We were going to this party, drink a couple of beers I knew you'd be there, I got some new clothes n cut my hair thinkin this will be the night, whatever it takes but first I was'nt sure, you know how chicks likes to play Moment after that, I was cought in a trap I had a great great evening, and I hoped it would last You sat next to me, as you held my hand And I thought "thats it" when your sellphone rang But you told me a question, can you walk me out? I was frighten for a second answerd, "No I can not" I was dumb, stupid, man twisted and fucked like donald the duck Alrajt'-listen up We went down the stairs, I was scared to death I sad godbye ... then she forsed my back Applause for that, baby you fixed my trip Cus' I was far above heaven when you kissed my lip
When I look back in time, I can see you n I The first day n Night, that you stood by my side It's been a while, But I'll allways remember When you brought light to my life, just like n angel
You gave me your love and I promised you to keep it safe It's in my heart 24 hours à day, but anyway, Next year, I'll disapear, atleast for 4 months But we can work it all out, You have to stay strong remain calm, remember one day, i'll be back home I kinda' miss you like crazy as I'm writing this song i know it's high performe spit, from this michrophone And out to you bratz who wanna try`, yeah the fight is on go get your backup, After vaxup and die along .- enough whit that bullshit no one touches my boo whitout you I'm nothing, whitout you I'm stone-dead ...Cuz i'm feeling kinda lonely when I'm out here ...no one knows me, as well as you do babe I'm sorry for the things that I ever put us through But we made it, and still standing strong ...we tryid off but I think I like it better on
Hmm, allt är ju fett förutom engelskan då. Väldigt synd med någon med din kapacitet. Peace!
One in a milli-on.
ah vet, och tack som fan, men de var kul att testa på något nytt liksom.
hehe jadu, kul att droppar på engelska. flowet flöt fint, men uttalet var inte lika bra. tänk på att vissa bokstäver inte uttalas så tänk på det när du skriver innan du spelar in så blire lättare att köra ;) lite svårt att förklara men jag ska försöka :P we wö goen to dis pady drank a couple o' bes så skulle väl ja uttala första raden på ett ungefär. Tänk på att I(jag) uttalas A, typ som när du går till tandläkarn och så säger dom gapa stort och säg "AA" istället för att uttala det som "Ajj". samma sak med ord som time. alltså "tam" med ett likadant A och inte tajm. samma sak med try (tra) tror inte då går att förklara så här över nätet, men uttala så lite bokstäver som möjligt. puss
aa visst serrö :)
OKej tack apan, faktiskt bra tips. Men hahaha shitt vad kul min text hade sett ut om jag skrev hela så, men jag hajjar grejjen alltså, tack som fan, peace
allt satt perfekt, men du behöver verkligen slipa på uttalet om du ska fortsätta på engelska ;) men kul att du vågar testa nå' nytt. Går väl inte förklara så mycket över nätet men _apaN_ P18 förklarade på bästa vis skulle jag tro. Lyssna på amerikanska rappare och hur dom uttalar det hela sen är det bara till att sitta och nöta man :) nuf said! Peys!
Var soft skit, tror du skulle kunna bli grym på engelska bara du slipar uttalet ordentligt man! .. och det är nog värt det hehe ;] Peyz.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Grymmt bra men jag gillar mer dig på svenska! :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
soft mannen, lite synd att uttalet inte va de bästa men bara träna lite så blire lika bra som på svenska ! pejs
Texten va bra :) men som alla andra sagt, uttalet behöver slipas :) annars kul att du droppar eng :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Najs med engelskt shit av dig paaaajsarn (: hinner inte ge så mkt kritik , ska gå upp om nåra h , lite skönhetsömn måste man ju få xD alla andra har sagt om uttalet .. . men de lät ändå cool o.O Beatet , diggar de , vet dock inte varför.. men fortsätt, med eng =) K-k-keep it real :) Freeed / Julia
juliathorén
tack som fan gänget, menar de verkligen, är kass på engelska men ville ända köra fan :P haha ha en fortsatt bra kväll! peace!
