Clean Pete (fka McPee) - Dumma av din rapp (Diss-svar Bronka) Shudululu!Fick en "diss" sent på kvällen. Dagen efetr var mitt svar klart... han har redan svarat på denna och den sög så jag ska inte köra något mer.Hans diss som jag svarade på: LÄNKMen här är min svar! BLAO!MIN!! LÄNK SPPEEEDY!REF:Ska du komma med sågar? Kom om du vågar!Hugger av ditt huvud och lägger det i en lådaMen lova att du slutar slummra BRANDTfolk blir bara dumma av din rapp din fjantSka jag falla som en kloss när jag röker mina bloss?Jag faller åtminstonde du blåser bara bort(clean pete) Bronka kryp tillbaka till ditt hålKom tillbaka om några år - när du fått pubishårVERS 1Ey mannen, du tror säkert att du låter farligMen Jag lyssnade på o dissen tänkte "Fan är han allvarlig?"försöker spela ball med din mordböglåtKänns som någon borde utveckla sitt ordförrådOkej - du är den enda rapparen i tyresöför jag är mer än bara rappare din jävla töntdu är en stammande, rappande, invaliddu måste fatta de, slaktar dig - du är ingen individSå ta ditt liv. känner du dig ball?"Clean Pete gör en låt och han nämner mitt namn"Åh du måste känna dig bra stolt, din horaDu battlar mig men har redan förloratdu Rimma Mig på dig och är på bärdet enda som saknades var tjej o gay o här o därMcPee? mitt namn är Clean PeteOch jag är den som just nu äger upp dig på ett beatREF:Ska du komma med sågar? Kom om du vågar!Hugger av ditt huvud och lägger det i en lådaMen lova att du slutar slummra BRANDTfolk blir bara dumma av din rapp din fjantSka jag falla som en kloss när jag röker mina bloss?Jag faller åtminstonde du blåser bara bort(clean pete) Bronka kryp tillbaka till ditt hålKom tillbaka om några år - när du fått pubishårVERS 2: Shit din diss hade inget sammanhangSå varför skulle jag ens vilja ta det man mot man?Johan Brandt ta det lilla lugnaMina vänner är fan inga jävla småungarJag skrattar när du säger hiphop-wannabeJag ÄR hiphop och matar dig med arsenikVarför ska jag backa? Vad är det jag ska fatta?Det är ingen annan än du som kommer att bli slaktadföraktad av folket som lyssnar på din skitOch jag kan inte ens förstå att jag slösar min tidSå håll käft!(KÄFT) Jag är den som reppar TyresöHela vägen från fornudden till brevikshalvönDu kan säkert slåss men lägg ner musikenför om fem år ser du säkert store rubriker"kom på audtion äkta wannabe-rapper sökes"du går säkert dit förgäves och försökerREF x2:Ska du komma med sågar? Kom om du vågar!Hugger av ditt huvud och lägger det i en lådaMen lova att du slutar slummra BRANDTfolk blir bara dumma av din rapp din fjantSka jag falla som en kloss när jag röker
http://www.myspace.com/amcforlifehttp://www.myspace.com/centralskolan