I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma - sanningen om ditt liv (2 världar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-19 22:27
den var fet faktiskt :) impressed.
Om vi vill, blir du aldrig tajtare

2007-08-19 22:28
haha orka svara 1 min efter dissen är lagd jävla rövslickare haha :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-08-19 22:29
Ruskigt fet, helt klart din bästa osm jag hört;) Dina dissar alltså... Damn!

Fred!

2007-08-19 22:30
najs asma =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-19 22:34
ju mer man skriker o ju farligare man låter ju coolare o bättre äter man motståndaren, tyckte texten dock va bra men mannen du tror dig för mkt :) men endå väl utfört, keep it up.
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-08-19 22:41
Vet inte om jag ska skratta eller gråta?
Denna låten va fan värre än dom 2 innan!
Innan sjöng du på danska, du har jag fan ingen aning om du sjunger på danska eller somaliska? :s
Go Hard or Go Home!

2007-08-19 22:42
Komiskt nog lyssnade jag på en Kaggen låt när jag såg den här tråden, men men här kommer lite kritik från mig :)

Beatet - Skönt, riktigt tungt battle beat som du utnyttjar fint med din röst som är helt byggd för battle-rapp!

Rappen - Tungt är det rätta ordet! Du har en lagom grov röst, ligger tight på beatet och hela du är ju hur grym som helst! Det som drar ned låten i mina öron är att det känns som att du inte artikulerar tillräckligt bra. Kanske är din skånska dialekt som gör att jag inte riktigt hör vad du säger ibland, men om du tränar på att rappa tydligare så tror jag att du kommer bli hur grym som helst!

Upp!

2007-08-19 22:42
"nu har jag fan ingen aning om du sjunger på danska eller somaliska? :s """"
Go Hard or Go Home!

2007-08-19 22:46

bra bra! tungt tungt!  du mörda han

"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"

2007-08-19 22:46
Rainmaker : , De är såhär dissar ska va , svinförbannad ! : ) så soft låt män
soundcloud.com/jerrones

2007-08-19 22:47
Riktigt fet låt... synd om mike & co... haha :D
Tummen Upp
-§ '_' §
( . )( . )
Rappare

2007-08-19 22:48
fler backups!!
http://myspace.com/monzdidryk

2007-08-19 22:52
c-us : Får man göra dissar när man hitar på hela låten? är det fett.. mannen ja kan hita på massor om dig?.. va fan håll dig till saningen!

vad menar han? jag fatta inte många av dom orden :/
Make love not war

2007-08-19 22:56
Vet inte om jag ska skratta eller gråta?
Denna låten va fan värre än dom 2 innan!
Innan sjöng du på danska, du har jag fan ingen aning om du sjunger på danska eller somaliska? :s

AHAHAHAHAHAHAHHAHA word :D

2007-08-19 23:07
riktigt fettigt tungt asma !

Texten är riktigt bra genomtänkt ! levererar punches på bästa sättet ! och ska jag vara ärlig så brukar jag oxå tänka på c-us när jag bajsar..

Introt
är så otroligt fett oxå ! "skulle jag sno ditt rampljus? mannen jag skulle inte ens vilja ha de om nån kasta den på mig" Kan inte säga nånting annat än texten är Ruggit FET

SLUTA RAPPA SERIÖST! för ingen känner den bajsen
om du har fans har jag åkt pulka ner för Kebnekaise

broshan punkt com, alla är bröder med alla
alla har samma slampiga mamma som föder åt alla

Hela texten är bra som fan ! men några jag skratta rejält åt var dom ovan..

Rappen : En hård,agressiv och bestämt röst ! man märker att du verkligen ska mörda honom i denna ! och du flyter på riktigt fett ! Skulle jag "Klaga på nånting så är det , att man inte riktigt hör vissa ord du kör för dom kommer för tätt in på varann" Men betyget höjjs ändå för din härliga text och sättet du levererar det på ! Propps!

