WWW.MYSPACE.COM/CLEANPETE Check it!
Jag rös i hela jävla kroppen när jag lyssna :D så enormt skön röst :D:D<3<3
http://www.myspace.com/mrkumlin
äre jag som är dum i huvudet eller heter det verkligen "Halleluljah"? heter det inte Hallelujah utan L den 4e bokstaven bakifrån?
suck it dry bitches
Detta är inget annat än toppen! :) Så jävla vackert!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt skönt, det pökas i öronen :)
Rigtikt skön toppen!! keep it up
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
fett med real känsla :D bättre än orginalet :D
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
underbar sång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
underbart =) fint hälit<3
wait a minute man..
Asså jag tog hem denna covern nu 06:45 och jag ryser riktigt så fint det är helt jävla underbart!!! PEACE
lyssna på originalet då som tycker vi är nollor som kommenterar.. hallelujah ska det vara inte hallelulijah det låter bara fult.. det förstör.
Som alla andra säger... Hallelujah, inte hallelu(l)jah. Men jävlar asså, det där är din grej, mycket bättre än rappen. Du borde satsa på sång.
riktigt bra :)
Fan vad nice!
Vinzo The King!
Den ärrrr så skön att lyssna på
indeed ny länk.............
,,,,,,,,,,,
Det som inte dödar, det härdar!
ny länk!
vad saruu saruuu? ja just det! käft!
ja, ny länk tack.
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
www.myspace.com/marcuslarsson
Tackar.
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
ashärlig bra jobbat
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
hans toner får mina ögon att gråta....
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
kan någon ladda upp denna låten igen please?
LÄNK Så slipper vi förhoppningsvis fler nekroposter, tack
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Lite efter är jag när det kommer till den här låten ser jag nu, var ett tag sen du la upp den. men alltså, jag sitter och ryser när jag lyssnar på den. För din röst är verkligen helt jävla underbar! samma med din rapp.. riktigt riktigt jävla bra! Jag blir bara mer och mer imponerad av dig för varje låt du gör... När jag lyssnar på dina låtar, så sitter jag antingen och får gåshud av dina sångreffar, eller så blir jag bara riktigt glad ! :) Tycker du har en sån skön stil, som verkligen sticker ut ur mängden. Tycker du är lätt en av dom bästa som lägger upp musik på den här sidan iaf. Och nu smörar jag inte, säger bara vad jag tycker. Men hoppas du aldrig slutar med det du gör, för du har verkligen talang! :)
skönt som fan :) du kan det där med musik lär jag säga
fasiken, inte hört denna. vore underbart om nån kunde fixxa länk.
Adda min msn så skickar jag
vill fan också ha den här
LÄÄÄÄNK! =)
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
www.myspace.com/marcuslarsson
_ML P19 thanks! haha gaaalet toppen har ju sångröst uttafan! synd att den bara tvärsluta efter en min=/
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!