Pajsarn & FlaMur - Gatubarn.mp3
hej hej ny låt från oss här i väst :Phttp://www.speedyshare.com/158388560.html Intro - FlaMur Vers1 - Pajsarn Reff - Pajsarn & FlaMur Vers2 - FlaMur Reff - Pajsarn & FlaMur Outro - FlaMur Mixad av Pajsarn Meckat av Besart Rökt upp av FlaMur haha xD
Den här var helt OK fan Pajsarn la det grymt, och Flamur, du har utvecklats en hel del sen det jag hörde sist. Puss puss
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo det var lite sådär mys-skönt
Ny länk plz :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack :D Eyy tog ni beatet från den här tråden lägg upp det skönaste beatet ni har?? Pajsarns: Som vanligt tycker jag att det är riktigt nice :D Älskar fortfarande din röst :) Gillar ditt flow FlaMur: Aa du har blivit mkt bättre! :D men har inte hört dig så mkt men detta gillades :D Men accapellerna kunde varit lite högre :)
Jooo riktigt Soft , reffen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah I luv it!!!
- www.myspace.com/younghe8
haha bryscherr! som sakt you got 2 lisen 2 this shieett keep it UP!!!!
Burn bitch cuse you suck!!!
Pajsarn, aldrig hört innan.. men de va nice.. lite hack i flowet här o där.. men najs endå! Flamur, du har utvecklats sen sist, diggar dig mer nu.. keep it up killar.. #1 / D
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
tackar fan !
Eyy hitta ni beatet på tråden lägg upp det skönaste beat ni har? I forumet beats?
fick den av nån kille på msn
Okeey, aja :P
Fortsätt tanka och pumpa den här redan klassiska dängan nu! haha Upp
den va najs, längesen man hörde ngt från båda två av er ! fortsätt recca , ännu mer ! upp
Upp vafan
tyckte den va rätt soft pajsarn la de soft oansträngt o addsen va sköna..den andra shommen la de rätt okey med men inte lika bra...skönt beat o text big upp
Kalliistudios© 2:avåningen
den här va skön ;D orkar inte säga nåt mer allt är bra peace
Halloj Tycker introt och outrot av flamur va det fetaste, man fick anthemkänsla (även fast jag bara bor här, höhö) Pajsarn: Tycker att du lägger det najs, lite laidback och självsäkert. Du behöver inte visa att du är bra längre och det är fett soft. Gött att du tar lite pauser här och var i din vers oxå, kanske lite väl långa på vissa ställen, men det är iaf bättre än att du snubblar på orden som du gör i någon låt som ja inte kommer ihåg vilken det är, men du snubblar på denna raden iaf "är hellre med och spelar än platsad på bänk...så" låter som du vill säga bänken där men hinner inte och det kan vara fett irreterande om du lägger en vers tight som fan och så kommer de en sån rad liksom. Du kanske skulle betona vissa rim lite högre bara, men ja tycker det är fett när du kör så här självsäkert, tycker det passar dig bäst :) Flamur: Skitfett att du kommer in på acapella! Man blir mer intreserad av att lyssna på något konstigt sätt som ja inte kan svara på. Tycker att du flyter 10 ggr bättre än det ja hört med dig tidigare, så stor utveckling! Än så länge är flowet ganska simpelt, men träna och träna så kommer det låta "berg och dalbana" snart ;) Du har skön röst och attityd, tycker att det passar dig att köra aggressivt :) Har inte hört så mkt med dig, så ja vet ju inte dina fel och brister, men som sagt 10 ggr bättre än det lilla ja hört med dig tidigare! Detta tycker ja att du ska va nöjd med, va ja förstår så haru inte gjort så mkt låtar eller? Reffen var det oxå anthemkänsla i, ni kanske skulle lagt lite mer adlips osv i reffen, men helt klart bra reff. :) Ha det fint! puss puss
aa visst serrö :)
tackar fan nej inte så många fan ..
Riktigt bra gräbbs, som _apaN_ sa om pajsarn, du behöver inte visa att du är bra längre.. riktigt bra sagt ändå, sant också.. propps till apish för kommentaren :D Nämen seriöst, feting bra (Y)
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
aasbäääääääääääääst jao (: pajsarn, alltid diggat ;> höhö . FlaMur är sötast ;p
juliathorén
haha okej:D apan vad menar du med "anthem" ?
Alltså typ, "det här är vi, det här e vår stad, så här gör vi" ungefär
aa visst serrö :)
fett bra låt.. BRA FLOW
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
äru från vännersborg? har bot där förut, nu bor jag i thn.. mannen jag ahr alltid trott att du bot i varberg..
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
keep it upp!!
Burn bitch cuse you suck!!!
haha nej jag bor i vänersborg
feet grym låt killar:D inget att klaga på fet reff å allt! peace!
tackar alla upp fan !
Pajsarn: Lika bra som vanligt.. skön text, röst, samt flow.. FlaMur: Helt okej azzz! :) Reff: Den funkar men inte mer. Beat: Helsoft :) 8/10.. bra jobbat (Y) // Fa1keN!
hiphop suger :D D:
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Helt okej.. Pajsarn - skön röst.. soft flow.. Din text känns dock snabbskriven? Massa fyllningsrader typ.... FlAmur - soft flyt o så.. Men du måste lära dig flerstava o vokalrim!
Highfive anyone, anyone?
uppp !
riktigt skönt ;D
suck it dry bitches
säger bara en sak! pajsarn lätt bäst ithn säger jag bara!!!!!!
TAck som fan mina vänner, haha Upp
hehe upppp
pajsarn, du och kewd är jävligt grymma! ni borde ft. nån mer gång
När jag vill ha din åsikt, så ber jag om den.
nej trött på den här :( jacob hade på den i 11 timmar när han grejade med sitt ljudkort igår hahaha, nej då den är la go, jaco000B tightast i denna
Fett bra låt gräbs, langa upp texten mee piiz n love
ett öga för ett öga
det här gillades fan! lät fett rakt av aaa- Peace Brotherhood ahah
Den va fet fan! fortsätt så..Keep it safeeee
-I've got my pistol pawn cocked..Ready to lay shots nonstop until i see your monkey ass drop/-
mos ju han kari.. hahaaha tack tack
Detta diggas som fan ;D pajsarn lika grymm som vanligt :) älskar din röst :) FlaMur aldrig hört förut men diggades:)
4/20 24/7
helt okej gubbs :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls