okej okej:D här kommer komment då:Beat : okej de här beatet finns i många olika versioner har jag hört, jag älskar det här beatet jag o Lizen har själv droppat på det, fast i anna version, yes yes nog om det nu.Mixning : Börjar med Romazze mixningen låter lite stel på dej på nått sätt,nu är inte jag nån vidare bra mixare själv, men jag hör iaf att nått fattas, men den är väl som man brukar säga en duglig grund mixning, kanske att just den där mixningen inte passar på dej lr nått, det gäller ju att hitta nått eget, Mixningen på Rousu visst mixningen passar bättre på dej här,men det låter oxå lite stelt tycker jag, som att nått skulle fylla den lite bättre, Text : Japp texter Romazze känns dom att du hade kunnat arbetat lite mer på texten, men som det ryktas så har den här låten legat o skräpat ett tag ;) så antar att du kan ha blivit bättre :P Rousu din text känns mycket bättre iaf, jag finner inget o klaga på iaf, gillar raderna, fast jag kke inbillar mej men den känndes lite kort.. På reffen tycker jag ni har en nice skriven text vem det nu är som har skrivit den, har gjort ett rätt bra arbete på den :)Flow : Romazze som jag har förstått så eru rätt ny, tycker du drar ut lite mycke på orden, antingen kan det vara att beatet går lite för segt för att du ska känna dej bekväm o kunna rappa på det, lr så kanske det där är din stil bara,jag ska inte sitta här o klampa ner på dej över sånna där små saker :) det kommer med tiden ;)Rousu du kör som ditt vanliga jag iaf, fast känns som att du hade kunnat gjort bättre ifrån dej du oxå, men få se, ni typ reccade den här igår lr nått o som jag fatta det då, så hade ni bara lite o göra :P Sandra ditt flow e oxå jätte bra haha,nä men din sång e fin faktist Reffen: okej Reffen japp den gillar jag faktist, Rousu jag tycker din tjej gör ett jätte bra jobb för o vara första gången hon spelar inte, o som jag så på msn så vill jag gärna höra henne på fler låtar,så Sandra tycker värkligen du ska droppa mer med Rousu gillar din röst :) ni arbetar fint ihop på reffen bra rader mixningen finns väl faktist inget jag vill klaga på, Aja låten i helhet då 7/10 tycker jag den är värd iaf, detta är väl iaf mina åsikter om låten, så puss på er peace out <3