Outro :  Vet inte vad jag ska säga om det ;) jag har inte lyssnat så noga på vad som sas ! men du verkade ha kul iallafall! så får väll lyssna på den lite nogrannare !

Jadu härliga skånetattare :) det här är nemasproblemas ! You´re the winner, Ingen Tvekan ! Blezz

Rousu!

ROUSU

2007-08-19 23:13
O MY MOTHER FUCKING GOOOOD så feet mannen r.i.p broshan.com Asma shiit du e kung på battle asså mina högtalare kommer att spelas i sönder real goood shit
 S-s-S-sHineybWooooI

2007-08-19 23:17
Damn Josh, den texten leker man inte med.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-08-19 23:31
GRYYYYYYYYYYYYYMT ASMA! DU SLÅR HAN MED DITT LILLFINGER :)
cheeeeeeeeea ;D

2007-08-19 23:36
Shit, det märkts på dig att 2-världar fått dig att bli sne för du låter riktigt jävla arg. Du har go inlevelse och en bra text men 2-värdlars punches är bättre än dina.
 Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.

2007-08-19 23:42
omfg .. :O asma ,, lätt den fetaste dissen du lagt, blev helt chockad, grymt tung, flowet beat valet allt :O så jävla grymt, lovar dig, denna kommer pumpas mer i mina speakers än din förra låten ;) 

big jävla upp för denna !   <3
lost in skåne

2007-08-19 23:44
jes, tack folk. det är en & annan som inte gillar mig. det är helt ok! sen har vi hataren dopefish, plx, du har redan klartgjort med någon skitdiss att du inte gillar mig. låt min tråd vara :)

tack så mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-19 23:48
hahahha halva låten skrev du "sanningen" om 2 värdlar och allt är bullshit hahha brist på saker att skriva om? jävla keff du är

2007-08-19 23:49
dina dissar asma är sjuka..

detta är mord, våldtäkt och bukkake på samma gång :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-08-19 23:49
föresten lär dig prata för man hör inte vad du säger.

2007-08-19 23:55
fyyyyyfan asma.. Hade ingen aning om att den skulle vara så här jävla tung.. fyyfan alltså.. vilken jävla beat.. vilket jävla flyt.. Och din delivery? DAAAAAAAAAAMMMMNNNNN.. Jag ÄLSKAR när du lägger det såhär hårt och aggro.. UNDERBART.. daaaaammmnnnn.. Underbart outro också, men han där som snackar i telefonen efter mig? Jag känner igen han, men kan inte komma på vem det är? ;D

R.I.P jonkmike..

Peeeys n Luuuv

2007-08-19 23:58
tobbe

Hahaha, torka tårarna snorunge.

Asma tog detta, riktigt skön text!

ska du boxa fram stjärnor? menar du att du vill fightas?
tar inspiration från röven, tänker på dig när jag bajsar

HAHAHAHAHAH!!!

2007-08-20 00:02
"din stackare jag borde smacka dig- ser du en varning?
jag är galning & din rap är lika fet som din stavning."

Haha, just den måste va ganska knäckande skulle ja tro! :)
One in a milli-on.

2007-08-20 00:03
din första diss va bra, hans diss var imponerad.
men med denna dödade du han rejält, asså när du låter så arg och seriös så gör du denna låt till den bästa dissen du någonsin lagt.
fett bra beat val, nice text som fan och skönt flow. din dialekt är den bästa också ;) skåne ffs ! big up asma !

2007-08-20 00:04
haha anta! jag älskar när du säger:

''tror du någon bryr sig om det skitet du gör? bara lägg ner istället''

låter helt överärligt :)

tack alla! och rousu ditt inlägg är bäst hittills..

2007-08-20 00:13
texten är onekligen tvärtung och dissar är nog din specialite för du dödar det mesta faktiskt.. dock, det fel jag hittar är att ditt flow är för snabbt för din artikulation.. ibland blir det otydligt.. men det är heavy shit

peace bwoi!

hahahaah fan va skönt outro!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-08-20 00:14
värsta sköna garvet
hahahahah soooft
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-08-20 01:04
c-us Ska du svara eller känner du dig besegrad? ;>
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"

2007-08-20 01:06

Asma har knullat upp dyslexi snubben C-us!
Hoppas att han inte ska göra bort sig mer än vad han redan har gjort.
Fett sweit låt!

