din röst är tung tung , men du är mycke bättre när du tar i mer. har inte hört nått sånt här ifrån dig förr, men det var endå bra. peace.
Inte för att vara taskig. Du låter som en mänsklig version av en kalkon. Texten må va bra. Men kan inte ha överseende med den rösten.
fetast.
gillar att den är vuxen och inte det gamla vanliga: jag älskar dig du är söt du är min värld lämna mig inte jag gråter blod om du inte sover bredvid mig-''frizon-skit'' ;) chea, langar det fresh man. det vet du. one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt skönt delivery. gillar din röst fett, du flowar på skit bra. fortsätt såhär fan ! diggades :) kyss
sjuuukt skön delivery. råå tung över huvud taget . one out
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Den var helt klart bra men gillar när du tar i mera, eller sådana låtar som "Frihet". Men bra ändå!
MG du är duktig du! rena skillsen du visar! kan tänka mig att det tog totalt 1 timme att skapa denna låten? yeah du är riktigt snabb och du langar kvalite på hög nivå
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
hehe...tack folk....kul å höra att det uppskattas :D lite udda grej från min sida men det var kul iallafall .Tomten- Förstår vad du menar men man kan inte bara göra "hårdare" grejer hela tiden..man måste prova lite nytt ibland också :D Elegant P18 skrev kanske på en 30 min , recca på 15 och mixa på 15 min kanske...så JA ,det tog nog inte mer tid faktiskt... :D hehe
AMG - hooligans
Mr Mg , detta e tungt håller starkt med de asma sa om mer vuxen o gör att de låter bättre på nått sätt .. gillar flytet o allt , skönt med laid back med lugn röst från dig .. keep em comin! PEACE!
http://www.myspace.com/aiinac
snacka om svängit beat! reffen skön, flowet! kan bara säga skickligt one.
mycket fint.. inte mkt mer att säga
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Fett! :) Toppen har också droppat något på det här beatet tror jag men det är bra! Upp!
kan hända..e ju ett freebeat så det e ju fritt fram å kicka på :D
AMG - hooligans
cool :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sov inte gott folk.. kommentera !!! 1:a länken :This file has been downloaded 152 times 2:a länken :This file has been downloaded 12 times med andra ord : 164 downloads.....20 kommentarer VAD FAAAN E DET MED FOLK ASSÅ.. ?
AMG - hooligans
SJUKT less på det här beatet .. usch .. men annars är du duktig som vanligt man! pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
WenMec Hatar du på beatet e du varmt väkommen å göra en remix om du proddar beats själv...hojta till i sånna fall så får du acapellan..
fred till folket...
nu e jag för getankt...godnatt..pöss!
AMG - hooligans
kan hända att jag gör en remix på den här som kan komma på min ep....det visar sig... one love!
AMG - hooligans
den är låg låten? man måste höja mycket för att höra den bra? aiight men till låten.. jag säger som asma faktiskt.. word på asma!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
det är såhär nu.. klunka somfan igår, och hela kvälllen så lyssnade jag just på dennna låt ! , SKetha bra är den,
Tungt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
det här diggas! inget smörshit här, allt satt tungt! mer sånt här whoa.
länken är f-ed? peace
.: Shut It :.
nice låt mayn! fortsätt!
thx dudes ! mer kommentarer ???
AMG - hooligans
ayyy! riiiktigt najs tolkning av beatet! vi feelar det! flowet e fett, texten e bra o reffen klingar fint... keep up the good work!!! Länka i vår tråd också så folk där kan höra också!!!
www.rubixfunktion.com
tråkigt medtanke på att ma redan hört toppen, motti och estet på det här beatet... annars är du riktigt duktig
Haha joo men visst sörru!!