Här har ni text: vers1: Klart att alla groupies skriker ut mitt namn i luften för jag är killen med stilen och årets man hos guzzen alla väntar på ett hiphop nederlag men är det någon som kan rappen här i sverige, så e det jag För alla bara sitter framför micken, snackar skit dom flesta har en ful röst, dåligt beat, och kass lyrik Svensk hiphop historia är bara komedi Lyssna på dom rimmen dom är bara ironi klart att vissa rappare gör bra låtar för dom ber mig om en tjänst som dom får min röst på låten för, dom flesta rappare är bara ett skämt men dom frågar mig verenda kväll "Vad sägs om collab?"Reff: <jah, så bara skrik ut mitt namn> Upp med en hand och slå den fram och tillbaka <shiit, kolla där vem är han> Med rösten som får guzzarna att slicka min haka <jah, så bara skrik ut mitt namn> Upp med båda händerna och klappa dom hårt <shiit, kolla där vem är han> sveriges nummer ett, reppar hårt från alingsås vers2: yepp det här är demokrati om ni röstar på mig kan ni fortsätta leva ert liv se hur det blir, ni kanske hinner i tid men ni bara leker tuffa och är bäng helatin Jag är i säng helatin, pumpar bitches och dom skriker "Janky är guden, Men fan vad det svider" ni kan aldrig skapa hip hop som jag det var jag som satte ribban och jag satte den bra över 2 meters höjden, mhm det är ett känt klipp ska ni slå mig får ni faktiskt heta kajsa bergqvist kom igen nu, ska ni komma nånvart så får ni börja kämpa nu, för jag sticker ifrååån yeehReff: <jah, så bara skrik ut mitt namn> Upp med en hand och slå den fram och tillbaka <shiit, kolla där vem är han> Med rösten som får guzzarna att slicka min haka <jah, så bara skrik ut mitt namn> Upp med båda händerna och klappa dom hårt <shiit, kolla där vem är han> sveriges nummer ett, reppar hårt från alingsås
Signatur?