Vila i Frid Mikeeeeeeeee!

2007-08-20 01:14
tyckte den va stenhård.. mycket fetare än den första!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-08-20 01:26
Asma, du skrämde mig med denna diss helt seriöst, din jäääkla mördare! stentung diss

2007-08-20 01:32
gaaash, så fet den är.. ;D

2007-08-20 01:35
njet.
yeSs!<br>

2007-08-20 01:36
rainmaker - Tycker inte jag, humor är för att jag lyssnar på dissar för det är det som håller. Btw. det här lät som en självdiss:

exalterad som din brud, när hon tar den som en hund
det som tar dig en timme tar mig max en sekund

det är  väl inte en självdiss. antar att han menar att det tar 1 sec att få henne att komma ;)
Get MAD and change

2007-08-20 01:39
tack gubbar! och pajja förstod precis vad jag menade :)
han har inte heller probs med att få c-us brud att komma.

AIR-FIVE :D

fan jag har missat självdiss inläggen. jeje. mer?
Sångare

2007-08-20 01:49
Hahaha. Astma, är du fortfarande igång och söker bekräftelse bland P16 genom att dissa nollor och barn? Trodde du skulle lägga ner när du sprang på pumpen mot en sopa som Hyper.

"har jag fans för att jag dissar? shit man jag minns inte
jag vet är att 95 % av dina fans, finns inte"

Snott rakt av från LL Cool J:s diss mot Canibus. Bajtar man från LL Cool J är man jävligt usel. Du inser det eller? Nej? Fortsätta leva på P16-props ett tag till? Kanske bäst så.   

Obs, har självklart inte lyssnat på "låten".
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2007-08-20 02:12
asma <3 kommer alltid älska dej!!!!!!  Tajt som fan uppa denna :)
Who´s your daddy?

2007-08-20 02:35
Diggar asma!

2007-08-20 02:37
säg till mig när ni hittar nått bättre, om ni hittar nått bättre!
Sex is when a guy sticks his location in a girls destination to increase the population for the next generation. Do you get my explanation or do you need a demonstration?

2007-08-20 02:42
100

2007-08-20 02:56
wow! cool den blev kompis :)
ÄGD KANSKE?

2007-08-20 03:01
"exalterad som din brud, när hon tar den som en hund
det som tar dig en timme tar mig max en sekund"

haha tar den som en hund!! :D yeeeeeeah även mike tar den som en hund förmodar ja.

du flyter som frigolit och lägger de snyggt as a mothafucka!
bra text bla bla bla . allt e redan sagt.

skoj å höra Anta på outrot hahaha som du skrev innan asma, de hörs verkligen att han menar sina ord! Daniel <3 

förresesten, hörde att även du har fått förmånen att sova på antas luftmadrasser? g-g-g-gaaaangsta stil där asså!

ordupp! 
Detta är min forumsignatur

2007-08-20 03:18

fett me najz, diggar dig mer å mer för varje låt du gör (Y) hahahaha skit kul outro ! :D

2007-08-20 06:27
HAHAHAHAHAHAHA STÖRT SKÖN HAHAHA
, Angel

2007-08-20 07:07
Antagonisten P24

du måste va dum i huvudet klart som fan du känner igen han ;D haha gissa vem ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace

2007-08-20 08:29

shiet, tung låt som fan asså!

gillade hela texter ;D  sikket flow & text !

låter riktigt arg och typ ville döda i denna dissen ;)
+ att 2 världars rampljus har faktist inte existerat.
hatar hans dialekt + han e typ den fulaste ( ja man har ju sett bilder + musikvidios på han ) HAHA ^^

LÅTEN DÖDADE IAF!  

one <3 

kicki´n beatbox and make some music at the same time//
I goes from top to toe whit my greatest punchlines//