Alltså visst, det enda jag diggar är antas röst men flow saknas. Det enda ni gör är dissar folk. Visst ni får lite hype, men ni kör fortfarande likadant som ni gjorde för ett år sen, ni utvecklas inget...Asma's skönaste rad var den med offtrack som 4xwd jeepar..Gangska nice där.men resten alltså, helt off...- Skriver inte bara det här för jag inte diggar er, jag lyssnade seriöst nu och skrev som till vem som helst...Fridens.IQ52 out!
Garra : "det händer i mörkret" hahaha :D:D scrotum ! ingen är fullbordad ! man blr alltid bättre på nått och ja har en bit kvar som du sa ! tack till er som diggar !
UPP !!
snusdosa: hahahahahah EN BARNPORR!! det är en film med barnporr i innehållet?eller ja vet inte, de kanske heter ETT barnporr?? hahah
först tänkte ja formulerat raden som "lekte med kuken TILL en barnporr, men sen insåg ja att de skulle va roligare om han va med i filmen, därav I EN BARNPORR, med andra ord medverkade han i filmen, hoppas du fattar nu för ja orkar inte förklara mig ja ska åka å handla!kramar
okok ! tack anyway ! upp fellas !
Upp !
Egentligen vill jag bara säga en sak: tråkigt.Men, nu måste man ju säga varför också. Det beror på texten. Var är finurligheten och era punchlines!? Det finns vissa rader som får mig att skrocka lite, men det är få. Få in mer komik, för det här var sinnessjukt tråkigt.