Nikko&Markuz - Föräldrar
Shuu ny låt från Nikko&Markuz Älska eller Hata !...... Vers 1: Nikko Reff: Nikko Vers 2: Markuz Nikko&Markuz - Föräldrar LÄNK <--------- Här e låten !RESERVLÄNK Och nu vill vi ha lite kritik whoa, Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÅten var okeej tyckte iaf att reffen var riktigt go! men Nikko ditt tonläge går jävligt lågt ner o de låter lite konstigt inte dåligt men lite specielt o Markuz vers var riktigt braa avslutningen på låten var bra=) inte direkt en låt jag skulle kunna lyssna på flera gånger om dagen men iaf lite då o då bra jobbat! peeeyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
afro_p Thanks :) lite mer kritik nu whoa!
UP!
Kom igen nu whoa !
okej okej, som jag sa förut så tycker jag du tar lite av Rmk på texten nikko, annars e allt rätt aiight du utvecklas mannen, Markus, din accapella ligger för lågt tycker jag.. flow o text är helt aii här med,
disiple86 Jo jag vet de nu men hade inte hört den låten före innan du sa de till mig:P menmen thats life, tack för kritik iaf :) Pz
nikko din vers diggade jag inte riktigt men du hade nice röst! men där emot reffen var fett sköön :D (Y) Markuz din vers är riktigt skön ! 'peace!
Momiz Yeah vet va krasslig i halsen på versen sen reffen spela jag in en annan dag:P så de e därför de vart olika, men tack för kritik iaf :) Peace
thnx
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Upp upp in the sky ;)
den va skön men den va för mycket deppress.. reffen va skön=) pez //Mr.J
Check check http://www.myspace.com/mr.j0
Mr.J Thanks ;)
Vafan whoa kom igen nu fan va slöa ni är:P
Nerladdad 38 ggr o 4 kommentarer :/
nikko , knas mix på dig .. men du utvecklas markuz , nice här . diggade dig i låten pz /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lvs Thanks tycker själv inte mixen e så dålig men därimot min röst va inte så bra ^^ men tack endå Pz
sämst å bait från rmk å fonky fresh
jag gillar inte rösterna från er, nikkos är för mörk för jobbit att lyssna på, och markuz hörs det som att han krystar eller gråter. Ärligt så orkade jag inte lyssna på texten fast jag lyssnade på hela låten. För jobbiga röster.
Does it look like I care?! o.O
De där bait de vet jag men jag visste inte förns krille sa de till mig, hade inte hört deras låt före innan jag gjorde denna, så de va inte med meningen.
uppp!
Uppp!? vafan whoa kom igen nu
Nikko: LÅter fett soft mannen. Du får komma å hälsa på fler gånger:P Låten: Va helt okej men diggar inte beatet hehe;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Lillehoé my niggah ;) Thanks men fan beatet e soft:P för den texten så är de najs iaf:P men tack för kommentaren :P Peace
Upp!
Känner igen slingan och raden "Tänk alla gånger som dem sagt att du, bara du är det bästa dem haft." Hmm... :)
Zent Jag vet men jag visste inte de då jag skrev texten, menmen sånt händer:P va tyckte du om låten då? Pz
Tycker att ditt tonläge ligger superlågt, blir så nedrans mörkt så jag hör knappt vad du säger :) bara slask lyssnade igenom den supersnabbt
Okejokej va rasslig i halsen också men reffen vart jag nöjd me, menmen kritik iaf:P thanks
Kritik nu whoa!
hit och dit nått är skit
-- ~SlCrew~
Vafan johan:P lite mer vill jag höra:P
Upppppppa
nikko jag tycker du borde sjunga ut rösten mer i versen det låter som om du rappar från lungorna och halsen , försök att artikulera mera , sen kan du försöka tänka lite på flytet och hur du lägger upp dina rader. Andra killen la de helt okej, och trycker ut rösten mycket i vissa lägen vilket skapar lite attityd i det heela men tryck inte allt för mycket ... I´m Out
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
toni-Angelo Yeaah i know har försökt men låter bara kasst:P men träning som gäller iaf:P Tack för kritik iaf Peace
Upppppp!