'Fake & Jeyan - Jag Vill Se Dig Nu.mp3'
Hej Whoa! En ny låt utav Jeyan och Fake . Vi hade lite dåligt med bra beats o sen kollade vi lite runt på lite instrumentals och hittade en som vi gillade mycket och så spelade vi in nån shit på det. Älska eller hata ! Kanske lite tråkigt med instrumental, men well. Peace!Fake & Jeyan - Jag Vill Se Dig Nu.mp3 Högerklick, spara mål som.. Vers 1: FakeReff: Jeyan & FakeVers 2: JeyanMixning: JeyanBeat: Bone Thugs-N-Harmony ft. Akon - I Tried Godnatt.
soft soft. gillar instrumentalen som fan! reffen är satans härlig. fake soft text, härligt flow. jeyan skön text me. saknar bara ett mer laidback röstläge. låten i helhet var jävligt soft!
Thanks Pojja! Skall tänka på detta, var lite stressad dock. Hade en deadline du vet. Min gulashsoppa blev nästan kall du vet men aja, ska lära mig prioritera. Puss!
jag gilla inte reffen för har hört samma stuk av sång på sama beat i en annan låt så de kändes efter rapat .. men annars ltåer de bra :D peace.
http://www.myspace.com/aiinac
denna e smutt som fan! diggar't !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-08-15 01:10
Denna va riktigt härlig. Keep it up guys // J-A
myspace.com/jiahprod
ainac Haha, okej, har bara hört original låten och där ifrån fick jag man ju lite inspiration ifrån vare sig man ville eller inte, haha. Tack :)Klingan Tack babe :)
Tack J-A! :) Nu får jag lugna mig, lägger mig nu. Peace. Va?
gillar beatet det är avslappnande reffenvar tvärskön båda lägger det nice orkar inte kommentera har fullt upp puss
chasse dyker upp som döda fiskar
nice.. jeyan har utvecklats somfan.. Fake är nice!
Lookin at you through the glass..
niice killar uuuuppppish
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fan vad fint :) diggar fan.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Jag skulle juh vara med :'( diss!
Signatur?
Kritik då: Älskar instrumentalen därför jag blir sur att ni dissade mig , ehmKoffe: Du la det skönt men jag vill ha blandat med sång på detta beatet, det är ett sånt beat som man bara måste lägga lite sångbars på lite här och där. puss nordman,Einar: Du fixade sångraderna skönt, precis så man ska lägga det på denna instrumentalen och det skötte du gött. Skönt flow och fin text :) Puss! ps. Perfect mix Einar :)
Signatur?
Förlåt Hampus men det blir alltid sånt jävla velande med sånt skit så jag kom inte ihåg vem som hade sagt vad;o Tack alla! :)
riktigt jävla sköön låt :D
jaja, jeyan tror han är twista nu me :(
Jag tror du är bäng? ;o Vad fan snackaruom? :O
smutt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akim Nu är du tyst annars får du smisk älskling <33333Juice Thanks!TanTan Haha, jag kan sjunga lite, lite. Var ju med i skolkören i 9:an! haha! Tack :)
haha det var fan jag med :P måste vara därför man kan ta några toner :D
Signatur?
Janky Ja just ja! Vi va ju dem två som lärarna alltid sa till att hålla käft :)
Jag kan ta toner! Gillade detta, keep it.
the fire feeds on faggets
jorå det funkade väl..men har inte alla era låtar haft samma tema?
Ahh precis. Dem vi släppt här har haft samma tema typ. har dock släppt lite annat med Janky.
Instrumentalen är KUNG, även orginallåten!
One in a milli-on.
ElCalifas P1 Instrumentalen är tung, origianllåten är oslagbar :P
Najs grabbs , keep em coming !
Jag gillar reffen,, Den känns sooft.. men lite för hastiga avslutningar ibland på nån rad kanske ! Fake,, Hmm,,, Du lägger de bra,, Men tycker inte din röst passar in på beatet !.. men flowet är bra.. texten är bra,,, Bra gjort ! Jeyan,, jag diggar detta !.. De gör jag,, finns inget mer att säga !
Mc´s Spottar Verbalt
Låter som ett skämt i refrängen, inget negativt ! men men, den va okej, inte min stil. Fake, låter tight tight:) texten är fin, men som tagen sa, din röst passar inte in så mycket på beatet. Men flowet satt! din röst passar där emot till beatet, riktigt fett. Din text är också fin, flow är soft soft! Den var soft mixad, bra inspelat osv. Alltså en låt som jag ska sätta in i min spelningslista. Allt från mig, fred ut! /apollo
Klockan är tio över tio.
Tagen- P19 Tackar för den fina kritiken :)
_Apollo Tack till dig också :)
PS. Ditt mass-sessionbidrag är mixat.
Vikt P18 Tackaaaar!
fan har lyssnat ett par gånger nu den e vrål tung!
nice faktiskt, första snubben har jävligt skön röst. andra killen är också bra faktiskt. keep it up dawgs
hets, stress, fest!
fett nice!
Lookin at you through the glass..
Thanks PatriK! :) din sjuka jävel..
Producent
2007-08-16 03:23
Detta beat ska jag kicka på ocskå:P har haft det jävligt länge Men soft låt grabbar =) ni gjorde detta fett:D
Flyger fritt, landar platt
helt okey låt:) bra jobbat killar:).. det jag tänker på är kanske mixen.. hade velat ha lite mer briljans.. och refrängen kan kännas lite grötig, testa en liten falsett stämma i refen kanske? det kan göra en hel del.. men det är helt klart ngt ni kan jobba på.. har tyvärr bara hört denna typ av låtar av er.. så det vore kul att höra ngn glad låt också;) men fortsätt att utvecklas. ha det fint pejs:)
kvarna P19 Thanks! Såna låtar kommer! Om du vill så kan du checka lite gladare låtar med mig och Janky som vi släppt.
Sliez_ P19 Tack manne :)
mee likee listen thisss!!!! haha
Fan va nice !
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Jag vill ha denn upp lite
fake; det är synd att du baitat från en utav nattkrigstexter i lyricism tänker inte ens lägga ner mer tid på detta! riktigt dålig stil iaf..
fuck it...
Synd att ni inte kan skriva egna texter bara. Men det kommer väl så småningom. Men om ni väljer att fortsätta sno texter så kan ni väl åtminstone berätta det för upphovsmannen. Och för människorna som lyssnar på den här skiten.