Fucked Intro : fattade inte själva vitsen med den !? Vart är du nu : Jag diggade beatet som fan, men mixningen vart lite fel tycker jag. men det går att jobba på:) OOuuOooo : Diggade detta beat också!:) men samma sak att mixningen inte vart bra här. men jobba på !:) Drömmarnas värld : Störde mig på nått på beatet. men slingan var skön. och rappen var ju bra!:) Kort sagt : Detta är ju den bästa av alla hela netplayen, beatet gör mig glad! Vi : Synd bara du har så dålig mixning annars skulle den vara tung som fan !:) Sommaren : ahh, denna slinga <3 säger bara det. den är skööön denna slinga:) men åter igen är mixningen fel:S Skitsnack : haha, roligt beat från början. sen blir det tungt:) Här har du hyfsad mixning på verserna men den kan jobbas på ännu bättre!:) Tittar ner från himlen : Beatet var bra!:) lite anton och affe över det tycker jag. men åter igen är mixningen inte bra. Spelar du in i en datamick eller ?:S För mycke av er : Diggade detta beat som fan. mördande och tungt:) men du måste ha en datamick:S We kan klara it : beatet var sköööööööööööönt. älskar sånna hära beat!:) har inte mera att säga. En visa : Diggade inte beatet på nått sätt:S och MIXNINGEN ÅTER IGEN! Vem fan är : Diggade inte detta beat heller. Slutsatsen får du i pannan med att jag säger att mixa låtarna bättre. och om du spelar in i en datamick så byt. snälla. du drar ner dig själv. men ett helt klart netplay som får ett G av mig. Jobba på så blir det bra!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S