I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KIM -Jag står å tittar på mig själv

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-02 19:11

KIM -Jag står å tittar på mig själv

hadde inget  å göra  så skrev nåt litet ganska snabt å spela in :)

LÅT: Kim- jag står och tittar på mig själv
text:                    
jag står å tittar på mig själv och hittar bara massa fel
jag har en personlig het den är ynklig å vek
men det är ingen som kan se ner jag faller ner
vill inte vara han nå mer som  skapar problem
och jag gör alltid rakar ränder på dom rutiga
jag ska alltid stå i rutan bara föratt kunna synnas
har alltid runda ringar på era ränder
vågar inte heller visa visa va jag känner  va jag känner

Moderator

2007-08-02 19:14
Hmm, förstod inte riktigt grejjen med att spela in 8 rader och sen lägga upp dom. Är det inte bättre du skriver 8 till, fixar en refräng och sen hookar upp med någon/skriver 16 bars till och så har du istället en hel track och visa för oss?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-08-02 19:21

jo  de  e  sant men va inget seriöst vill bara lägga upp dom lite  för skujj skull å kolla va folk tycker om minna 8 rader?

2007-08-02 19:23
kim, du kunde hojtat på mig ??

lyssnar sen!
Klockan är tio över tio.
Moderator

2007-08-02 19:24
Inte så alltså men om det inte var "seriöst", varför då ens lägga upp dom? Jag hatar inte, jag bara undrar...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-08-02 19:28
Perfektion, det kanske var ord från hans hjärta som han ville lätta. På vägen ville han kanske ha lite kritik av folket omkring. Dont know, men tror det.
Klockan är tio över tio.

2007-08-02 19:28

apollo
brukar  hojta på dig  de  vet du men hadde  inte  dig i  tankarna  nu hörade  bara  et tungt  beat så drog  jag  nåt fort på de:).

perfekton
nej  för  jag  tyckte  den blev  ganska  tung ändå å ville  dela med  mig:)

2007-08-02 19:58
Perfektion P20 grejjen med att han ville spela in 8 rader var att han inte hade nått o göra o tanka upp på whoa för att få kritk om han hade lyckats bra med dom 8 raderna=)

hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 20:00
haha sådär ja:)
men nu vil ja  ha lite komentarer oxå:P

2007-08-02 22:41
.-

2007-08-05 04:03
fresh;>
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB