(Vers.1 : Reflex´n Trick)
Det här e södern på beatet, jag har min trupp & dom som står redo// soldater från skåne, som flyter vackert i din sterio// inget snack om kvalite, man jag lägger rader med känslan// E äkta rakt igenom, precis som blazet jag meckar// den bästa, kalla mig legend, jag toppar listor// mina texter e så grymma att dom blir till heliga skrifter// (whaat), du pratar om gatan, när du bor hemma med din mamma// så va va det jag hörde, att du va gangster, för du rappa// (mannen) se vad som händer, med folk som alltid pratar// Bakom datan om gatan, blir hatad & sen halvt förlamad// så käften din fitta, backa bakåt du blir fukkad// Nackad, liket blir hakkat, & bitar blir ständigt insplastat// för, det e så vi lever när det väl kommer till kritan// folk vet vad jag pratar om när jag hänger med södra sidan// man mina brödrar vaktar ryggen, litar shii på någon// bara min click & micken som nästan alltid står i lågor//
(Ref)
vem e vi, vi e dom som lever djupt ner bland dom värsta så vem e ni, påstår du e gata bara för du rappaR droppa mickrofonen, du e motsatsatsen till äkta södra sidan, skåne, mannen lyssna på dom bästa
(Vers.2 : Walle)
För varje jävla steg jag tar tittar jag bakom min rygg/ där står hela södra sidan crew beredda på att ge mig skydd/ Börja inte springa fuckar du måste du vända om/ Ställa dig mot väggen upp med händerna din första rond/ De lika bra du slänger dig på knä och tittar upp till gud/ Och ber om allt du har för att få behålla ditt huvud/ laddar min pistol och sätter fingret för att trycka av/ siktar mot din tinning för att du ska gräva din grav/ ristar in ett dubbel v som står för walle i din panna/ säger till din flickvän i vilken situation du har hamnat/ Håll din tunga rätt i flabben för ditt eget bästa/ Om du inte bryr dig kommer frågan om du vågar testa/ Startar du kan bara södra sidan säga stopp/ du får säga sista ordet efter tre pistolskott/ Fråga vem vi är och alla kommer ge dig samma svar/ Södra Sidan är den gruppen som föralltid finnas kvar/
(Ref)
vem e vi, vi e dom som lever djupt ner bland dom värsta så vem e ni, påstår att du e gata, för du rappar droppa mickrofonen, du e motsatsatsen till äkta södra sidan, skåne, mannen lyssna på dom bästa
(Vers.3 : SlieZ)
Södra Sidan mannen, det är vi som aldrig backar bak// En fetare comeback på ingång, och jag hustlar smart// Tillbaka in i gamet, tillsammans med homeboys// Och vi stället oss vid microfånen, och lägger det råsoft// beredda på allting, ta med ditt gäng och ni kan komma// Ni pallar inte trycket,när vi börjar boxas// Du ska blöda nolla, södra hoppar, sluta böla fjolla// Vi är sköna kolla, höga bollar nu ska Södra Sidan trolla// Back in buisness, men vi har ju blivit bättre// På ett fett beat, så ger vi tillbaka hämnden// Laddar glocken full med kulor, och skjuter mot dom som öppnar käften// Din flickvän hittar dig, och kulhålen i sängen// För, man du kommer aldrig någonsin få chansen// Och,Käfta med min klick, så ser vi när du faller// Yoo, Här finns inte nån som kan hantera oss// Vi gör precis vad vi vill, och vi kommer segra hårt//
(Ref)
vem e vi, vi e dom som lever djupt ner bland dom värsta så vem e ni, påstår du e gata bara för du rappaR droppa mickrofonen, du e motsatsatsen till äkta södra sidan, skåne, mannen lyssna på dom bästa
Först!! hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WOW , äntligen en ny låt med er alla.. denna har ni gjort bra killar.! Peeys <´3
bland de bästa från er tillsammans jag har hört tror jag.. mixningen sviker lite faktiskt.. men annars gott! saarvi! /M
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
för det första, det heter inte VEM är ni! "Vem" är riktat till en person, det heter "VILKA"!!! och för andra så låter det som ni sitter i duschen och rappar, dålig inspelning? kanske mixningen1 tredje, alla 3 har kanon soft flow, sköna texter dock om det låter som en och annan rad kan kännas lite played, men skönt ändå! Beatet är tvärtungt, vem hade gjort det ? bra gjort iaf ^^ Tack för mig :D //J-j-j-j-j-jAnky!
Signatur?
bra boys .. ni e fan duktiga ju .. haha .. fortsätt på detta spåret så kanske de kan gå långt . mycket bra boys ja e impad . reffen feet , era verser , dom funkar fan dom me ,, yapp allt för rosvall denna gång peace out :) take care :)
gallat grabbar skjut galet paeace
Jag gillar flowet killar, deliveryt va helt ok men ni skulle tagit i mer! Mixningen lät väldigt burkigt, vilket sänkte låten en aning. Men aja, peys! Nice!
