Här är text också! I was a little boy, everydays a blessing/ now im a grown up and shit is stressing/ everything changes in a blink of an eye/ and now im sittin here man, steady stearing at the time/ everything that i do, someones allways there watching me/ i smoke a fifth, take a sip of my hennesy/ I have the crawling feeling, nowone's there protectin' me/ and i can't grow to the man that i wanna be/ im stuck here and everyday is just ordinary/ and im a everyday visionary/ the only man who got rejectet from virgin mary/ everyday's a battle, i use force if necessary/ im not a violent person, and i dont wanna fight/ but the forces keeps me up through the darkest nights/ life is hard sometimes, knew it all was written/ gotta keep up my struggle, hope that god forgive me/ i dont wanna live this life man im done/ shit is dark everyday i wanna see the sun/ everytime i rise someone wrestles me down/ and bash my head on the curb as i hit the ground/ and now im sittin here, late nights, dont wanna sleep/ and all i see is my bag of weed/ i just wanna close my eyes and scream/ but nowones there, what the fuck has happened to me/ i gotta rise up, get a grip of myself/ gotta do it on my own cause no one is here to help/ this is just thaughts, blurred on a paper/ but it's my thaughts and music is my saviour/ and it helps me to counqer myself/ before my head is explodin and im loosin myself/ shit, i'd never thaught that i'd make it this far/ i never thaught that my brain made write this bar/ this is just 18 years of thinkin' recorded/ this is 18 years of disorder/ this is my life, i hate it, still i love it/ and if i could i would'nt trade it for another/ I wanna live my life im not done/ Shit is dark for the moment, i gone see the sun/ I stand on my two, no one wrestles me down/ gotta stay focused whit my head above ground/
Tänkte bli gangster..
Men vafan, inte en enda kommentar? :S
Tänkte bli gangster..
I havn't heard the audio yet but will soon as, txt was interesting though comment my thread and let me know what you think about my shit
Keywee
wow I like this audio nice for sure
Keywee
detta var riktigt skönt andy! bra gjort!
suck it dry bitches
Detta var fett Kaliber! din röst är ju bara ett runkobjekt alltså! hahaha, nej men den är fett skön och du lägger det tightare på engelska och din röst passar bättre när du kör på engelska. Så fortsätt droppa shit på engelska! Peace
aa visst serrö :)
Tack som fan gubbar :) Kul att du gillar Monkey.. Engelskan bara kommer fram ibland, den kommer när den vill.. DIG MY SHIT!
Tänkte bli gangster..
aight mannen, är alldeles för bakfull för att skriva mycket men det låter fett, uttalen är fina som fan, flyter på beatet bra text. nice jobbat :D
fast man är sjukt jävla bakfull får man väll skriva en kommentar här, och det var en nice låt, lite för långt intro. Lite märkligt mixat, men har inte bestämt om det är gött eller inte, men just nu så äre nog nice:D hahaha fan mannen ha det göttt vi hörs / Pajsarn
Tack Pajsarn & Hagel.. Va är det med alla att va bakfulla? Ni vet väll att man inte får dricka när man inte har åldern inne? hihi kanske borde klippt lite i introt möjligen.. Tycker även att ja skulle höjt acapellan nu såhär i efterhand.. OCH FIXAT BÄTTRE MIX, men det ligger ju till som känt att ja inte kan mixa :P Tack iaf
Tänkte bli gangster..
Upp fifan!
Tänkte bli gangster..
nu är jag stolt över dig min son. höhö,. Jag är btw inte bakfull.. Jag tycker den var riktigt fet och du ska lätt vara stolt över den! Fet refräng och feta verser och fezeeen i feeezeen.. din gangster där :) Puss!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
upp med den dåå
Acapellan är waaaaaaaaay to low faktist, eller ja inte i reffen då är den lagom typ men... det va lite synd... men lixom, klart det är fett när du leverar något.. diggar asså, engelskan är fin fin nått ord kanske som inte vill funka perfekt annars så ere nice, inlevelsen e dunder och din syrra är fett kåt på mig och ja just ja sen vare texten den e bra också... hoppas du inte blir arg :$
ASSÅ VAFAN I HELVETE KAN SNUBBEFITTAN FÅ LITE UPPMÄRKSAMHET ELLER? VAD ÄR DET HÄR, GÅ IN PÅ ERAT JÄVLA FRIZON OCH TANKA ERAN JÄVLA LÅT MED DEM DÄR BÖGIGA TABAI MC'S FRÅN TROLLHÄTTAN OM DET ÄR SÅ, MEN VAFAN TA UR FINGRARNA UR ARSLET OCH SKRIV LITE FÖRIHELVETE sorri
TUUUUUUUUNGT BROSH, det vet du..gillade handlingen som faaaaan:) Och jag har aldrig hört dig på engelska förr :) så det va fett :) Keep it up mayn:) Puss (:
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Tack som fan dudes! Ja vet att mixningen inte var speciellt bra, lät fett i lurarna.. Så ja la ut den, lyssnade igen efter ett tag och hörde att acapellan var låg som fan.. Men men. Kul att ni diggar iaf, alltid roligt. PUSS!
Tänkte bli gangster..
detta var najs som fan, du har skön röst och du lägger de tajt på engelska
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!
Tänkte bli gangster..
Nice shiiet mayn !
http://soundcloud.com/rod_g
Diggar detta BIG TIME, fortsätt med detta <3
Tack Rodde & Zowie, kul att höra :)
Tänkte bli gangster..
Du flowar fett, texten är fet, så en fet låt i helhet. :) Visst, uttalet brister lite här och där, men skitsamma. Det låter ju asbra ändå. Btw, det ja sa på MSN om att ja hata beatet. Det står ja fast vid, haha. ;) Det är du själv som lyfter hela låten. :) Peace. / Y !
One in a milli-on.
sjukt jävla fett, mer sånna här beats vill jag höra iallafall:p
Du är fet grabben! mycket skön låt! för att int tala om rösten ,tung! Gillar speciellt reffen!
rätt ok låt.. Mixningen va ganska dålig, flowet vart lite off då o då men texten o rösten va nice. keep doin ur thing man, peeys
www.Myspace.com/InsoMusic
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Tack dudes :) Upp med den här nu
Tänkte bli gangster..
tung, som nån sa tidigare i tråden rösten e rysande bra..
Det var inte jag, det var han som sprang!
kommer in med 12...
Du lägger det fett tungt på engelska !
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
bra låt, fortsätt utvecklas på engelska !
Fett mayne! blir bättre!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack gubbar :) Nattskift is the shit, nu går ja o nanar.. Gomorgon!
Tänkte bli gangster..
HÅLL KÄFTEN! JAG HAR FAN INTE SOVIT SEN 11 IGÅR KVÄLL SÅ DU SKA VARA TIIIIST... give thäz gåj zome hajppp
skön.. gillar reffen mest..
• honor. loyalty. reputation. respect. •