Dubbel V ft. Alaish - Tiden är slut (sista låten)
Var menat att vi skulle ha uppehåll över sommarlovet! Nog hade vi det. Dagarna paserade och det blev många om och men. Vi insåg helt enkelt att vi inte har så mycket tid att lägga ner på rapen! Så efter en djup diskussion med Axel så tog vi beslutet att lägga ner Dubbel V! mjaa, låt säga.. vi tänker inte rappa på ett tag iaf! Kan hända att vi ställer upp i tagteam e.t.c! Men att vi släppar låtar seriöst är inte chansen alls stor. oh nej, jag påstår inte att jag vi är världskändisar =) Jag skriver detta till dem som undrar, varför vi la ner! För att inte rakt av på tvären bara lägga micken på hyllan så släpper vi en sista låt! Btw.. Så har vi några spelningar bokade här i avesta under året som ni kan komma och kolla på om ni vill! ;) Vill ge Cezar ett stort tack för att ställt upp för oss på vissa spelningar och hans Beats! Håll det äkta brorsan! Ni kan hitta våra låtar vi presterat under tiden på svenska undergrounden - under www.sds.studio.nu - Besök gärna, kladda i gästboken! Över till låten: http://www.speedyshare.com/973176172.htmlhttp://www.speedyshare.com/950234779.html Text! Domi: Nu har tiden paserat, paserat förbi mitt liv mickrofonen blir på hyllan för ingen tid dessa stunder i livet man kommer sakna djupt känner det skaver vill inte vakna nu! Dessa dagar har nu vandrat förbi! Jag vill tacka mickrofon för att den har tagit mig hit! för att vi tllsamans vandrade från kallt till eld alla deprissioner, jag hade nog aldrig k larat det själv men ärligt, nu har micken tagit ett steg åt sidan! det känns fel att säga, det känns fel att skriva! detta.. men man måste följa det rätta tänker fortsätta kämpa, du kommer alltid vara älskad! det är sant baby, kändes bra att möta min andra hand när jag måde som sämst stod du där med öppen famn! men det som har sin börjat, har sitt slut.. jag kommer minnas dig, tro mig bejby hela livet ut! men det är över nu, jag säger farväl.. känner du dig sviken så har duen hjälpande hand här! men men, nu är det dags jag vänder hem hem! jag sa till den den.. du kommer alltid vara saknad min vän! Reff: Nu är vår tid slut minnena flyter ut back in the days minnen springer ifrån himmlen är blå svårt att lämna micken ändå Acke P: de snurrar runt känner tankarna sammlas jag står och rappar och svammlar medans jag rullar skunk livet är bra njuter av varje sekund allting är lugnt sant inge bull vill vända tiden som va klockorna tickar söker nästan bara kickar nuförtiden sluten och vriden fan jag hoppas på sista en vändpunkt alla snackar om kompis har inte hittat den en vacker dag så tappar jag hoppet klart att de känns tungt men livet går vidare eller man kan jue alltid tro att inombords så får man sinnesro innan man trillar ihop skitsamma skiter i vilket älskar mitt levnadsätt ingen ska komma till mig och säga hur man lever rätt
http://www.myspace.com/bigdomilicous
jag rullar på som vanligt är ett vandrande skal allt annat än bra en dag i mitt liv känns som hundra år bitvis steg för steg jag tar mig fram allt känns bak och fram fan jag saknar allt Reff! Outro: Dubbel är splittrat, vi knullar din flicka vi rullar spliffar -- och hugger dig fitta! jag rappar i cirklar, du får tagga och gitta du blir kallad för fitta, du blir skallad och snittad! Reff!
Skriver snart grabbar! : )
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
hehe, denna var fan rätt frän :D.! p.s När ska ni spela på unkan igen då ? ;)
plus pan dem
True love! :'( Fet nice röst på refen!
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Damn, den var skön... Laidback från en båda, ett stort plus i kanten.. Reffen var skön, snubben som lägger de 2 första raderna har grymt skön röst.. Synd att ni lägger ner boys, men men, allting har ett slut också :/ Aja, big ups till er i varje fall!
käärleek booiees=) tack alla
Jaha, Vad ska man då lyssna på då? :( Men låten var skön som fan.. :)
Lät tungt grabbar , acke-p lägger de fett som vanligt , domi du kan bättre du , Reffen va soft ! Tråkigt att ni lägger ner alltså : / aja Peace !
soundcloud.com/jerrones
precis som jag sa på msn dommy.. när ni kmr med eran comeback så ska det vara fett, ok? bra låt som fan, ni lägger det fett båda 2 och killen som lägger reffen gör det bra han med! hare fett osv!
Hemsidor, banners, Affischer, layout till ett bra pris? Lämna ett meddelande i GB'n!
skit snack dubbel är äkta det läggs inte ner bara så där one love!
www.sds.studio.nu
jävla as, lägg inte ner nu! :( sorg..