Håller med Janky till 100% att det låter som ni står i duschen och rappar. Reflexen, du är bäst här, men du är också mest skillad överlag. Södra Gränd ( ;) ) - Walle, dig blev jag besviken på, långt mellan låtarna ibland och det märks. Inte ett enda flerstavigt rim i hela din vers? Phille i sin tur, jag gillar dig bättre när du gör låtar där du kan använda denna creepy, viskande deliveryn. Då låter du inte så ansträngd och krystad. Så du växte lite i mina ögon igen ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hrmm hrm.. Jag ska försöka att vara så uppriktig jag kan, klagar inte på era kommentarer, blir glad av se den kritiken vi har fått, likaså den jag tänkte att vi skulle få. Janky P16: Vi stog inte i en dusch och spelade in, stog dock i ett stort rum på 20kvadratmeter, Omöblerat och helt tomt.. det ekade en hel del och därför väldigt svårt att mixa bort det där "toalett" ljudet :( BearC P19: Jag vill inte komma med några bortförklaringar, men måste dock förklara mina nödrim och mitt inte vanliga rap. Södra Sidan har haft ett uppehåll på ca 3-4 månader och det uppehållet innebar att jag var frånvarande från musiken & Södra Sidan helt och hållet under denna period. Både Reflex ´n Trickz & Sliez har fortsatt med ganska bra tempo under tiden som jag har snurrat rundor ;P. Personligen tyckte jag det var väldigt tufft och svårt att bara hoppa in i en låt med Södra Sidan sådär, precis som vanligt. Alltså: Jag har ju faktiskt varken skrivit eller rappat på längre tid och sedan försökte jag hänga på i grabbarnas stjärn-tempo så gott jag kunde! (inte lätt och åter...inte lätt) Jag är väldigt nöjd iaf. ;D Peace** Peace** Peace** Peace**
mixen va verkligen inte bra, rappen inte heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj kom åt en knapp, låter bara fånigt, ni får de att framstå som att ni är gangsters som dödar allt ni ser, detta är fånigt..rappen va okej, tråkigt rakt igenom men ni låg i takt iaf
Ärligttalat P16: Har vi sagt att vi är gangsters? vi dödar inte alla & allt vi ser, vi riktar vårt hat på ett papper & med en penna skapar vi musik, & diggar du inte skiten så let it be. Det e sån här musik södra sidan skapar, nästa gång kom med klarare kritik! tack för du tog din tid & lyssna kompis!! peace
nice som fan
fett låt, riktigt bra. peace!
wof wof... galet grabbar digga det här kämpa det är här är tungt
www.sds.studio.nu
Sliez har ju utvecklas får jag säga, men bättre kommer du att bli ;D gillade mest första snubben som rappade, har dock inte hört så mycket med walle och han första.
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
jaja, detta var fett :) men gillar inte mixningen, skicka till mig nästa gång det ska mixas :D fred!:)
Klockan är tio över tio.
"vilka är vi" heter det.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
låter straight G .. men grabbar va fan ni kunde mixat den dukigt mycket bättre .
Moderator
2007-08-02 13:36
Mixen låter konstigt som fan:( Alla la det tight i verserna, men jag gilla inte reffen på något sätt, Men Tighta rader mains! pZ
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Det bästa jag har hört med er som grupp.. Reflex har jag hört bättre verser av.. Men i helhet är det en tung track.. Tyvärr har ni inte bra ljud alls på denna och det sänker en annars tung låt neråt.. Jävligt synd.. Bra jobbat i övrigt grabbar.. fortsätt langa tracks.. Peeeys
Feet låt grabbar =) kul o höra er tre tillsammans vafan :) ni e tunga no mather what they say ! Låten var skön , klockrena verser men minuset går tyvärr te mixxen men som sagt ni reccade i en tom lokal så jag förstår er fullt ut ! Fortsätt såhär grabbar ... all er musik går direkt in i min ipod :P Så fortsätt droppa hot sheeeeet !!!!!!!!!!!Kärlek // Kane
Love And Peace Crew foe Lajvf
Thanx mc kane!!! kul att det finns folk som uppskattar det vi gör!! som sagt mixningen sög duktigt, & vi va inte så nyktra när vi reccade, men det som släpps på whoa är inte det bästa från oss!! håll ögona & örona öppna för vårt mixtape!! peace
woooooooooooow, Södra Sidan the mixtape HÖJ VOLYMEN 2007 I cant stand the heat ;D Peace brothers and lovers
Upp , hahah ! gammal , men tycker vi la det fett som faan !
haha, vi bor på landet!
upp!
haha, vi bor på landet!