fet röst, gillar rösten & tight för att vara första på engelska tycker jag, dock så tycker jag inte beatet passade, aja det är iaf vad jag tycker ;) peace
okejokej tack så mycket Robin
Asså, de va fett som fan, speciellt för å va första gången, men de ä ju typ.. mest uttal.. för grammatiken är ju helt okej.. men uttalet på de engelska kan ju bli bättre.. Men du lägger de tight som fan.. peace
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Perfektionism
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Tack som fan napoleon :) jag håller med dig om uttalet, får slipa på det om jag ska kicka nått mer på engelska, men jag tror inte det blir så faktiskt :P haha ha det gött. Tack Abbo antar jag :P haha
hehe men jag diggar dej starkt lyssnat jävligt mycket på dina svenska låtar och den där för de är pajsarn har jag lyssnat på minst 100 gånger sendu la ut den! och denna låten är fan kung nice lagt skönt flow som alltid, engelskan kan slipas lite men vafan nice för att vara första gången ^^
Gillar beatet sådär men gillar däremot texten mycket! :) Men lite tråkigt att du inte hörde av dig jag som alltid tjatat om att köra eng :( haha :P Träna lite på uttalet bara så kan de nog bli riktigt bra :D Grattis igen förresten ;)
Om vi vill, blir du aldrig tightare!
Du får nog jobba lite på uttalet mannen... Texten är jävligt sliskig men ändå bra.
Abbo tack som fan mannen! blir skitglad av att höra! Ska nog fortsätta kicka på svenska i framtiden, men var kul att testa :D ha det gött!Coldpot tack bryshan, aah vet men denna låten tror jag inte hade passat så bra om du var med på haha, men vi hörs av, ha det ghött, peaceMad_science Jag vet, uttalet har alla klagat på och kan bara hålla med =) men sliskig text varu först med,, kanske stämmer, men kan du utveckla de där lite? :P ha det gött
kråkfötterna kommer och lämnar ett litet grattis till donald da duck :) UPP
aa visst serrö :)
din röst passar verkligen till engelska, sött att du sjunger reffen också :) tycker du ska börja skriva lite mer engelska, för det var bra enligt mig iaf, och ska ej klaga på uttalet för jag är inte speciellt bra heller :p
Tack så mycket apan =) Ampull, okej jag vet de där om uttalen, jag skrev väll i min presentation av låten vem som gjort beatet, tror jag iaf. Jag tanka ner det här på whoa tror jag.Frajda Haha okej, tack så mycket frida. Men jag tror nog ändå jag ska hålla mig till svenska faktiskt :P Kom du hem i torsdags förresten? haha
hehe uttalen som är det roligaste o klaga på^^ men jag diggar din rapp men detta va inget att hurra för :P
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
Alrajt tackar som fan, ha det nice. / Pajsanr
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Brush, jag blev fett imponerad. trodde det skulle låta mycket mycket sämre, klart att uttalen inte var perfekta i den första engelska låten, tror inte att någon annan gjort det mycket bättre. Jag diggade det :) andra versen var skönare än den första :) Hörs imorgon bro. Peys!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
riktigt riktigt bra!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Ja svenska lätt mannen! hade gött
Tack som fan Simon ! Är du nöjd så är jag nöjd :)
Skiiit soooft !!! men som dom andra sa träna uttalen så blire niice.. Men du vet va jag tycker som alltid Du är trevligt duktig :) alltid skönt flow , bra texter och alltid en passande attityd !! Menmen , tack för ciggen du gav mej i göteborg !! Den va en glödande älskling för mej , va röksugen som fan.. ajja allt jag hade och komma med , men vi snackar mer på msn^^//Kidoo i ditt ansikte Jag proppar Jacob nu för han är så söt<3 haha :)
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
Jävligt bra! :) . ajja alla ha skrivit ungefär va du bör öva på . men men jag diggar de mannen :)
hahaha kido. Men hur som helst tack så mycket ! :D