Haha shit.. minns när jag lyssnade på er för längesen, det var fan när ni körde datamic tror jag alltså.. dang, har träffat akke och han har bjudit mig på en tågbiljett t.o.m... haha shit, kan inte ens tro mina ögon när jag såg på MSN att domi hette att dubbel v skulle lägga ner, jag menar visst... ni är inge räpstars, men ni är endåså bra... fan alltså.... Det här är nog fan den enda låten som ni lägger det lika tight båda två, jag kan inte ens kritisera skiten för jag måste lyssna igenom allt jag har med er.. och kom ihåg, jag proddar för er om ni gör er comeback.. lovar lovar!
fint skriver där uppä:) bra låt, sjukt bra låt <3 kärlek till dybbel!
wait a minute man..
Synd att ni lägger ner, ni hade tallang, men vi ses väll i nästa liv :) btw: bra låt peace
Ni kan ju fan inte lägga ner
fan, jag trode inte ni skulle lägga ner, men jag fattar inte, är det endast dubbelV som läggs ner eller slutar ni båda rappa? jag menar, dominic eller akse kan väl köra solo? kasst att ni slutar :(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
upp ffs! :)
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
akke man blir osocial av att röka hasch =D se det som en uppppp
Grymt bra låt.. Synd att ni lägger ner, hoppas ni get back on track later. Upp upp till låten anyway Puss
faan damn, fet låt. trist att ni lägger ner, riktig fet vers Akke
B
Fett bra låt, synd att ni slutar, hoppas det kommer en comeback från Dubbel V sen peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ba sådär. fin låt asså R.I.P Dubbel V.
Rap
Tråkigt att ni la ner, tyckte ni var rejält tunga =) Hoppas ni finner inspiration under pausen! =)
saknar er redan grabbar ;) riktigt soft, och akke..... din attityd,röst,text och ditt flow kan man inte hitta nån annastans :S du är sjuk main ! ni har gjort soft musik, de ska ni veta ! PÖSSS på er grabbar !
Big kärlek för dem som skriver.. uppskattas grovt att få cred idag.. Då har man iaf inte kämpat förgäves under tiden :) Till dem som undrar, så har båda lagt micken på hyllan! Det är inte bara att dubbel V har splittrats!
aaaw sorgligt att ni slutar.. har också lyssnat på er sedan ni körde med datamickar, tror inte jag missat en spelning heller knappt. Hoppas ni kommer tebax sen!:)
Kräver ett till upp, Och åter igen Synd att ni lägger ner :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Japp ett upp till är ni klart värda! synd att ni slutar när ni kommit så långt och utvecklats så brra
grym låt fan! det bästa ni har lagt! vill fan se en comeback av dubbel i framtiden!! PZ!
fedt tung låt booiies;D men som alla andra säger , ni kan inte bara lägga ner Fett trist men aja lycka till i framtiden då... PeaCE"!!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
EDIT: tycker som ovanstående, trist..
Producent
2007-08-13 00:05
Det var ju inte bra :/ Asså att ni lägga ner, men låten var bra1
Lil_H..
Producent
2007-08-13 00:24
Och btw Dubbel V, vill bara säga att den här låten gick djupt ner i hjärtat
Lil_H..
daamn tack så mycket alla!
synd att ni lägger ner fett chill musik
lost in skåne
Tackar för kommentarerna! Blir ite tårögd nästan! hihi! one love!
skön låt.. synd att ni lägger ner. : /
tråkigt att ni slutar, men mycket bra låt
tråkigt att ni lägger ner. hoppas på en fet comeback. nu till låten. tycker alla tre är riktigt jävla feta i denna låt. ni lägger det med stil och de känns att det är en avslutningslåt. får faan gåshud nästan. trist men sånt som händer. (F) peace and love!
allt är bara upp och ner, jag försöker förstå.. jag hade en dröm när dubbel v levde. dagar har gått, och igår var den värsta dagen i hela mitt liv! och vem är han den där dominic, o han den dära snubben akke me talfelen. äsh.. ni är mina bitchar ändå! tycker ni borde vända hem och ta tag i era mikrofoner o kicka en gulligSeSsiOn eller en tonkiediss? .... tråkigt att ni lägger ner! gillade er..
äsh.. ni är mina bitchar ändå! tycker ni borde vända hem och ta tag i era mikrofoner o kicka en gulligSeSsiOn eller en tonkiediss? haha nog fick du till det där =) .. Tack för kommentarerna bröder!
LÄGGA NER NU?? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? NEEJ NEEEJ!! DET GÅR INTE? NEJ!! SÄGER JAG!! . SLUT!
tråkigt att inte denna låt höll klass med övriga :( men ändå tråkigt att ni slutar. lycka till i livet!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Mannen detta kallar jag poesi.. fy fan va najs gubbar.. blir fan lite tårögd så fin låten är! :´(
o just de.. du är jävligt äcklig också.