P.M.U - Det här är jag Shu whoa! ny låt hoppas ni diggar den!! accan kan vara för låt!! men ni kmr få text på den aja . jag stråf för allt förutom beatesen!! peace!!vers 1var det nån annan som vill beefa nuclicken är samlad,så vad ville du ingen annan våga säga i mot vågar niingen annan våga varför skulle nihör du mina mina rim lika heta som solenorden spottas som pansar patronerdiggar inte dina fasoner,på tonerdu borde lägga ner med keffa ordenni är som horor säljer er billigtjag är dyr kalla mig för tvillingalbanerna från orten.droppa en fetinggalen med orden,låten blir smetigkladdig o god,den saftig o stordacron i munnen så du fixar floosPMU för publiken som älskar det häraskip dat shit clicken som står närareffi den här låten visar jag vem jag äralla hyap sökande horor ni kmr få bääzzvarför beefa mot p.m.unär du vet att du blir överkörd nuvers 2jag ska börja med att avslöja en hemligthetdin brud pumpas av P.M.U BARA SÅ DU VETingen ide att ställa dig upp mot sdsvi käkar dig direkt så bara håll käftmina rader är lika tajta som stringtrosorladdar min pistol och skjuter ut ordenjag är lika snabb som en ferarrimannen alla vet att jag som är en hallickså bara tyst ingen vill höra ditt bullskipdatshiet crew det är vi som är störstatt vinna över mig är som att skjuta utan skottdu springer för livet din tönt,ditt liv varar kortorkar inte med dig vill inte snackaReppar för sds och min stad så backaMen vill du nåt så snälla komför du blir överkörd och jag mördar dig i första rondreffi den här låten visar jag vem jag äralla hyap sökande bitches ni kmr få bääzzvarför beefa mot p.m.unär du vet att du blir överkörd nuvers 3Stavfel var så glad att han fick en ÄKTA vänen vän som han skriver låtar om henne senjag husslade henne hon sa att min musik var bättreoch att b fellows var det stroa skämtetGibion är tuff föratt han sa jag superochslåss snubben våga inte ens kolla på mig din fucking torsklilla lilla ebk tro sig vara bästblir sur på julia förat att hon gillade mig låten:http://www.speedyshare.com/925378989.htmlpeace
naaajs broshsan :D
Bra som fan=) diggar helt klart din röst. PEACE<3
uppuppupp