Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är nice fan. Mer sånt här
den var inte din bästa, men känslan och allt satt, jävligt fint och lägg inte micken på hyllan, ta den hellre i andra hand som du sagt, lägg inte ner för det finns många som gillar det du gör, hoppas allt ordnar sig Peyz !
najs:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna var fett nice main:) ....
SunShine Reggae!.
tycker den va riktigt skön! fortsätt så
låten är najs !
richyrich bitch !
Mike, du vet vad jag tycker! Alltid lika fint, har känslorna i varje mening, och det hör man när du rappar bror! Allt va underbart med låten! Hoppas allt ordnar sig bror<3! Peace!
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
riktigt soft, men tycker nästan att acapellan är för hög
nej förlåt av mig..hade bara cp hörlurar....
Hade velat höty 1 vers till, det bästa jag hört av dig man
HANINGE
Jag har den på repeat nu.. Fy fan va nice!
fett bra låt det är skön känsla i låten och den bästa låten du har gjort enligt mig peace !
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Tusen tack!
den va bra mikael, riktigt fin.. Förresten, vem äre som har börjat jobba :O ken elr robin? Pz
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
gillade dennna som fan, du lägger det tajt på beatet.. tycker det är synd för du kan lägga bra saker. Peyz
DEn här var bra mike :) Peace
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Thx karren:)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
riktigt jävla bra låt mike. skön känsla grym text och nice flow det blir bara bättre och bättre tycker om det du droppar! fortsätt och droppa sånt här och inga dissar så jävla tungt:D peace!
Producent
2007-08-27 11:55
Hur jävla bra som helst, du har blivit mycket bättre än vad du var ca 1 månad sen! Synd att du lägger av när jag börjar digga din shiet! Luuuuv
Lil_H..
riktigt najs! synd att du läggar av dock:/
riktigt tung låt säger som resten vfr sluta när de går som bäst men vet inte hur de ligger till för dej peace
rappa ensam.. det blir bättre
Jävla bra låt som vanligt, lägg inte musiken på hyllan!
jävligt bra låt klart du inte ska lägga ner musiken :)
Sleep is the cousin of death
tack tack tack, mirakel kan ske ! du är riktigt bra när du kör sånna här, fortsättt, gör aldrig nån diss låt bara, hatade dig för det, men fett nice nu, peeyz
släpper min sista skiva sen lägger ja av..Släpper snart 2 världar - borta med vinden ep! sista skivan!
Fett bra låt mike ! sorligt det där med din flickvän .. Du la det jävligt tight Peace
Mike du lägger det bara bättre och bättre. Lägg inte ner rappen för du är en inspirationskälla för mer än du tror.
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
Såna här låtar ska du spotta. Bra shiet. Peace/Yez.
One in a milli-on.
tycker inte du ska lägga ner, du är go som fan. come on!
Tanks:D
vill ba sej att ja tappade inspirationen o har inte haft lust o hålla på me musiken längre o då hörde ja denna :) tack mannen! du gjorde så min glöd för att skriva o recca kom tillbaks :) THANKS alla tack te dej! peace ha dt bra ! hoppas du ångrar ditt val och fortsätter :)
upp för c-us :D
faan vad bra! lite sorlig :/ peace
R.I.P
nice nice men vet att du verkligen kan lägga det mycket bättre men den var HELT okej faktist flowet va grymt och bra passande beat och texten ja det är det som gör din musik till dig själv
Love :(
ääh ... men pp förfan !!!! snyggt gjort :')
lillenmusik.se Collab? Hojjta!
Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.
aldrig diggat dej innan mannen men denna va riktit riktit taaajt fortsätt så här så kmr du långt PeeejZ
Ett gäng bättre rim så hade det här varit niiiice. bra känsla..
Riktigt fet låt... bra attityd bra flow. riktigt skön text... säger bara FUCK RELIGION! Hoppas din kärleks föräldrar inser att vi faktiskt lever på 2000 talet och religion spelar ingen roll längre. och att vi bor i sverige! önskar dig alla lycka man.. fred ut!
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
grym låt kan knappt bli bättre
SKöön lite annat stuk än det vanlioga gillar deliviryn flowet inte supermärkvärdigt ...menbehövs inget annat flow i denna låt me denna text tyckte allt var bra big UPP
Kalliistudios© 2:avåningen
Hade kunnat vara fett med rätt mixning.
tack för fin kretik<3