I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kapten Heffi - Evig Kärlek

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-24 20:52

Kapten Heffi - Evig Kärlek

haha ja hade lite tråkigt så har suttit å spelat in en reggae låt :)

Den är inte pitchad de e min röst rakt igenom. men måste medge att ja har fett ont i halsen :)

PS: Jag tror inte jag e bra på detta på nått sätt, bara kul att pröva på hade vart kul å bli bra på det också :)

Här e länken..

http://www.speedyshare.com/815432482.html

Va inte rädda för att kommentera å ge mig lite råd om hur ja ska bli bättre :)

tack fred ut!!

//LOVE!

Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...

2007-08-24 21:07
helt okej. men jag tycker att du tar i lite för mycke.. jag tycker inte riktigt att det passar in i låten o man hör att du anstänger dig. prova o gör de fast nästa gång så ta inte i lika mycke :D
Med en påse över huvet så kan allt funka...

2007-08-24 21:18
hehe vet :D tack ska tänka på de om ja gör nått liknande nångång

Mer?
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...

2007-08-24 21:22
nog för att vi nästa är mitt under en beef så måste jag säga att detta är coolt.. puss påre
ROUSU

2007-08-24 21:43
hehe tack :)

2007-08-25 11:13
upp.. nerladdad 7 gånger 2 kommentarer... ja lovar ja ska inte slå er om ni kommenterar låten :)

2007-08-25 12:15
Insane ruggaliscous :D

Tyckte du gjorde den här bra, måste även kommentera mixningen, det är inte lika komprimerat nu , detta är fett bra gjort heffi, upp! :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-08-25 13:16
Upp ! :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-08-25 13:22
As skön heffi, diggar rösten :) keep it up!!

2007-08-25 13:32
Bra jobb !
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2007-08-25 13:35
soft, men som någon sa du tar i lite för mycke, reggea är mer chill the fuck off musik =) så gör de me =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-08-25 13:40
Nja jag vet inte riktigt, du skulle inte tatt i så, så hade det nog varit cool, grym mixning dock :) blev lite grötigt i flytet på vissa ställen, gör en remix på skiten med inte lika ansträngd röst och ta bort det grötiga så blir det skit bra;)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-08-25 13:45
Det är ju Buju Banton style :D

2007-08-25 14:10
ye buju banton style. bara att ja inte e neger :( kan inte göra som dom dom är galna

2007-08-25 15:00
Jamaican Tour Guide ! :) <3

2007-08-25 15:17
tyckte den va sooft å lyssna på. men som nån sa du tar i lite för mkt pejjz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)

2007-08-25 15:19
Tycker den var ball alltså! coola grejer detta
HANINGE

2007-08-25 15:33
Yeah :)

2007-08-25 17:32
hehe tack :D

2007-08-26 12:04
upp upp upp

2011-12-30 21:16
Måste bara fråga. ja vet att detta aldrig varit nån hit eller så.. men ja vill veta om det finns någon som laddat ner denna som har den kvar?.. vill ha den !! :D