Visste inte att du kunde flowa såhär, Bra flow som fan i första versen. Men andra versen gillar ja inte alls, O stänger av när de kmr dit. Good shit, fortsätt.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
bästa mee dej man! d va nåt! men asma tar dej tyvär man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ett under att du ens kravla dig in i micbåset du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen haha gillade ja de gjorde hela låten:P Peyyz
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
Mkt Bra låt !!!!vill höra rocky rock och elegants diss mot asma som släpps imon!!!!
TIGHT SHIT, äntligen någon som tar ner miss fatty på marken
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
tight shit mayn! du är vinnare i mitt hjärta :)
UPP! ;).
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Du blir bättre , detta är nog din bästa låt , men tyvär är asma fortfarande bättre
4/20 24/7
Blaze knäckte dig, asma knäckte dig, du stavar verkligen skit kasst, dags att lägga ner? Jävla mes.
din röda vecka lr akill3s ?? ge kritik itne ren skitsnak hahah
word rikelito
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
din röda vecka lr akill3s ?? ge kritik itne ren skitsnak hahah fan lärde du dig din svenska? dumfan. vart bara ärlig mot katten, han kan ju inte sjunga för 5 öre, gå och gråt i ett hörn, fanboys som snaskar kotte.
Det är ett under att du ens kravla dig in i micbåset du är så fet att din hand inte äns går ner i chipspåsen haha , jag skrattar fortfarande åt den raden , låten var rå tung annars , detta gillas !
4:20 KANRK
:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ny länk?? formaterat om datan
Ny länk !
Någon som har den som kan slänga upp låten på speedyshare.....
Asså fuck! För de första Mike du tog inte Asma du va inte ens i närheten av att ta han. du snackar om samma saker på varje jävla dizz du gör man. vafan är de för bra med de? Asma tog dej till 100 man sry. så säjj itne att du vet att du vann och han vet att du vann. alal vet att du förlora man. svårt och inse? du kmr aldrig kunna ta asma!
gammal trådd
Hahahaha, "trådd"! Sorry, hånar dig inte eller något. Känner till din dyslexi, men ibland är det för jäkla kul! :) One!
One in a milli-on.
Mjoo såg de!:P
blir lite smånyfiken på låten, ny länk nån snäll?
http://www.myspace.com/sps451
Mannen du kalar mig för en hypande fitta// - ärligt grabben du har fan dissat fett folk bara för att få hype gräv ner dig för fan till låten. den var fet faktis rätt bra bra flyt texten var bra. pz
www.myspace.com/friphmusic
lata korvfingerungar kan nån slänga upp den på speedyshare hur länge kan det dröja....1-2 min max! horasma
Ojj! FEEL LÅT.
Reebat är du född i farstun eller om du har 'Återfall'-låten lägg isåfall upp den!
Ärligt talat så sög låten rätt hårt. Jag har själv beefat med asma så det handlar inte om att jag backar han men ... han åt dig iaf. HEJDÅ!
Du vet inte mannen!
Vem bryr sig om vem du "beefat" hörde din jävlaskit diss till legenden (nog för att han e sämre) men om du har låten kan du väll slänga upp skiten.
Vidundret P16 Trodde att det va den senaste tråden, dock så hade jag fel sorry man
Vidundret: Nej, Jag har inte din morsa. Gå och leta ngn annanstans.
Du vet inte mannen!
Vad sägs som att lägga upp ny länk till rätt låt ?
100procent
President X21 Att du inte har min morsa visste jag redan för inte ens du kan ha så dålig smak!
Okej men jag tänkte den mest logiska platsen att leta efter en speciel låt måste väll endå vara låtens egan tråd?
Herrå!
Vad sägs som att lägga upp ny länk till rätt låt ? Vad sägs som att lägga upp ny länk till rätt låt ? Vad sägs som att lägga upp ny länk till rätt låt ?
100procent
showcase Håller med dig men Presidenten & alla andra är för lata.
Va fan är problemet, hur många är det som har tankat låtjvln (?) Någon måste kunna länka shii.
100procent
vafan länken funkar juh inte :/
tack som faan denna e grymt knäkande
tappersoldat P0 Dissen mot RMK vore grymt härligt att få höra igen!!!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jmkproduction Asma gjorde "Ingen Konkurrens" mot 2 Världar och Elegant. 2 Världar svarade med "Återfall". Asma svarade på den med "Sanningen Om Ditt Liv". 2 Världar tänkte svara med "Spegelfobi", som skulle komma på hans EP tror jag. Men den blev aldrig av.
Wazaaaa