2 Världars LilleBror 9 år - Pappa!
Simon - Pappa Rap: Simon 9 år Mixning : 2 Världar Hans Första låt. Han har reccar mina låtar innan :D Men här e hans första, hans egna text fast ja hjälpte han rimma lite! Lyssna kretk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han e Boooommmbbbb!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En ny tallang! härligt att höra, han är duktig och ligger i tackt! låt han spela in mer hoss dig, peace
Yeah, 9 år lixom.. helt okey
väldigt bra för o bara vara 9 år.
Det är sooft, najz röst, dialekt. men tycker de är lite fag att låta sin lill brorsa/syster spela in för att själv få hype,
Peace out, get laid !<br><br>
Haha, något år till av träning varje dag, så är du bättre än Mike, det lover ja. Peace!
One in a milli-on.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabooooooooooooooowwwwwwwwwww!!!! seeriiiiiöst!!! han var riiiiiiiikgt sköööööööööööööööööööön föratt vara så liten alltså heeeeeeelt galet!! HÖRA MER UTAV DIG BOY PEEEEEEEEEEEEACE!!!
fyfan vad sött !
han e bättre än dej mayn ;)
jävlar han e bättre än mej och han e fan 9 år fan måste börja träna lite mer
Graffare
2007-07-18 22:25
=) gulligt
http://metafourhiphop.com/
Tja tack så mycket // Simon
Skitsjyst. Men konstiga adlips! För höga, höj acapella och kör adlipsen så blir det asbra :)
OHARRE jäääävlar :D Soooft!
???? ?? ???
Han låter rätt lik Jonna. Soft :p
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
han är bättre än dig mannen, helt ärligt, hjälp han istället o lägg av me ditt , peyz
Simon :) va sött att han också börjat :D Nice faktist :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Och deta dära inget hype försök, ja spelade in min nya låt " ensam i sverige" då ja hörde han rappa i bakgrunder! ja sa att han va duktig han fråga då kan ja få spela in engång.. Så han gjorde en session om sin pappa.. ja skrev texten med det va hans tankar.. sen la vi upp den för han själv ville se om folk skrev.. han e 9 år och ja e hans idol han ville alltid vara som mig.. inte för ja rappar fuck that för ja e hans bror... så nästa gång du kommer med sånt skitsnack att det e hype för att hjälpa sin familj med musik för att göra en skoj grej kan du dra från trådden. fan det ända ORDET SOM FOLK KAN HÄR INNE ÄR HYPE! INGEN HÄR E MER KÄND ÄN NOGON ANNAN.. ALLA VÄLJGER SJÄLV HÄR INNEN VEM MAN GILLAR OCH INTE GILLAR!
yey! han är faan 9år.. nu har lille b-raz konkurens
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hehe
Kan inte tänka mig att jag var så där grym när jag var 9 år inte ens nu xDD!
yoyoyo
jävlar när han e ca. 13år kommer han vara fett grym, om han fortsätter.
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Ska göra en ny låt snart med min bror en hårding :D // Simon
Låter riktigt bra för att va 9 år , kommer bli riktigt duktig om han fortsätter ! :) Keeep it up män !
soundcloud.com/jerrones
han satte den perfekt, han gör så att man själv kan tänka sig in i situationen med kännslor och allt. riktigt bra, och om han är 9 år han kommer blir stor när han blivit lite äldre om inte redan nu om han fortsätter. bara positivt! keep up the good work! Peace
Bara döda fiskar följer strömmen.
Han var ruggigt bra , Skulle du kunna fråga han om jag skulle kunna kicka nått me han ;)? Skulle vara kul :)
Förlåt :'(
aa han vill göra med alla säger han ! ahahaha
va kallas han för? kanske kommer ihåg att man hörde honom när han va 9 år i framtiden är han blir en känd rappare o sjunger på skansen.
kan inte ja oxå ha hans röst? den e fett skön asså
http://www.myspace.com/micman123
Joorå bättre än dig iallafall!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Frågan är bara hur du kunde mixa din lillebrorsa så bra när mixningen låter förjävligt i dina låtar. Knepigt, knepigt..
hehehe! det e alltids så man mixar bättre på andra :D har inte kommit på artistnamn än! han får välja själv" men ska skämpa med han ett tag.. tillls ja kommer på mer feta låtar.. hälre en bra låt i månan än 10 i veckan!
en mini lilleman/ken om man tänker på handlingen haha :p
:)
en okänd kan inte hypa folk så de är ingen risk ! (. / reib
Hur mycke knark har du knarkat idag
9 år o ligger redan i tackt (Y)
riktigt bra simpan, fortsätt så har du en fin framtid inom musiken. upp till dig också c-us, som hjälper din bror att lyckas! keep up the good work!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Jag hade ett program förrut, röstförvrängare, det fanns en röst som lät exakt som denna. Men men, om det nu är en 9åring är ok. Fortsätt träna bara.
Klockan är tio över tio.