer vaktmästarnas första låt! mer kommer. vi består av lillezoo å thecrews, intro: LilleZoo vers1: lillezoo refr: thecrews vers2: lillezoo outro: lillezoo mix: båda text: båda som vanligt älska eller hata hatare bring it!LÄNK FRED
Death is the only way to true happiness
Acapellan brister , flowet va inte bäst . texten va därimot bättre i mitt tycke. Soft beat man , nått man skulle kunna få dela ?
Exizt tack för kommentaren, snacka med thecrews om beatet
de låter najs grabbar.. men lillezoo.. du måste tighta ihop orden mer.. för mkt mellan rum.. o lite stel fortfarande.. men de låter bättre för varje gång man hör dig ;).. reffen va inge fel på. beatet bra val, texten va helt okay, och sen flowet va sådär :)..Helhet: 5/10
tack jokern för kommentaren! :D Jo ja vet lite mkt mellanrum :( :P lite stel, jo de e jag haha :p FRED
riktigt bra killar, riktigt söt va den också :)) gillar den mycket! peace boy's <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tak thereeese : <3
kan svära på att om inte Fonky och Rikard släppt en låt vid namn "Tänk Alla gånger" så hade även denna låten haft ett helt annat namn... gör något eget.. det är just sådant här som jag verkligen hatar och jag hatar ännu mer när sånna här snubbar får bra respons på skiten oxå... det får mig seriöst att vilja spy... det är inte erat fel, men jag fattar bara inte... ajja, men okej.. lite kritik ni förstår oxå... inget här var direkt bra, men det är ju bara att öva... öva å öva... det kommer sig nog
http://www.myspace.com/akinonline
Akin: vi visste inte om det, hade de vart så så hade vi aldrig döpt den till detta, förlåt om vi gjorde dej upprörd. FRED
SHIET säger jag bara grabbar! :D Visst jag fick höra första versen förut men nu när allt var klart fan vad nice det vart! :D Reffen var nice :D Men han börja lite för tidigt tyckte jag.Det är mkt kul att höra att LilleZoo utväklas så snabbt! :D I hel het får ni 7/10 Ett Upp för er Boyz! :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea: Tack som fan mannen! :D UPP!
Moderator
2007-09-11 22:07
Ni måste skämta eller så va?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jag kan slå vad om att om inte denna låten hade haft denna titeln så hade ni inte fått lika mycket kommentarer som ni kommer att få nu.
efter jag lyssnade på låten förstod jag lite mer vad "Mr.P" menade med, och jag citerar: " Ni måste skämta eller så va? "
Get Random!
ni har softa röster... och flowet är inte så dumt. men reffer brasst.. men fortsätt såhär...peyce
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brainless: tack mannen å tiller andra hatare, FORTSÄTT KÄMPA!
Perfektion P20 ; varför skulle dom skämta? ;O
bra boy's, upp för denna!
peace
thereeese F15: tack älskling! :D
Moderator
2007-09-11 23:31
För de första så går RMK som är med i min grupp K.I.M.M som redan gjort en låt vid namn "Tänk alla gånger" under AKA:et "Duvetvem" och för det andra känns det lite väl lite ironiskt att DuVetVemMayn P15 droppar en låt vid namn "Tänk alla gånger"? haha
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion P20 ; detta var lite konstigt, har aldrig hört Duvetvem, eller er låt,, srry asså
UPP innan ja taggar
Detta var fint gjort, LilleZoo kanske kan lägga raderna tightare, men har hört din låt som släpps idag med tusse där lägger du det tight som faen mannen så har inget att klaga på förutom det dom andra sa då att det finns lite annat smott å gått som går under samma namn, men vafan, hur många låtar heter inte, tex, Den finaste flickan? ... orka dampa på det jag tyckte de lät bra 7/10 ps. mixningen kunde vart bättre. päyz!
nej :( tyvär
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
nej det var inte bra. öva inte.
Get MAD and change
för det första viste dom inte att det fanns en låt som hette tänk alla gånger, Och dom har inte bajtat någe text vad jag har hört
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Asså jag förstår inte hur ni kan få så bra kommentarer? :S. Och texten var lite lustig, haha ;D. Word på Akin. OJOJOJO nu hör jag reffen den är verkligen kass. OCH NU FRÅGAR JAG IGEN: Hur fan kan du få så bra kommentarer? :S
Du rimmar dåligt, flowet är kasst ! men den e säkert fin för vissa.
Ingen tar mig.
Duvetvem - Duvetvem
k.i.m.m-tank_alla_ganger