Dany - I'm A Flirt
Dany As R.Kelly ;) <------------ LÄNK! Här har ni ännu en fet låt jag spela in som R.Kelly gjort.. Text: I'm A, I'm A, I'm A, I'm A Flirt Soon As I See Her Walk Up In The Club (I'm A Flirt) Winkin Her Eyes At Me, When I Roll Up On Them Dubs (I'm A Flirt) Sometimes When I'm With My Chick On The Low (I'm A Flirt) And When She's Wit Her Man Lookin At Me, Damn Right (I'm A Flirt) So Homie Don't Bring Your Girl To Meet Me Cuz (I'm A Flirt) And Baby Don't Bring Your Girlfriend To Eat Cuz (I'm A Flirt) Please Believe It, Unless Your Game Is Tight And U Trust Her Then Don't Bring Her Around Me Cuz (I'm A Flirt) Now Swear To Tell The Truth And The Whole Truth When It Comes To Hoes I Be Pimpin Like I Supposed To Rollin LIke I Supposed To Shinin Like I Supposed To In The Club, Fuckin Wit Honeys Like I Supposed To PEACE / Dany
Jag är faran som lurar i natten!
skön fsn:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lika fet som den andra :D Du är grym, synd att det inte var dina egna bara ;)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
dany boy. Damn detta va soft. mer kär nu;) soooft.. peace
http://www.myspace.com/quizze
Skitfresh!
One in a milli-on.
Niice dany riktigt bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice stuff! Några toner satt inte helt och hållet men som jag har sagt förut bitchie, du är på rätt spår! (; ...så sjukt jävla likt också! du borde kalla dig R.Dany
Yeah, you know..
ärligt trodde jag skulle få skratta men damn boy det låter bra,synd att du har svengelska som fan,men rösten e superb,tokskön man,testa nått på svenska
Behöver beats !!
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
Bwua! Det här var tight, myyycket bättre än vad jag väntade mig! Några toner är fel som chai sa, men i helhet, grymt!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Dany the mothafuckah. haha du e bög! sådeså! haha det var fan najs asså :P kommer ihåg när du sjöng falskare en min morsa :P
http://Myspace.com/Slukarn
Hahaha :D:D Fan va glad jag blir!! Tack så mycket allihopa!! :D<3 Music is in my <3 untill i die..
helt ok!
Öva uttal och tonsäkerhet. Annars helt ok.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Riktig skönt Dany, Städpatrullen i din fäja brushan Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Jag ÄLSKAR totalt din röst. skitbra! :)
-Don't stop searching, it's not over
Haha, tack! :D
nice
www.youtube.com/prendel
Fuck speedyshare. Använd zshare istället ffs.
Lite uttals fel men annars hett :)
:)
Vadå uttals fel? Jag uttalar ju inget fel, men du kanske syftar på dålig engelska?
SL-loTTer precis, felformulerat
What the? Felformulerat? Snubben som skrivigt texten är ju foer foeck soake från UNITED STATES OF AMERICA! DANNE DU ÄR SÅ SÖT! LET'S SING TOMOOOOOROW! <3 Peace!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Ska va med bruden imorgon ;/ HAN ÄR FRÅN ILLINOIS! CHICAGO! :D
Protagonisten, gör det att Dany sjunger flytande engelska?
ja men han menar på att han sjunger på amerikanska, och att det är det jag försöker sjunga.. Men men, tänkte inte så mycket på det.
upp nu
så jävla fresh :D jag stor digga, . som ja sa tidigare, detta är din stil
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Damn va tungt :O , mannen ! , R.dany som nån skrev här uppe ! , damn duktigt gjort ! Big up !
soundcloud.com/jerrones
tackar, men jag är ingen horunge
Upp :)
måste säga att jag blir förvånad asså de e inte många som väljaer att göra en cover på r.kelly.. för det går knappt men denna e klockren mann woord upp!
Hate it or Love it im Still nr one!
tack :P