IQfemtio2 - Oh
Som vanligt är mina nattsessions efterlängtade!Dom är alltid skitkorta, alltid inspelade hos mig på min skitmick MEN dom blir alltid dom skönaste låtarna!Varse!IQfemtio - OhTexten!
Hon ba "aah" jag ba "ohhh"guh va skönt det varvill du ha mer med mig att göra? ta mitt nummer, ring mig sen!
jag kör in den sakta men säkert parkerar den i din portjag känner att du ville åka från slow till fortknullar dig bortom tid och rum, inget broms stop nukänns dig helt smock full av en stock tjock kuk
japp, min lilla bitch ska få smaka ikvällmåste bara fråga, du rakar dig väl?är du glad eller snäll, är du bra eller sämstbaby kan du visa mig hur bra det känns
fyfan va grymma grejjer, flowet i versen låter fan klockren=) jävligt synd bara att den e så kort... annars var den helt okej
Skönt att höra att alla diggade, tack, men om det ska bli något längre örongodis så får ni allt ta och tjata på karies om att förlänga beatet, jag orkar inte kriga med loopning även fast att det är hur lätt som helst!Tack än en gång!Peace!IQ52 out!
Mest för skojjs upp!IQ!!!!!!!
Orka att länkarna dör! smart men tråkigt...NY LÄNK!!!http://www.speedyshare.com/641687799.htmlIQ!!!!!!!!!!!!!